想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2064


21#
發表於 11-9-28 22:16 |只看該作者

回覆:swarovski2011 的帖子

醫生做子宮鏡後甘講lor, 唉,不過之前照b超時都話我子官內膜不平。
我同老公都喜歡小朋友丫,又要等到十月先try




男爵府

積分: 7598


22#
發表於 11-9-28 23:15 |只看該作者
我今日見醫生, 他說我有息肉, 建議我做手術割左先 .

想問你哋手術幾多錢? E生收我兩萬幾。。。。好貴阿!!!


大宅

積分: 2189


23#
發表於 11-9-29 01:02 |只看該作者

回覆:jamiemeowmeow 的帖子

醫生手術費係兩萬七左右,但加埋麻醉師費七千,再加雜費幾千,都三萬尾了!我在仁安做,好彩老公公司保險有cover,否則就肉痛死了!




大宅

積分: 2189


24#
發表於 11-9-29 01:05 |只看該作者

回覆:chaichai1699 的帖子

唔平坦可以點呀?他除割瘜肉外,沒做其他野喇?





大宅

積分: 2064


25#
發表於 11-9-29 13:11 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

我在澳門的。成個手術用左14000左右。住左一晚院。因為我有買保險(所以一定要住一晚)。好在有保險咋!醫生又話好少事甘,希望try下十月m 後成吾成事!




大宅

積分: 2189


26#
發表於 11-9-30 00:55 |只看該作者

回覆:chaichai1699 的帖子

好平喎! 你係做埋腹腔鏡檢查嗎?




大宅

積分: 2064


27#
發表於 11-9-30 10:58 |只看該作者

回覆:swarovski2011 的帖子

Only 宮腔鏡呀。




大宅

積分: 2189


28#
發表於 11-9-30 17:02 |只看該作者
回覆 chaichai1699 的帖子

醫生想幫我睇埋其他有冇問題, eg. 卵巢, 輸卵管等等 (最後什麼都好正常, 除了多了粒瘜肉), 所以建議既然都麻醉了, 倒不如用腹腔鏡檢查, 睇晒其他重要地方, 腹腔鏡係會貴一D, 不過其實我做前都唔係好知分別, 係做完先知多點~


大宅

積分: 2064


29#
發表於 11-9-30 17:59 |只看該作者

回覆:下星期做切除子宮息肉手術

冇其他事就好la! 我都希望你早孕!努力做人la




大宅

積分: 2189


30#
發表於 11-9-30 21:46 |只看該作者
回覆 chaichai1699 的帖子

你都係呀! 祝你早孕!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo