想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7798


21#
發表於 11-9-21 01:42 |只看該作者

引用:係咪年紀大左,+所以咁難呢?定變左不育+

原帖由 王油油 於 11-09-21 發表
係咪年紀大左, 所以咁難呢?
定變左不育
年紀大係難小小!但又唔係不育喔!唔好誤解wor!




複式洋房

積分: 110


22#
發表於 11-9-21 08:42 |只看該作者

引用:阿仔今年3歲,+係一擊即中,+依家想生第二個,

原帖由 王油油 於 11-09-20 發表
阿仔今年3歲, 係一擊即中, 依家想生第二個, 但試了7個cycle都未bingo, 真係心灰意冷 ...
我個女今年快4歲,同你一樣係一擊即中。今次想生第二個,已經第9個cycle 都唔中,唉~




伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 11-9-26 16:48 |只看該作者
其實生過一次, 點解第2胎會咁難??
我有問過醫生, 佢話"你已經生過, 點會生唔到呢, 再試下啦~"咁




大宅

積分: 1683

畀面勳章


24#
發表於 11-9-26 17:37 |只看該作者
係囉, 我問醫生個醫生都係咁講, 佢仲話我係好易中個種,
但係唔知點解都試左6個cycle:


大宅

積分: 3986

畀面勳章


25#
發表於 11-9-26 17:56 |只看該作者
我今年32...亞仔3歲,當年試2個月就有左亞仔..
今年想追多個,一試就中....但係8wk果陣第一次產檢就發現小b無生長,無心跳,上個月頭做手術!!!

而家想快d調理好身體再開工...

不過話時話,想追第2個真係比第1個辛苦(不論身,心)可能已經有個小魔童,就算幾乖點都會勞氣,加上又要照顧佢,精神點都差d!!!

希望大家早孕,快d有個健健康康o既二千金/二公子!!!


大宅

積分: 4617


26#
發表於 11-9-26 18:44 |只看該作者
本帖最後由 ChanyeungC9 於 11-9-26 18:47 編輯
王油油 發表於 11-9-21 00:47
係咪年紀大左, 所以咁難呢?
定變左不育

在此!!!!
這個問題我都想知...因我9年前生完個仔之後一直都有食避孕藥直到2個月前停食,但無好似以前唔量體溫唔量排卵都可一次中,而且我的cycle都好準(無食避孕藥之後),我今年都35歲,如果我今年之內無的話,我會放棄了,,,,,因以和bb相差3個12年!!!


禁止訪問

積分: 9967

環保接龍勳章


27#
發表於 11-9-26 19:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


28#
發表於 11-9-26 19:38 |只看該作者
現在d bb未識行已報N班, 壓力好大 !!! 我呢個week忙大女報學校, miss 了 dodo :((


公爵府

積分: 26605


29#
發表於 11-9-26 20:19 |只看該作者

引用:你地就好啦, 個個都已有一個。。。。。。

原帖由 monpetitbebe 於 11-09-20 發表
你地就好啦, 個個都已有一個。。。。。。

我而家先來第一個炸,試左2/3個月,冇特登CHECK住但停左 ...
我同你一模一樣,我下個月先結婚!




男爵府

積分: 8511


30#
發表於 11-9-26 21:16 |只看該作者
年紀大咗, 想生第二胎時, 精子和卵子都老咗, 好難BINGO.


複式洋房

積分: 110


31#
發表於 11-9-26 22:48 |只看該作者

引用:其實生過一次,+點解第2胎會咁難??+我有問過

原帖由 rosaki 於 11-09-26 發表
其實生過一次, 點解第2胎會咁難??
我有問過醫生, 佢話"你已經生過, 點會生唔到呢, 再試下啦~"咁
我生完第一個後唔開心,成日喊,發脾氣,唔鐘意其他人抱個B,所以坐月坐得唔好。基本上冇休息冇補過。而家想再生,睇ec話我身體好差,要調理至少8個月!:;pppp:




公爵府

積分: 28399

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投


32#
發表於 11-9-26 22:59 |只看該作者
唔知係唔係工作太忙 (公司省人手,不請人) 再加上要照顧BB
個人很累, 無咩心情dodo
大女4.5歲啦,努力成果胎兒5個月啦,10月可以見


大宅

積分: 2155


33#
發表於 11-9-26 23:09 |只看該作者
本帖最後由 芷瑩媽 於 11-9-26 23:12 編輯

回覆 yvonnejesse 的帖子

唔係講笑,如果唔係生咗一個,我真係會以為自己不育!!!!
已經試咗大半年,但完全無聲氣,心灰意冷!
加上阿女越來越大,如果再遲d生,小朋友年紀距離會越來越遠,諗諗下真係搞到我同c6想縮沙收山!!!
同埋學你哋話齋,要夜媽媽等阿女瞓咗先有得dodo,又要驚佢突然間醒,都集中唔到精神,次次都唔中(唔知關唔關事)
我用紅d都唔得嘅,次次白雪雪,嘥鬼氣!

過去的消失了,該重新上路!


大宅

積分: 2708


34#
發表於 11-9-27 09:13 |只看該作者
我生第一個係一擊即中,嗰時已經高0邊沿! 隔左未夠兩年再開工,今次試左第3個cycle中! 最初都怕係高0所以難中,不過事實証明,只要有恆心一定得! 我第2個cycle開始用紅d! 我覺得幾準!可能人人唔同! 大家加油!


大宅

積分: 3150


35#
發表於 11-9-28 20:10 |只看該作者

回覆:33歲以上想生第2胎既JM請進!

我由上年決定生多個到宜家有一年半,當中流產過兩次,到宜家都重未得其實都好灰心呢




侯爵府

積分: 24474


36#
發表於 11-9-28 20:27 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-27 09:13
我生第一個係一擊即中,嗰時已經高0邊沿! 隔左未夠兩年再開工,今次試左第3個cycle中! 最初都怕係高0所以難中 ...
你是否見到紅d深粗先dodo? do了幾多日?


大宅

積分: 3256


37#
發表於 11-9-29 17:43 |只看該作者

回覆 回覆:ChanyeungC9的帖子

我都一樣,如果今年唔中就收工啦!我同你同年,唔想同bb 差得太遠




侯爵府

積分: 24474


38#
發表於 11-9-29 18:42 |只看該作者
現在d bb真係比以前活躍, 冇時停....我都怕有了bb又要抱女, 阿女有時又用腳踢來整到.....但完全唔抱女又唔捨得... 唯有坐係度先抱.....

現在真係好想有, 但有時又諗, 現在呢個時勢, d 小朋友又要早入學, 學野好辛苦...

如果生一個, 可年年一齊去吓旅行都負擔到....一家4口去旅行就吓吓過萬.


大宅

積分: 1953


39#
發表於 11-9-29 20:03 |只看該作者
其實33歲要生第2個, 一d都唔老, 好多人33歲都未結婚, 咪話生仔, 我都係33第一胎, 來緊37第2胎, 當然20多歲生就最好, 不過, 世事d嘢無咁完美!


大宅

積分: 2708


40#
發表於 11-9-29 20:22 |只看該作者

引用:Quote:smile_w99+發表於+11-9-27+09:13+我

原帖由 katrinamama 於 11-09-28 發表
你是否見到紅d深粗先dodo? do了幾多日?
我咁啱深粗前一曰dodo,連dodo咗五日!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo