立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8245
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 10:55 回覆 edith_ricky 的帖子 個肚扯住痛?
積分: 6108
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 11:15 回覆 edith_ricky 的帖子 我都係胃氣
珍珠宮
積分: 30303
原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-20 發表 回覆 cc_ivy 的帖子 公仔面...宜家99已經唔比我食了
積分: 5940
原帖由 qqj 於 11-09-20 發表 我成日食公仔面呀會影響bingo咩
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 15:53 回覆 cc_ivy 的帖子 keke,你番黎啦~~
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 17:08 回覆 cc_ivy 的帖子 今日涼左呀
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 17:15 回覆 cc_ivy 的帖子 抖多d la~~
大宅
積分: 2761
joystin 發表於 11-9-20 17:19 我有左都有食辣呀~ 自己受得就OK啦~ 有D 人食得太辣會痾, 咁就無謂
cc_ivy 發表於 11-9-20 17:21 食辣係怕影響bb 皮膚,如果有濕疹就手尾長
joystin 發表於 11-9-20 17:29 有人食得好清都中...樣樣食D 既又冇事~ 都好睇遺傳
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 17:34 回覆 cc_ivy 的帖子 濕疹真係好有尾長架
cc_ivy 發表於 11-9-20 17:35 樣樣食d 等bb可以適應有抵抗, 我覺得少食無問題, 但日日或食勁多就唔好~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy