想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


21#
發表於 11-9-21 21:58 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子





點評

bebe0925  thx!  發表於 11-9-21 22:31


大宅

積分: 4596


22#
發表於 11-9-21 22:10 |只看該作者

引用:甘幾時去診所攞證明?+ +

原帖由 bebe0925 於 11-09-21 發表
甘幾時去診所攞證明?
Congratulations!



點評

bebe0925  thx!  發表於 11-9-21 22:31


大宅

積分: 2335


23#
發表於 11-9-21 22:21 |只看該作者
恭喜晒~~~

點評

bebe0925  thx!  發表於 11-9-21 22:31


大宅

積分: 1105


24#
發表於 11-9-21 22:24 |只看該作者

回覆:bingo左啦!





點評

bebe0925  thx!  發表於 11-9-21 22:32


大宅

積分: 4336

畀面勳章


25#
發表於 11-9-21 22:25 |只看該作者
回覆 Lingtea 的帖子

thx all

其實我都無咩心得,因為我經期超唔準(35-55),我自己以為已經排卵,後未check bingo(連續check左四日),唔中,咪唯有放鬆心情,仲同老公番左大陸揼骨同埋食魚生自助餐,又狂飲凍野,無介過口,打算day 1重新黎過,我仲買左100條紅d,同一樽fertilaid架
昨天day 47,心血來潮,覺得條腰唔係咁舒服,走去check下,點知,用屈記棒驗,點知有條淺線,用紅d同綠d都係有淺線!
今日想confirm多次,買埋clearblue!

其實我估可能放鬆心情(我每朝只量體溫),其他都無放上心,有check紅d,不過我估我唔太識用,因為我以為有淺線就係排卵,所以我計錯數!,咁啱我原來遲左排,咁就bingo左!

其實哩個period,我好緊張,希望bingo,所以攪到自己好忟憎,有日check到紅d有淺線,我要我老公同我do do,點知佢話攰死都唔肯,為左哩件事,我同佢嘈左兩三之交架,有日仲出左廳訓,哩個period真係百感交集,大上大落,c6仲話我為左生b,攪到就黎痴線ar!

反而依家最擔心,係陀唔穩,化學性懷孕果d野

在此祝各位放鬆心情,早日bingo


男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-9-21 22:27 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

恭喜晒

我想知如果紅d白雪雪 係咪完全無機會?今日只係day 18 ,my cycle 24-26




男爵府

積分: 6137


27#
發表於 11-9-21 22:30 |只看該作者
恭喜 & 小心身體


複式洋房

積分: 285


28#
發表於 11-9-21 22:31 |只看該作者


大宅

積分: 4336

畀面勳章


29#
發表於 11-9-21 22:34 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我紅d同綠d都有淺線架,不過聽d sis講,如果bingo既話,紅d會每日變深色



大宅

積分: 1044


30#
發表於 11-9-21 22:35 |只看該作者


大宅

積分: 4336

畀面勳章


31#
發表於 11-9-21 22:38 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我昨天check時影低!有淺線囉
myphoto.jpg




大宅

積分: 4336

畀面勳章


32#
發表於 11-9-21 22:39 |只看該作者

回覆:bingo左啦!

上半period
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6108


33#
發表於 11-9-21 22:40 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

你由day幾多開始驗紅d?




大宅

積分: 4336

畀面勳章


34#
發表於 11-9-21 22:41 |只看該作者

回覆:bingo左啦!

下半period

我估我day 36左右先排
今天day 48
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5210


35#
發表於 11-9-21 22:42 |只看該作者
多謝哂你既分享
放心安胎啦 休息多d


大宅

積分: 1399


36#
發表於 11-9-21 22:47 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 4336

畀面勳章


37#
發表於 11-9-21 22:47 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我day 10左右已經開始驗紅d,我初初果一個week,唔識用,一放落去,30秒左右,就攞上黎,見咩都無就掉左佢
原來要等幾分鐘,先見到

day37-38我第一次見到70%深既線,但我又以為係bingo,點知check 萬記屈記都無反應,計番原來應該果幾日排卵!

平時我見到都係一條好淺線,所以有時唔理,見線就叫我c6開工


男爵府

積分: 6108


38#
發表於 11-9-21 22:49 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

Day 36 先排卵?
但你成個cycle 都高溫既




男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-9-21 22:53 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

下 乜唔係放三秒咋咩?張紙寫既 然後再平放等10分鐘
要keep住浸幾分鐘再拎出黎?

同埋我都想知。係咪兩個鐘前唔可以飲水?但頭先我d vv 勁稀 可能我兩個鐘前飲太多水 係勁勁勁急 唔知有無影響




大宅

積分: 1585


40#
發表於 11-9-21 22:58 |只看該作者
係喎,我都覺得你唔係day36排, 唔會排後5日就check到bingo呱???
btw, 恭喜你呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo