想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 657


21#
發表於 11-9-22 22:54 |只看該作者

回覆:Bingo 了...但有點擔心

各位Jm好擔心呀,昨天自己係屋企驗已經驗到淺線,本來今曰想去醫生到攞醫生紙啦正想出門口之時再驗多次唔想去到話太淺唔俾....點知今曰條淺仲淺過尋曰好次睇唔到條線咁呀...我都心知不妙
點知晚上去完冼手間後抹到有兩下係深啡

甘請問係唔已經流左

係唔係會變番黎m 嫁?




大宅

積分: 4672


22#
發表於 11-9-23 11:03 |只看該作者
你要休息多d...吾好行太多...最好訓多d床...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo