想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


21#
發表於 11-9-18 01:10 |只看該作者
回覆 sweetybean 的帖子

好好~聽日開始我努力諗第2 D野!!!!有就有,無就無,聽天由命!!!!!!!!!!!!!!! (希望我得LA)

好想可以有一日係到大叫一聲"我bingo la" !!!咁,haha

點評

sweetybean  我等你post呢句嗰一日啊!努力!記住心情要放輕鬆!  發表於 11-9-18 01:17


大宅

積分: 2335


22#
發表於 11-9-18 01:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 01:03
回覆 JgB 的帖子

試左半年到啦
聽講係一般私家做大約要十萬左右。
我舊年7月開始喺呢度做功課,唔想自己心情緊張,所以斷斷續續上嚟。
呢半年勤力咗好多,可能期望大咗,成日諗太緊張,都係唔成功。
今個月決定去照輸卵管,所以要停工啦,心情終於輕鬆咗。


男爵府

積分: 6108


23#
發表於 11-9-18 01:17 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

照輸卵管?



係咪真係有幫助架呢?
如果有事,係可以通番GA?


大宅

積分: 1965


24#
發表於 11-9-18 01:27 |只看該作者

回覆 回覆:JgB的帖子

十萬真係好貴呀!





大宅

積分: 2335


25#
發表於 11-9-18 01:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 01:17
回覆 JgB 的帖子

照輸卵管?

照輸卵管係想早啲知自己可唔可以自然懷孕。
因為我有定期每年做基本嘅婦科檢查,係未CHECK過輸卵管。
如果塞咗,係唔會自然BINGO架,咁再開工就浪費時間。
塞咗可以做手術通番,或者醫生會建議做IVF。

你都係試咗半年,唔使諗住啦。一般都係一年以上,先CHECK。



男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-9-18 01:30 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

哦,明白我無做過婦科險查呀...
要驗D咩GA?
普通私家診所唔知有無呢


大宅

積分: 2335


27#
發表於 11-9-18 01:30 |只看該作者
wingyan2011 發表於 11-9-18 01:27
十萬真係好貴呀!

仲要唔一定一次就成功喎。


大宅

積分: 2335


28#
發表於 11-9-18 01:41 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 01:30
回覆 JgB 的帖子

哦,明白我無做過婦科險查呀...

你係咪新婚呢?
女性最好每年都做婦科檢查。
去屋企附近(最好有朋友/家人去開)婦科診所度做基本例行檢查。
醫生會幫你檢查乳房(進一步可做超聲波)、陰超、子宮癌頸抺片等。
陰超可以睇到有無婦女病,有啲好輕微嘅,可以係診所治療。
你從未做過BODY CHECK?


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-18 01:42 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

我係新婚呀,結婚半年左右前幾個月同老公做左婚前險查,RESULT都OK,無乜特別
但無做過婦科險查LOR
諗緊好唔好去一次


大宅

積分: 2335


30#
發表於 11-9-18 01:56 |只看該作者
你一定仲好年輕啦,慢慢來。
可能你今個月就中,唔使CHECK添。
不過,大過女啦,唔理係咪為生BB,都係要做定期婦科檢查。
我以前都無,第一次做陰超都係結婚之後,點知醫生話有水泡。
(雖然佢話好多女性都有,但都嚇壞。)
跟住要到下個CYCLE乾淨之後,返去再CHECK。
好彩自然排咗,無事。


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-9-18 01:59 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

好的,找個日子我去搵個私家醫生先!!!我都想CHECK清楚,無事就當然好啦!!!!


大宅

積分: 2335


32#
發表於 11-9-18 02:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 01:59
回覆 JgB 的帖子

好的,找個日子我去搵個私家醫生先!!!我都想CHECK清楚,無事就當然好啦!!!!

乖! 加油~~


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 11-9-18 11:41 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-18 11:44 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-18 00:21
回覆 rosaki 的帖子

真的嗎!!!

因為我記得高血壓,心臟病,孕婦都不適宜焗桑拿
所意唔知著床會唔會受影響,對它認知唔多,答你唔到!!!!!
但想增加受孕機會,即係未有, 咁應該無問題!!打好底反而係好事的!!


禁止訪問

積分: 2770


34#
發表於 11-9-18 12:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-9-18 15:04 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-18 15:04 編輯
joe2828 發表於 11-9-18 12:07
排卵前後可以浸溫泉嗎?老公一定唔好浸?

孕婦唔得,浸場有說明, 排卵前後梗係可以啦~~


大宅

積分: 1142


36#
發表於 11-9-18 23:42 |只看該作者

我想問..做運動如跑步,或者焗桑拿,會唔會影響著床/受孕過程

太好了,跑步無影響
我也是keep住一星期跑兩日的。




男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-18 23:47 |只看該作者
回覆 hahais 的帖子

我今日都有跑同焗桑拿,HAHA


伯爵府

積分: 16036


38#
發表於 11-9-18 23:59 |只看該作者
sweetybean 發表於 11-9-18 00:35
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔會"鄧"啦!哈哈!
咁去按摩同踩單車(室內60mins好急好快果種)呢? 可以嗎?


男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-9-19 10:33 |只看該作者
回覆 littleT 的帖子

其實我都唔知
但我好想去,所以無理到,照做運動同桑拿


伯爵府

積分: 16036


40#
發表於 11-9-19 21:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 10:33
回覆 littleT 的帖子

其實我都唔知

我中醫話可以緩步跑但唔可以焗桑拿,... 搭飛機都唔可以咁耐, 唔可以超過3個鍾..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo