想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


男爵府

積分: 6108


21#
發表於 11-9-19 12:20 |只看該作者
回覆 180811 的帖子

我仲諗緊買唔買好...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


22#
發表於 11-9-19 12:22 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-19 12:16
我一日未有比比,一日都唔捨得剪我把頭髮囉…
我上次有左因為腰痛
痛到彎唔到身洗頭
出去洗時順便剪埋
跟著冇左啦
然後長左d想修下改變髮型
又想剪短左預備造比比嘛
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


23#
發表於 11-9-19 12:24 |只看該作者
180811 發表於 11-9-19 12:17
呢到咪得囉!我今個月紅D都唔買喇,括出去
唔買怕miss左喔
如果要不停2-3日dodo一次
好辛苦呀
搵紅d幫手重點出擊
最多係day 12先開始check,check到有就收檔
都係check幾日姐
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


24#
發表於 11-9-19 12:25 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我都唔敢剪短....怕會後悔
而且我d頭髮唔直,要keep住負離子
到時有左無得負離子...唔知點忍lor


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-19 12:26 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我見你地d post
會係一直keep住d 紅d
我想問你地點收埋收佢地?
唔會好dirty嗎?


男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-9-19 12:27 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

有多人都係有左就剪短!!! 母愛呀!!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


27#
發表於 11-9-19 12:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:25
回覆 siutreasure 的帖子

我都唔敢剪短....怕會後悔
頭髮會長架嘛
而且夏天好熱呀
我把長髮留左幾年
年頭又結左婚
所以想剪佢好耐
終於可以剪
你個頭唔做負離子真係好唔惦咩
用負離子電梳梳頭得唔得
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


28#
發表於 11-9-19 12:28 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:27
回覆 siutreasure 的帖子

有多人都係有左就剪短!!! 母愛呀!!!
老人家話長髮會扯走bb d營養
同埋果時我流啡作緊小產mouth:
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-19 12:29 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

d陰會好衰lor
後面都接受到ge唔整的話

下,負離子電梳? 咩黎?


男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-19 12:30 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

不過我諗我都會
係咪一有左就剪短會比較好?


子爵府

積分: 10555


31#
發表於 11-9-19 12:31 |只看該作者

回覆 回覆:bb_pig_bb的帖子

唔得!!!!



堅持到底, 就是勝利!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


32#
發表於 11-9-19 12:32 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:29
回覆 siutreasure 的帖子

d陰會好衰lor
負離子梳梳完頭髮會貼服d架
panasonic有出
我早兩年買左把
好似兩百幾蚊
最初朋友發現話訓醒d頭髮圪起咁梳完就順番囉
好work
所以我地又買囉
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


33#
發表於 11-9-19 12:33 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係插住電用?
傷唔傷頭髮的?
熱唔熱架?


男爵府

積分: 6108


34#
發表於 11-9-19 12:34 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

明白...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


35#
發表於 11-9-19 12:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:30
回覆 siutreasure 的帖子

不過我諗我都會
其實應該係有胎囊時
bb 先開始吸你既營養
咁你幾耐先驗到
幾時照到胎囊
我又唔知喔
有d四weeks就照到、有d就六week先照到
四weeks果時你可能驗到有比比、又可能未驗到
我果時都唔係一驗到即日剪既



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


36#
發表於 11-9-19 12:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:33
回覆 siutreasure 的帖子

係插住電用?
唔係插電用
唔熱架
係用緊時有個孔釋放d負離子出黎

但我冇研究過大肚聞/用呢隻負離子得唔得
因為我好少用佢
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-19 12:44 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

哦,不過有左就要有"希"牲!!!
如果有左,我諗我都會剪短,不過會3個月後等個胎隱左我先會剪!!


男爵府

積分: 6108


38#
發表於 11-9-19 12:45 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我個風筒,都話有ion 放出,但都唔覺有咩用咁ge
唔知係咪用一原理


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


39#
發表於 11-9-19 13:09 |只看該作者
回覆 180811 的帖子

好提議喎!!!! 開個新topic 分享去玩去開心既野la!!!


禁止訪問

積分: 1142


40#
發表於 11-9-19 13:17 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo