想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 996


21#
發表於 11-9-17 15:31 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

很明白你, 我上星期都有十幾日甜夢, 之後入左一輪醫院,bb走了,自己傷心之余, 仲要麻煩99同媽咪照顧我,....我地要加油呀




複式洋房

積分: 222


22#
發表於 11-9-17 15:43 |只看該作者
我由應該 M come 開始十幾日,驗極都驗唔到。今朝終於說服自己已經衰咗同等下次 M come。當中一定有失望,但唔緊要,下次嚟過啦。個人睇開咗仲鬆 D tim!

點評

Mochamiu  我地大家一齊努力過!!!  發表於 11-9-17 23:35


珍珠宮

積分: 30303


23#
發表於 11-9-17 16:00 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

唔好太傷心會傷身,重新振作,調養好身子再嚟過,加油加油



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:35


大宅

積分: 2742


24#
發表於 11-9-17 17:15 |只看該作者
好好休息,傷心過後要振作爲bb返來作最好準備。上天亦曾經俾孖b我四個月(自然成孕),然後攞番。雖然好傷心,但我亦好多謝上天唔會令我bb受更大痛苦。如果出世有各種問題,bb同父母都更難受。所以嗰次小產後,我每晚pray for God to take care of my angels. 亦相信上天會俾一個最好嘅我。半年後我又有咗(單胎),而家阿囡半歲大la。所以,最緊要自己放開啲。唔開心亦唔好收埋,搵人傾訴,因為壓抑會影響妳下次有bb時嘅信心。
呢度有好多sister 支持妳ga....唔好放棄,要對自己有信心,bb好快返嚟ga!

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:36


大宅

積分: 1022


25#
發表於 11-9-17 19:12 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

加油!振作呀!take care



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:36


大宅

積分: 1837


26#
發表於 11-9-17 20:08 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

妳要振作養好身體,再重新上路!唔開心一陣好啦!呢度有好多JM支持,也有不少小x後成功生到B,唔好放棄呀!希望妳下次可以生個健健康康的BB



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:36


禁止訪問

積分: 1299


27#
發表於 11-9-17 20:41 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10259


28#
發表於 11-9-17 21:21 |只看該作者

引用:不要灰心。add+oil +

原帖由 ionizer 於 11-09-17 發表
不要灰心。add oil
期待下一次更好!努力撐下去!呢到個個陪你!take. Care !




大宅

積分: 3356


29#
發表於 11-9-17 21:58 |只看該作者

回覆:點解個天比左我, 又要收番, 16/9終於夢醒了

我好明白你的心情
你要好好調理身體,再接再厲吧!
祝福你!



點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~  發表於 11-9-17 23:38


大宅

積分: 2878


30#
發表於 11-9-17 22:34 |只看該作者
振作呀!上天一定係想比個最健康的bb你,所以先要你再等等!The best is yet to come~

點評

Mochamiu  多謝您地呀~~~ 我都等梗呢個機會呀!!  發表於 11-9-17 23:38


伯爵府

積分: 15695


31#
發表於 11-9-17 23:21 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

多謝您地呀, 我比左個DEADLINE自己, 放"AIR"埋呢2日, 星期一開始, 重新振作, 由零開始


大宅

積分: 4667


32#
發表於 11-9-17 23:23 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

嗯嗯~~ 你重新振入就好啦! 我地一齊努力啦...記得報喜哦


伯爵府

積分: 15695


33#
發表於 11-9-17 23:25 |只看該作者
回覆 totokingdom 的帖子

我都希望可以係咁, 我會珍惜機會架!!


伯爵府

積分: 15695


34#
發表於 11-9-17 23:30 |只看該作者
回覆 fingerose 的帖子

我都好有同感呀
呢2日, C6無返工, 陪住我
突然覺得呢個世界最慘O既唔係我
我會等, 等緣份王再來臨架!!!!
我一定會等!!!!


伯爵府

積分: 15695


35#
發表於 11-9-17 23:32 |只看該作者
回覆 tinlingyuetka 的帖子

果日太傷心喇, 都無問E生點解會咁樣
但唔緊要, M后我會再問清楚E生,
避免錯誤再發生!


伯爵府

積分: 15695


36#
發表於 11-9-17 23:35 |只看該作者
回覆 baby_shan 的帖子

我都好有同感呀
呢2日, 阿媽/99/老爺/C6家姐佢地個個都好關心我呀, 特別係C6
原來我唔係最慘果個, 起碼我有咁多人錫

點評

JgB  你好叻識咁諗! 我個FD小X完, 調理3個月後就有, 仲生埋. 唔好灰心呀!  發表於 11-9-18 02:22


伯爵府

積分: 15695


37#
發表於 11-9-17 23:38 |只看該作者
回覆 bear88 的帖子

我地一齊並肩再作戰!!!!


大宅

積分: 2447


38#
發表於 11-9-17 23:53 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

聽到你這個消息真係好無奈...但只好繼續向前行!!! 不要難過


用戶要求終止服務

積分: 2491


39#
發表於 11-9-18 00:36 |只看該作者
我都係等咗好耐都無有, 有咗好短時間又無咗.... 好明白你的心情,半年我都無開心過~~ 真係好辛苦!! 既然有咁多人支持你,你真係要加油呀,快d收拾心情, 唔好似我傷心咁耐... 等你好消息!!


男爵府

積分: 8819


40#
發表於 11-9-18 01:54 |只看該作者
聽到好心痛!!
但要加油、振作!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo