想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4667


21#
發表於 11-9-22 14:47 |只看該作者
回覆 c9yo 的帖子

喺超市有得賣^^


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 11-9-22 15:18 |只看該作者
如果普通朱古力, 專家建議一日一粒都係健康的

但黑朱古力比普通朱未力更健康, 咁你地可以用專家個指標去衡量應該食幾多黑朱

黑朱有抗氧化作用, 排卵前食都係對排靚卵有幫助!!
排後keep住食, 又對子宮充血有幫助,有利著床
(後者充血呢點我唔太清楚, 係有bingo的jm分享同解釋)


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


23#
發表於 11-9-22 16:40 |只看該作者

引用:Where+can+but+this? +

原帖由 Ivy114 於 11-09-22 發表
Where can but this?
我系百街超市買




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


24#
發表於 11-9-22 16:44 |只看該作者

引用:我本來都想跟大家食黑朱古力架,+但睇中E後

原帖由 LoveSleepChu 於 11-09-22 發表
我本來都想跟大家食黑朱古力架, 但睇中E後話我係"溫熱"底, 唔可以進補,唔食得朱古力, 因為朱古力係躁熱喎.. ...
我ec都叫我戒食朱古力。但我吾理甘多。反正一日食少少。我只系排卵後食幾日





男爵府

積分: 7504


25#
發表於 11-9-22 22:32 |只看該作者
我係由m清開始食, 每日食20g, 請問食到幾時停好呢


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


26#
發表於 11-9-22 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+currymama+於+11-09-22+發表

原帖由 c9yo 於 11-09-22 發表
咁請問妳呢隻係咩牌子架? 邊到可以買到?thx
我喺0食勿語買既,Meiji 86%,一盒有十幾粒,我唔會忍唔到口,因為每日拎一粒返公司,食完早餐食,到排卵時就放工返屋企食多粒,盡量避免臨訓先食,一唻臨訓要飲奶,二唻驚訓唔著.... mouth:




男爵府

積分: 7798


27#
發表於 11-9-23 00:11 |只看該作者

引用:我今日開始食黑朱古力。希望有幫助+ +

原帖由 qqlun 於 11-09-22 發表
我今日開始食黑朱古力。希望有幫助
我都係食呢隻你一曰食幾多?




大宅

積分: 2193


28#
發表於 11-9-23 11:29 |只看該作者

回覆:黑朱古力85%?

我見到姊妹們咁講,所以都去左買來食,反正每日食少少,試下law!我係godiva 買,都唔算太苦,可以接受!




大宅

積分: 3012


29#
發表於 11-9-23 20:56 |只看該作者

回覆:黑朱古力85%?

Just bought Meiji 86%




大宅

積分: 1837


30#
發表於 11-9-23 20:59 |只看該作者

回覆:c9yo 的帖子

我等bingo 時肚仔唔舒服也有食一格架!食完我覺得會舒服d。




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


31#
發表於 11-9-23 21:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-22+發表我今

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-23 發表
我都係食呢隻你一曰食幾多?
我買細排。一日半排



點評

Strawberry_2011  me too!  發表於 11-9-24 21:02


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


32#
發表於 11-9-24 01:34 |只看該作者

引用:Just+bought+Meiji+86% +

原帖由 c9yo 於 11-09-23 發表
Just bought Meiji 86%
我覺得佢好香,越食就越唔苦,不過真係驚燥,所以控制住自己一日一粒!




大宅

積分: 3012


33#
發表於 11-9-24 10:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+c9yo+於+11-09-23+發表Just+b

原帖由 currymama 於 11-09-24 發表
我覺得佢好香,越食就越唔苦,不過真係驚燥,所以控制住自己一日一粒!



...
Me 2! 一日一粒。仲有食藍棗,一日蒸八粒咁食




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


34#
發表於 11-9-24 15:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+c9yo+於+11-09-23+發表Just+b

原帖由 currymama 於 11-09-24 發表
我覺得佢好香,越食就越唔苦,不過真係驚燥,所以控制住自己一日一粒!



...
我都覺得黑朱古力好好味。一d都吾苦。愈食愈想食




大宅

積分: 1673


35#
發表於 11-9-24 15:39 |只看該作者
我係惠x買90%朱古力,話特價$36,我今日係教協見到係$29


男爵府

積分: 7798


36#
發表於 11-9-24 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yvonnejesse+於+11-09-23+發

原帖由 qqlun 於 11-09-23 發表
我買細排。一日半排
我今日都食左但我食1/3 ,半排我怕肥成你係咪瘦底?




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


37#
發表於 11-9-24 18:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qqlun+於+11-09-23+發表我買

原帖由 yvonnejesse 於 11-09-24 發表
我今日都食左但我食1/3 ,半排我怕肥成你係咪瘦底?
吾系瘦底呀半排約18g。我午餐後食。有成個下午消化。應該吾怕掛




男爵府

積分: 7798


38#
發表於 11-9-24 18:35 |只看該作者

回覆:qqlun 的帖子

我都係肥底不過又唔想減,重要生BB嘛



點評

Strawberry_2011  曾經有嗰ec講過肚腩有啲肉地,有助bb著床架!吾好吾開心喇  發表於 11-9-24 21:09


男爵府

積分: 6137


39#
發表於 11-9-25 00:10 |只看該作者

回覆:currymama 的帖子

食左2日即刻生"飛之"




男爵府

積分: 6137


40#
發表於 11-9-25 00:10 |只看該作者

回覆:south 的帖子

邊隻?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo