自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 11-9-20 23:09 |只看該作者
佢都係順應潮流....


珍珠宮

積分: 45698


22#
發表於 11-9-20 23:10 |只看該作者
係上 bk 至知道咗咁多嘢
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


23#
發表於 11-9-20 23:11 |只看該作者
以前我地興趣班係咁玩吓,邊似宜家要考級要拿獎先得.咁同術科有分別咩?


象牙宮

積分: 213706

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 11-9-20 23:28 |只看該作者
如果諗住升中要SHOW呢D野俾中學睇, 校長咁講好正常, 早D預備/計劃仲好D!!! 唔係話考就考, 都要小朋友預備下, 有實力先考到好成績俾人睇; 但如果諗住順其自然, 咪唔駛理佢講咩, 咁咪可以RELAX D!!


別墅

積分: 894


25#
發表於 11-9-20 23:30 |只看該作者

回覆:Jasmine-4711 的帖子

我覺得沒有分別,都是有壓力。不過沒想過壓力這麼快來,原以為小五才開始。
看你們的看法,校長也是一片好心,好讓有心的家長,早作準備。




禁止訪問

積分: 24331

好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 11-9-20 23:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 894


27#
發表於 11-9-20 23:52 |只看該作者

回覆:shirley73a 的帖子

仲慘過我返工,我返工都可以發白日夢;他們發白日夢會比老師駡不專心。




男爵府

積分: 7323


28#
發表於 11-9-21 00:05 |只看該作者
我想問呢個世代, 有無一D學校係可以按小朋友既步伐去走, 而唔係谷佢地呢?
好擔心..我仔仔依家岩岩k.1國際學校, 學乜都好開心, 我唔想佢第二時係為左呢D野去參加比賽同讀書呀


男爵府

積分: 9041


29#
發表於 11-9-21 00:11 |只看該作者
我個仔都係啱啱完成咗喱個咁刺激性嘅遊戲mouth:
小五下學期和小六要面對呈分試,根本分身無術!所以趁小四可以考定d cert.或參加多d比賽來增加競爭力


侯爵府

積分: 23739


30#
發表於 11-9-21 00:12 |只看該作者
我有時都覺得對個大女唔住, 我嗰時(早幾年)窮, 無錢比佢學興趣班, 一心想: 佢本身成綪好咪得LAW, 點知.....
大埔有4間BAND 1 中學, 其中2間好點, 佢由細志願要一定讀上好D嗰2間, 點知, 學校好多都係計埋你興趣學D咩...就算成績好(頭十名), 學校也收D成績無咁好但多野學嗰D...唉...佢而家讀中二, 我現在也記得當時佢失望痛哭的表情,

所以我只是想說, 你地有能力的話, 比佢地學一兩樣, 要精嗰隻, 合唱團嗰D普通野唔算, 唔好好像我咁, 後悔


子爵府

積分: 11128


31#
發表於 11-9-21 00:27 |只看該作者
回覆 fionakong2008 的帖子

即是什麼course??

點評

fionakong2008  少人學, 特別一點的, 佢以前小學d合唱團鋼琴結他嗰d已無咩用  發表於 11-9-21 00:59


子爵府

積分: 11128


32#
發表於 11-9-21 00:29 |只看該作者
回覆 fionakong2008 的帖子

什麼course??


男爵府

積分: 9055

醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-9-21 00:37 |只看該作者

小四分級家長會校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一

唉!




珊瑚宮

積分: 118281


34#
發表於 11-9-21 00:42 |只看該作者


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 11-9-21 00:43 |只看該作者

回覆:小四分級家長會校長說現在已要為小朋友儲分預備升中一

香港教育好




珍珠宮

積分: 38391


36#
發表於 11-9-21 00:43 |只看該作者
fionakong2008 發表於 11-9-21 00:12
我有時都覺得對個大女唔住, 我嗰時(早幾年)窮, 無錢比佢學興趣班, 一心想: 佢本身成綪好咪得LAW, 點知..... ...

好感受到你既心情……呢d血淋淋既故事,恐怖過鬼故!

點評

^曾小姐^    發表於 11-9-21 00:45
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


珍珠宮

積分: 45698


37#
發表於 11-9-21 00:49 |只看該作者
fionakong2008 發表於 11-9-21 00:12
比佢地學一兩樣, 要嗰隻, ..... ...

真係好難控制到

點評

fionakong2008  係ga, 我都會問其他家長, 答覆係: 就算幾乖ge細路, 都係要迫既  發表於 11-9-21 00:55
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


38#
發表於 11-9-21 01:33 |只看該作者
其實又唔係要你攪多幾樣野,只不過有d 小朋友/家長小五先黎步署,有時上 bk 見 post 小五下學期先黎話搵補習!補習野唔係一補就見成果。

平時有學開乜野就小四開始參加多d校外比賽,米可以多見識多幾張証書,唔好以為一參加就一定有獎,有時小朋友會臨場失準!

點評

fionakong2008    發表於 11-9-21 01:37
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


禁止訪問

積分: 30006


39#
發表於 11-9-21 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3559

好媽媽勳章


40#
發表於 11-9-21 10:59 |只看該作者
c啦,我仔k2學校已經叫定要儲cert for 小一,原來小四又要儲過,真係慢慢長路,有排跑

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo