想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 920


21#
發表於 11-9-19 17:32 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

我地就係咁諗~我c6琴日先話~唔好咁大壓力啦~我地又仲後生.(因為我上個星期開始睇中醫調理)之後因為琴日去覆疹果陣~c6同我去~覺得我俾錢去買難受,依家唔俾我去睇.唉..煩.


別墅

積分: 920


22#
發表於 11-9-19 17:40 |只看該作者
回覆 sppchocho 的帖子

恭喜恭喜~嘻~希望同你一樣lucky~

點評

sppchocho  TKS!!放鬆心情去玩,番黎就有好消息啦!!HEHE,不過我嗰個係香港製造~~  發表於 11-9-19 21:21


別墅

積分: 920


23#
發表於 11-9-19 17:43 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

係呀~我都唔想個個月都諗住,日日計住.因為覺得好大壓力我連體溫都冇量啦.等佢順其自然.所以報左名去泰國玩~我阿媽叫我地好放鬆咁整個泰仔返黎~哈~俾佢激死.


大宅

積分: 3833


24#
發表於 11-9-19 18:33 |只看該作者

回覆:等緊Bingo期間去旅行?

我都係上星期等Bingo期間去咗沖繩點計得咁多,可能你玩完返嚟發現Bingo呢





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo