好好休息,傷心過後要振作爲bb返來作最好準備。上天亦曾經俾孖b我四個月(自然成孕),然後攞番。雖然好傷心,但我亦好多謝上天唔會令我bb受更大痛苦。如果出世有各種問題,bb同父母都更難受。所以嗰次小產後,我每晚pray for God to take care of my angels. 亦相信上天會俾一個最好嘅我。半年後我又有咗(單胎),而家阿囡半歲大la。所以,最緊要自己放開啲。唔開心亦唔好收埋,搵人傾訴,因為壓抑會影響妳下次有bb時嘅信心。
呢度有好多sister 支持妳ga....唔好放棄,要對自己有信心,bb好快返嚟ga!