想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 11-9-20 11:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 10:55
回覆 edith_ricky 的帖子

個肚扯住痛?

下面扯住痛,一時左一時右一時中間~
勁多胃氣,前日漲到發脾四添呀~
我24-7都係冇精神咖,日日都恰眼訓~
所以又唔覺得特別支力呀~
我冇量體溫呀,只係覺得好興好似發燒咁囉~
可能我真係病左都唔定~!
我好緊張,但係又唔抱太大期望~
因為作嘔、支力果d我周不時都有咖~


男爵府

積分: 6108


22#
發表於 11-9-20 11:15 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

我都係胃氣
尋日漲到係咁作嘔..........頂住食唔到野,勁辛苦
我唔知係我胃痛定我太緊張 =.= 但我又唔覺得自己緊張...

你試下買驗孕棒驗一驗嘛


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 11-9-20 12:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 11:15
回覆 edith_ricky 的帖子

我都係胃氣

今日應該會買呀,如果重係冇黎既話~
但係棒棒係咪遲左一個星期都未黎先驗至準咖咩~?

點評

wy_yen  遲D驗,結果天明顯而已!!  發表於 11-9-20 15:03


珍珠宮

積分: 30303


24#
發表於 11-9-20 15:23 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 公仔面...宜家99已經

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-20 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

公仔面...宜家99已經唔比我食了
我成日食公仔面呀會影響bingo咩





男爵府

積分: 5940


25#
發表於 11-9-20 15:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bb_pig_bb+於+11-09-20+發表

原帖由 qqj 於 11-09-20 發表
我成日食公仔面呀會影響bingo咩
唔會,只係怕bingo後對bb無益




男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-9-20 15:53 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

keke,你番黎啦~~

你點丫,今日有咩變化?


男爵府

積分: 5940


27#
發表於 11-9-20 17:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 15:53
回覆 cc_ivy 的帖子

keke,你番黎啦~~
頭先帶左個仔去公園玩,而家返黎好累,唔知係咪作病


男爵府

積分: 6108


28#
發表於 11-9-20 17:08 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

今日涼左呀
你係咪無著多件衫落去呀
囝囝都要著多件外套


男爵府

積分: 5940


29#
發表於 11-9-20 17:11 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 17:08
回覆 cc_ivy 的帖子

今日涼左呀
阿仔有著呀, 我就好累, 抱完佢又腰骨痛


男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-20 17:15 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

抖多d la~~
仲就黎要照顧2個細架 ^^ 加油媽媽



男爵府

積分: 5940


31#
發表於 11-9-20 17:18 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 17:15
回覆 cc_ivy 的帖子

抖多d la~~
而家一大一小......

你呢, 今日有無徵狀,仲有一個星期就可以check~


大宅

積分: 2761

畀面勳章


32#
發表於 11-9-20 17:19 |只看該作者
我有左都有食辣呀~
自己受得就OK啦~ 有D 人食得太辣會痾, 咁就無謂


男爵府

積分: 5940


33#
發表於 11-9-20 17:21 |只看該作者
joystin 發表於 11-9-20 17:19
我有左都有食辣呀~
自己受得就OK啦~ 有D 人食得太辣會痾, 咁就無謂
食辣係怕影響bb 皮膚,如果有濕疹就手尾長


大宅

積分: 2761

畀面勳章


34#
發表於 11-9-20 17:29 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-20 17:21
食辣係怕影響bb 皮膚,如果有濕疹就手尾長
有人食得好清都中...樣樣食D 既又冇事~
都好睇遺傳


男爵府

積分: 6108


35#
發表於 11-9-20 17:34 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

真的,平時我都好鐘意食辣!


男爵府

積分: 6108


36#
發表於 11-9-20 17:34 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

濕疹真係好有尾長架
我見好多bb都係咁,好難好


男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-20 17:34 |只看該作者
回覆 joystin 的帖子

我唔知自己細個有無..


男爵府

積分: 5940


38#
發表於 11-9-20 17:35 |只看該作者
joystin 發表於 11-9-20 17:29
有人食得好清都中...樣樣食D 既又冇事~
都好睇遺傳
樣樣食d 等bb可以適應有抵抗, 我覺得少食無問題, 但日日或食勁多就唔好~~


男爵府

積分: 5940


39#
發表於 11-9-20 17:36 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 17:34
回覆 cc_ivy 的帖子

濕疹真係好有尾長架
濕疹好似無得斷尾


大宅

積分: 2761

畀面勳章


40#
發表於 11-9-20 17:36 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-20 17:35
樣樣食d 等bb可以適應有抵抗, 我覺得少食無問題, 但日日或食勁多就唔好~~
冇錯~~如果樣樣都唔食~自己都好辛苦~適可而止

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo