想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3762


21#
發表於 11-9-15 17:54 |只看該作者

引用:Quote:lovebabyking+發表於+11-9-15+13:38+

原帖由 pandafamily2008 於 11-09-15 發表
我同你同期做, 但我m到, 我情況同你差不多, 老公同我都問點解, 但無人可以解到
今早我已哭了, 忍了很久終 ...
喊下都好,俾時間收拾心情。
Ivf真係唔容易啊!你堅持了呢段日子,應該以自己為榮。

我呢幾日係咁流啡,我叫自己忍住喊,我都忍唔住,唉,大家都要堅強!



點評

mimi23  好好休息!  發表於 11-9-15 22:54


男爵府

積分: 5514


22#
發表於 11-9-15 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pandafamily2008+於+11-09-15

原帖由 yaya_pig 於 11-09-15 發表
喊下都好,俾時間收拾心情。
Ivf真係唔容易啊!你堅持了呢段日子,應該以自己為榮。
我記得你,我放胎的日子就是你bingo日子,你現在bingo但流啡,就一定要通知醫生同訓床,你醫生怎樣講。




男爵府

積分: 6885


23#
發表於 11-9-15 18:07 |只看該作者
唔開心一定有,我果陣都係晚晚攬住老公喊.
我老公仲話係咪註定我地要孤獨終老添
宜家諗番都仲...

ivf 第二次放胎,因為有上次經驗,
個人會無咁緊張,中既機會高好多架.
加油呀!


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


24#
發表於 11-9-15 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovebabyking+於+11-09-15+發

本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:14 編輯

...




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-9-15 18:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lovebabyking+於+11-09-15+發

本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:14 編輯

...


大宅

積分: 3762


26#
發表於 11-9-15 18:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yaya_pig+於+11-09-15+發表喊

原帖由 pandafamily2008 於 11-09-15 發表
我記得你,我放胎的日子就是你bingo日子,你現在bingo但流啡,就一定要通知醫生同訓床,你醫生怎樣講。



...
我都記得你啊!所以見到你回帖,都好希望你中,唉。
西醫說臥床不動,可能生育不好嘅婦女會咁,因為佢係不育科佢話見10個有4-5個係咁!我老公上網見有咁情況嘅媽媽,50%同bb講byebye!我見到血流出來,唔驚有鬼啦!
打咗安胎針,我今日有bk jm介紹我睇中醫,佢開咗安胎藥,今晚煲。中醫叫我千其唔好喊,唔好激動,唔好落床。條路真係唔易行。
大家要堅強呀!




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-9-15 18:25 |只看該作者

引用:回覆+lovebabyking+的帖子行得呢條路就要

本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:15 編輯

...


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


28#
發表於 11-9-15 18:28 |只看該作者

引用:Quote:lovebabyking+發表於+11-9-15+13:38+

本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:15 編輯

[...




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


29#
發表於 11-9-15 18:28 |只看該作者

引用:唔好灰心囉~+希望你有雪BB,下個cycle做B成

原帖由 ice_kiola 於 11-09-15 發表
唔好灰心囉~ 希望你有雪BB,下個cycle做B成功啦
Tks




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


30#
發表於 11-9-15 18:30 |只看該作者

引用:回覆+lovebabyking+的帖子想問下ivf,+點

本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:16 編輯

[quote]原帖由 抱抱娃娃 於 11-09-15 發表



珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-9-15 18:30 |只看該作者

引用:回覆+lovebabyking+的帖子 唔好比呢件事太

原帖由 抱抱娃娃 於 11-09-15 發表
回覆 lovebabyking 的帖子

唔好比呢件事太影響情況, 收拾心情, 開開心心等下一次, BB就會來ga la!
tks




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


32#
發表於 11-9-15 18:32 |只看該作者

引用:完全明白妳的感受,+"點解唔得?+唔明點解會

原帖由 hellobaby1978 於 11-09-15 發表
完全明白妳的感受, "點解唔得? 唔明點解會唔得?" 這個問題由我做IUI前已開始問, 醫生monitor住都唔得? 睇完 ...
Thank you so much




男爵府

積分: 5514


33#
發表於 11-9-15 18:37 |只看該作者
yaya_pig 發表於 11-9-15 18:21
我都記得你啊!所以見到你回帖,都好希望你中,唉。
西醫說臥床不動,可能生育不好嘅婦女會咁,因為佢係不 ...

你堅持呀, 我都訓過一日床, 就係第1日見啡個天, 但一天都已腰骨痛了, 我明白的
但你已bingo, 只是未過穩定期, 你聽下iphone啲歌, 或者收音機, 你房有沒有DVD可以睇下,
咁咪無悶, 又唔洗胡思亂想, 呢個係我一個之前做ivf的朋友教我的


男爵府

積分: 5514


34#
發表於 11-9-15 18:40 |只看該作者
lovebabyking 發表於 11-9-15 18:25
我有雪,路難行,我知,but 我怕行完都係得個吉,我冇乜點同家人朋友講,佢地係晤會明白冇共鳴,所以感覺好 ...

你唔好講話得你一個人啦, 我地呢度個個都係同路人, 大家互相鼓勵, 時間會過得快啲, 朋友點講都唔會明啦, 除非好friend, 否則都唔會同佢地講,


男爵府

積分: 5514


35#
發表於 11-9-15 18:41 |只看該作者
lovebabyking 發表於 11-9-15 18:28
我地大家努力,話晤定我地有一面之緣

係呀, 同道中人, 我係第1次, but fail, 得番一組雪


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-9-15 19:14 |只看該作者
本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:16 編輯

[...


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


37#
發表於 11-9-15 19:32 |只看該作者
本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:17 編輯

[quote]pandafamily2008 發表於 11-9-15 18:40


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


38#
發表於 11-9-15 19:35 |只看該作者
本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:17 編輯

[quote]yaya_pig 發表於 11-9-15 17:54


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


39#
發表於 11-9-15 20:19 |只看該作者
本帖最後由 lovebabyking 於 20-4-5 02:18 編輯

[quote]lolonorna 發表於 11-9-15 14:12


大宅

積分: 2479


40#
發表於 11-9-15 21:38 |只看該作者
Take care & 唔好介意,想請問你今年幾多歲?
放胎後有冇訓床休息?定keep住返工?
因我以為做ivf機會率好高!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo