在職全職

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


21#
發表於 11-9-20 05:19 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 00:35
我住九龍灣,好遠喎
你住九龍灣邊度,我住啟業,我係86年,仔歲半,可以同bb一齊出街玩


男爵府

積分: 5681


22#
發表於 11-9-20 09:52 |只看該作者
Halo!我係88年架,個仔2歲半,住港島區架!9龍灣都近我咼!


男爵府

積分: 5264


23#
發表於 11-9-20 11:01 |只看該作者
我89年架...個女11月就4歲


子爵府

積分: 10483


24#
發表於 11-9-20 12:34 |只看該作者
我88年,bb 11月會出世啦~

我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


25#
發表於 11-9-20 13:41 |只看該作者
本帖最後由 susi1024169 於 11-9-20 14:10 編輯
tempooo 發表於 11-9-20 00:39
有時對住BB會諗,點解會生佢唔讀書?放學時間又唔敢出街,唔想見到D學生哥,我個樣細,睇落同佢地差唔多年紀,成 ...

慢慢會習慣!
我開頭咪仲誇,出親街d人望都算,
每次入親餐廳食野,d伙記呀,員工,一定會講呢幾句野
"你細佬呀?"
"嘩!你個仔?你幾歲呀?"
"咁細個就做媽媽喇?"
之後就一路望望望...
我都習慣左喇,d人望咪由佢望囉,有咩所謂姐,
事實上我係佢呀媽,我生得出佢,養得佢掂,教得佢好,無野好比人話嫁,
我不知幾自豪咁後生生左啊仔,而家d人咁遲先生仔,真係有排捱,
好似我鄰居,佢38歲,佢老公仲5x歲,做得我爸,
但佢女先得9歲,成日同我講幾時捱得大佢個女,佢老公有排都未退得休
羨慕我38歲,個仔已經廿歲,早捱早享受...

你宜家就好啦,個B大左,可以讀返書,我仲有排受..<<<
唔好唔記得我都捱左7年先有得讀番書wo

啊b大,會愈來愈好的!小朋友大得好快嫁咋,同埋你要多d向好果面諗...加油呀!


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-9-20 14:24 |只看該作者
babypig2009915 發表於 11-9-20 01:17
我同個仔去玩果陣都會俾D5,6歲既小妹妹問"你係佢姐姐定媽咪牙"
當我答佢我係佢媽咪..個小妹妹都會好驚訝..
...
我都有咁既情況,真係好尷尬,但又無理由唔認係佢媽咪,之前我試婚紗,D人以為我奶奶係BB阿媽,成日話佢後生,真係想死,成鬼日發姣扮貓嗲人


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 11-9-20 14:25 |只看該作者
Ednice 發表於 11-9-20 05:19
你住九龍灣邊度,我住啟業,我係86年,仔歲半,可以同bb一齊出街玩
我住上村,一齊玩都好,夠近,不過我仔仲未識坐,佢咁大個仔都未接觸過其他BB


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-9-20 14:26 |只看該作者
CICI_PANG 發表於 11-9-20 09:52
Halo!我係88年架,個仔2歲半,住港島區架!9龍灣都近我咼!
你住港島都算近嗎?哈哈..
你BB使唔使返N班呀?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 11-9-20 14:27 |只看該作者
superbanana888 發表於 11-9-20 11:01
我89年架...個女11月就4歲
你女女咁大個啦,上到小學就甩身,好羨慕,我宜家先係惡夢既開始,岩岩學識轉身

點評

angelkinki  不過頭一年,bb ge改變好快,會俾好多驚喜你!  發表於 11-9-26 14:48


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 11-9-20 14:28 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-9-20 12:34
我88年,bb 11月會出世啦~
你係邊度生呀? 做產檢有冇係咁俾人望望望?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-9-20 14:35 |只看該作者
susi1024169 發表於 11-9-20 13:41
慢慢會習慣!
我開頭咪仲誇,出親街d人望都算,
每次入親餐廳食野,d伙記呀,員工,一定會講呢幾句野
最初我都有唔開心,成日俾人望,之後我以前一個老師同我講既野正正就係你宜家呢番話,其實你又講得岩,早捱完早享受,係喎,你宜家讀緊咩呀?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


32#
發表於 11-9-20 15:46 |只看該作者
嗨~
我86年
大女11月就5歲
細女4個月大
我有兩隻大小魔怪""


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


33#
發表於 11-9-20 15:56 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 14:25
我住上村,一齊玩都好,夠近,不過我仔仲未識坐,佢咁大個仔都未接觸過其他BB
...
上村好近喎,你唔介意既可pm電話俾我,得閒可以食tea,你b可以同我仔玩


複式洋房

積分: 384


34#
發表於 11-9-20 16:08 |只看該作者
tempooo 發表於 [url=tel:11-9-20 00]11-9-20 00[/url]:34
回覆 keitawwrr 的帖子

你讀到YEAR 幾就有左? 你有冇諗住之後再讀返呀?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-9-20 17:06 |只看該作者
小露比* 發表於 11-9-20 15:46
嗨~
我86年
大女11月就5歲
嗨嗨,你女女可以同我個仔玩
湊2個辛唔辛苦? 我想下年生多個但怕好辛苦,個仔仲細


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-9-20 17:07 |只看該作者
Ednice 發表於 11-9-20 15:56
上村好近喎,你唔介意既可pm電話俾我,得閒可以食tea,你b可以同我仔玩
你有冇WHATSAPP呀?


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 11-9-20 17:07 |只看該作者
keitawwrr 發表於 11-9-20 16:08
做乜無講野既?哈哈


複式洋房

積分: 384


38#
發表於 11-9-20 18:26 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 17:07
做乜無講野既?哈哈
按錯制......
我讀到YEAR2就有左, 不過我冇停學....大住肚甘返學....而加讀緊Year3
不過我係把D課ADD DROP到兩三日上, 都有幾日DAY OFF, 上堂時間都唔係話好多~
不過好辛苦.....


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


39#
發表於 11-9-20 19:35 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 17:06
嗨嗨,你女女可以同我個仔玩
湊2個辛唔辛苦? 我想下年生多個但怕好辛苦,個仔仲細
...
你仔仔幾大呀 !?唔辛苦ar 係忙dd~~
我有兩隻大小魔怪""


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


40#
發表於 11-9-20 22:03 |只看該作者
tempooo 發表於 11-9-20 17:07
你有冇WHATSAPP呀?
我呢d out 人仲用緊cheap cheap電話,梗係無啦

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo