夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11510


21#
發表於 05-10-4 21:08 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

硬係有啲男人自以為自己好感性好有人性咁,可能佢真係覺得唔想傷害個女仔,但係諗到咁上下佢又以為自己係神咁,無得救架喇...佢咁感性,又同呢個女仔一齊咗大半年,你要佢甩拖?好難LU~~!!!除非條女唔要佢,否則,佢都係注定行呢條咁既路... 話唔定佢同呢個女仔散咗,食過番尋味,又會找另一位受傷既小綿羊嚟愛~! 呢啲男人係無得救....


侯爵府

積分: 20965

牛年勳章 好媽媽勳章


22#
發表於 05-10-4 21:34 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

唔想傷害個女仔……..唔係嘛………..擺明係藉口啦
難道老婆又傷害得
正賤佬


已刪除用户

積分: 20771

2018復活節勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 05-10-4 21:59 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 52


24#
發表於 05-10-4 23:46 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

D 男人成日都想像到d 女人一定要佢保護, 英雄主義又黎啦!

明明係佢自己想對個女仔有進一步企圖, 就講到唔想傷害個女仔! 人地唔開心同你呻下, 你俾個膊頭人地挨下, 就咁同你講話鐘意你, 咁就老婆仔女咩都唔記得哂!! 都唔知咩道理!!!

叫佢算吧啦! 咁有愛心, 不如關心下自己個老婆同仔女啦!! 可能佢老婆需要佢, 佢都無咁好心機同老婆傾偈同俾個老婆挨下!! d男人想滾都要俾個大大條既道理出黎掩飾自己係被迫, 好難為咁!! 叫佢省省啦!


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


25#
發表於 05-10-5 00:24 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

驚傷害到個女仔...其實我覺得藉口掛...驚傷害個女仔...就唔驚傷害自己個老婆同仔女架...唔驚破懷左個家架...



[url=http://lilypie.com][img]


複式洋房

積分: 216


26#
發表於 05-10-5 00:38 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

個女仔知唔知佢有老婆仔女架? 知仲咁講就真係兩個都咁賤喇


翡翠宮

積分: 76971


27#
發表於 05-10-5 09:19 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

alan,

唔係我親耳聽到, 只係樓主話佢朋友話個女仔親口同佢講話鍾意佢啫

mandala 寫道:
個女仔知唔知佢有老婆仔女架? 知仲咁講就真係兩個都咁賤喇


係架家陣個時代同吹勢就係太多賤女人以為自己係小綿羊去博同情跟手就破壞人家庭. 唔該呢d男人醒下啦, 佢係心地好既就唔會鍾意一個有婦之夫啦, 若果佢鍾意得你, 你對佢都應該大打折扣, 咁自私既人值得你同佢一齊咩 明知係破壞人家庭會令人妻離子散的話都要做既, 佢可憐極都有限啦 死蠢 相反你若一腳踏兩船或貪新忘舊的話, 我可以話你聽最可憐嗰個係你老婆同對無姑既仔女囉


複式洋房

積分: 312


28#
發表於 05-10-5 10:53 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

個男人對個女人有感情又有左關係,大家都咬住唔放,trouble!!

晒氣啦,條女哎生哎死條佬趙完鬆禁既話,條女都無乎過喎,係條佬衰唔捨得, 條女慘禁單身呀離婚咪重慘(好似我d朋友咪重慘,三十几未有男友,佢地正經好女有正當工做無不良嗜好係生活圈子細D)禁又要愛屋及烏比佢地試下男女之情呀? 佢慘極都係未婚最多味搵個件水抱,你驚佢"乞食"?佢飢不擇食呀!

提提你個friend佢唔係單身, 係結左婚重有個囡囡, 大啦 (佢几大, 三十几未),佢唔係剩係諗佢一個人, 佢要諗成個家庭. 當佢向出面有剌激既火花時(當然開心啦), 其實係到玩緊火, 小則有手尾跟(實有), 中則影響家庭及囡囡,大則見報!

如果佢重係念屋企, 叫佢好好對個老婆同個囡囡, 佢已經衰左試過出面啦, 回頭是岸.

快d叫醒你個friend呀 (我打中文字很慢但為了你朋友屋企亦要長篇大論.


禁止訪問

積分: 8013


29#
發表於 05-10-5 11:11 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 05-10-5 13:12 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1148


31#
發表於 05-10-5 13:22 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ioltam 寫道:
我覺得呢D男人俾左一個太完美的藉口自己----唔想傷害那個可憐的女仔, 咁其實有冇諗過自己個老婆仲可憐, 多餘, LING 個男人去浸豬籠啦, 浸浸下就知醒覺架勒.

agree


複式洋房

積分: 451


32#
發表於 05-10-5 14:48 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

有時明知感情可能一發不可收拾就要懸崖勒馬,我好同意呢個世上無紅顏知己,無論男人或者女人,你如果己經結左婚就要唔好同其他異性太close,因為相處得耐難免日久生情,自己要警覺避免去制造悲劇。你可能話同佢永遠只會係朋友,但係邊個真係可以保證到將來的事,我依家太太都有個男性「好朋友」時常傾電話、e-mail、出來吹水,希望佢會係例外。


公爵府

積分: 28065


33#
發表於 05-10-5 15:05 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

講o黎講去咪又係新鮮感,佢又唔諗下始終都會有悶既一日,唔通到時又再搵過第二件呀,佢成日講咁多藉口無非都係唔想飛o個條女ja,人係貪心既...但都唔可以忘本lor


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


34#
發表於 05-10-5 15:08 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1432


35#
發表於 05-10-5 15:21 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

其實香港都好多咁o既男人, 有老婆又去沾花野草, lee d 男人唔好以為好得意, 依傢我o地d女人好叻o家, 無o左你o地都可以生存/生活.
如果你朋友再唔解決這件事, 可能會家變, 佢老婆可能同佢離婚, 跟住可能個女仔又同佢玩完 (拍拖無人可以保証一世), 咁佢就什麼都無啦. :-( :-(


民房

積分: 56


36#
發表於 05-10-5 17:42 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

越睇見妳地d回應就越覺得個friend豬兜 。有機會真係要認識


翡翠宮

積分: 76971


37#
發表於 05-10-6 11:28 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ESMOND01,

我話你知你太太係無機心去同人發展, 但好多時人地有心你唔知啫, 我講兩個例子比你聽希望可以啟發到你老婆去收歛下同個位異性朋友既接觸.

ex 1. 以前有個年長過我既男人, 我都以為佢可以幫我解決到問題, 因為佢人生經驗豐過我, 大家都有傾有講, 有出黎食飯講電話, 我都以為佢會係我紅顏知己, 因為佢知我有男朋友 ,當時佢亦有拍下散拖, 大家個話題都係離不開介紹女仔之類, 但可惜有日個男仔頂唔順向我剖白, 我才醒覺, 但好彩唯時末晚, 大家依家只係一個好普通好普通既朋友, 一年都講唔到一次電話, 見面就幾年都唔會出黎個隻, 係咁啱有d咩朋友結婚喜慶先有機會聚頭.

ex 2. 我 ex-boy friend對我朋友好好, 我同呢個朋友感情亦好好, 而呢個女仔亦有男朋友, 我地兩pair人都認識有次相約睇演會, 我ex-boy friend竟然專登攞半日假去我朋友家接佢出黎, 仲有一次佢兩個都相約行展覽買禮物, 個女仔既男友提佢要小心我 ex-boy friend, 但個女仔話佢係我男友唔會有d大家都唔想發生既事出現的, 但可惜我綜合左以上兩次既約會平心靜氣同我ex-boy friend問個明白, 佢亦坦然話對呢個女仔只係有好感, 而我亦因為呢個原因同佢分手, 分手之後我 ex-boy friend才向她表白, 佢才後知後覺仲有感對我唔住, 雖然佢地無發展落去, 但我無嬲個女仔, 因為亦慶辛有佢呢件事, 我才可真正睇出ex-boy friend係一個咩人, 所以我地大家仲有聯絡, 但ex-boy friend就再無佢下文了.

所以我真係唔會相信有紅顏知己呢樣野囉, 都係個句紅顏知己只係當咩事都未發生時既一個好聽既稱呼, 正如你話齋日久生情有邊個可以肯定當自己失意時, 呢個紅顏知己既出現絶對唔會產生悲劇, 懇請各位自重!
esmond01 寫道:
有時明知感情可能一發不可收拾就要懸崖勒馬,我好同意呢個世上無紅顏知己,無論男人或者女人,你如果己經結左婚就要唔好同其他異性太close,因為相處得耐難免日久生情,自己要警覺避免去制造悲劇。你可能話同佢永遠只會係朋友,但係邊個真係可以保證到將來的事,我依家太太都有個男性「好朋友」時常傾電話、e-mail、出來吹水,希望佢會係例外。


大宅

積分: 1507


38#
發表於 05-10-6 11:48 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ringoivy 寫道:
ESMOND01,

我話你知你太太係無機心去同人發展, 但好多時人地有心你唔知啫, 我講兩個例子比你聽希望可以啟發到你老婆去收歛下同個位異性朋友既接觸.

ex 1. 以前有個年長過我既男人, 我都以為佢可以幫我解決到問題, 因為佢人生經驗豐過我, 大家都有傾有講, 有出黎食飯講電話, 我都以為佢會係我紅顏知己, 因為佢知我有男朋友 ,當時佢亦有拍下散拖, 大家個話題都係離不開介紹女仔之類, 但可惜有日個男仔頂唔順向我剖白, 我才醒覺, 但好彩唯時末晚, 大家依家只係一個好普通好普通既朋友, 一年都講唔到一次電話, 見面就幾年都唔會出黎個隻, 係咁啱有d咩朋友結婚喜慶先有機會聚頭.

ex 2. 我 ex-boy friend對我朋友好好, 我同呢個朋友感情亦好好, 而呢個女仔亦有男朋友, 我地兩pair人都認識有次相約睇演會, 我ex-boy friend竟然專登攞半日假去我朋友家接佢出黎, 仲有一次佢兩個都相約行展覽買禮物, 個女仔既男友提佢要小心我 ex-boy friend, 但個女仔話佢係我男友唔會有d大家都唔想發生既事出現的, 但可惜我綜合左以上兩次既約會平心靜氣同我ex-boy friend問個明白, 佢亦坦然話對呢個女仔只係有好感, 而我亦因為呢個原因同佢分手, 分手之後我 ex-boy friend才向她表白, 佢才後知後覺仲有感對我唔住, 雖然佢地無發展落去, 但我無嬲個女仔, 因為亦慶辛有佢呢件事, 我才可真正睇出ex-boy friend係一個咩人, 所以我地大家仲有聯絡, 但ex-boy friend就再無佢下文了.

所以我真係唔會相信有紅顏知己呢樣野囉, 都係個句紅顏知己只係當咩事都未發生時既一個好聽既稱呼, 正如你話齋日久生情有邊個可以肯定當自己失意時, 呢個紅顏知己既出現絶對唔會產生悲劇, 懇請各位自重![quote]
esmond01 寫道:
有時明知感情可能一發不可收拾就要懸崖勒馬,我好同意呢個世上無紅顏知己,無論男人或者女人,你如果己經結左婚就要唔好同其他異性太close,因為相處得耐難免日久生情,自己要警覺避免去制造悲劇。你可能話同佢永遠只會係朋友,但係邊個真係可以保證到將來的事,我依家太太都有個男性「好朋友」時常傾電話、e-mail、出來吹水,希望佢會係例外。
[/quote]

係咪老人痴呆post錯咗?


複式洋房

積分: 451


39#
發表於 05-10-6 12:05 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ringoivy,

(o係度先向樓主say sor~,借你少少地方)

謝謝你,我直到呢一刻都係100%信任我老婆,我雖然唔知我會唔會睇錯,但係暫時我仲係覺得那個男人既目標唔係我老婆住,不過你講得好o岩,婚外情好多時就係咁以為無事無幹就不知不覺間發展出悲劇,當事人到左真係有野果陣巳經無得返轉頭,亦都唔再受你理性操控,你既case好值得我去參考,我有考慮過好無叫佢上黎睇下其他人意見,但係我估佢會覺得我話佢朋友而唔去認真看待你地既意見。


大宅

積分: 1163


40#
發表於 05-10-6 12:25 |只看該作者

Re: 男人的煩惱??

ringoivy 寫道:
係架家陣個時代同吹勢就係太多賤女人以為自己係小綿羊去博同情跟手就破壞人家庭.

冇錯, 嗰啲女人係賤, 但啲男人都唔好得去邊, 如果佢唔比機會個女仔, 個女仔埋到佢身邊咩, 根本佢自己其身不正. 仲有呀, 個男人話唔定已經同個女仔上左床, 仲陶醉於餘溫之中, 打死都唔走o架啦. 話唔想傷害個女仔??!! 個藉口幾好聽!! 言下之意即係唔怕傷害個老婆啦. 叫佢收手啦, 咁玩法等於玩火, 小心燒到自己呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo