想生BB

跳至

首頁
12345...14

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


21#
發表於 11-9-22 10:38 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

一齊努力...加油加油到時怎樣都好大家都努力!!!仙鶴送b......我哋等緊你呀!!!!come baby~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


22#
發表於 11-9-22 10:40 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

hahahaaa~~~傻瓜好好好!!!!!一於咁話!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


23#
發表於 11-9-22 10:40 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子



你兩個都係人媽媽
我仲未係呀,哈,我只係新婚,咩都唔識呀..
我都係成個星期上黎同你地傾計,幫我解答問題,先識多左
平時連朋友都唔敢講呀..屋企人更加唔敢!


男爵府

積分: 5940


24#
發表於 11-9-22 10:42 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 10:40
回覆 ChanyeungC9 的帖子
我都唔識架, 紅d綠d, 哈哈笑, 我都未用過...我咪仲新手~~


大宅

積分: 3726

畀面勳章


25#
發表於 11-9-22 10:42 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

係呀,下星期就知道!不過,黎m前都會有點抑鬱


大宅

積分: 4617


26#
發表於 11-9-22 10:50 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔緊要嫁....好似我咁做咗人mimi咁耐都好似咩都唔識...hehheeee~~就算幫唔到都可以講吓出嚟無咁多問號嘛,估估吓又無人傾到係最唔開心wor,家人又唔明正係不段問妳"有未呀??"都唔知點答覆!!!但我哋等待中mimi係最明白嗰種無助心情呢....所以得閒上嚟傾談吓喇.....掛住我又上嚟吹兩吓水囉,最重要唔好俾壓力自己呀!!
妳現在有無食MATERNA呀??
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


27#
發表於 11-9-22 10:53 |只看該作者
回覆 debbies 的帖子

放鬆d呀.....千萬唔好俾壓力自己wor....現在我去參加太極操令自己生心都放鬆d...(其實我只係35yrs咋)hahahaa
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


28#
發表於 11-9-22 10:53 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 10:50
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔緊要嫁....好似我咁做咗人mimi咁耐都好似咩都唔識...hehheeee~~就算幫唔到都可以 ...
係咪惠氏個隻???


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-22 10:54 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我都係摸索中
哈哈笑同紅d都係用過一次


男爵府

積分: 5940


30#
發表於 11-9-22 10:56 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 10:54
回覆 cc_ivy 的帖子

我都係摸索中
比我叻~~


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-9-22 10:57 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

係呀....屋企人ge壓力..
朋友一見到我就問我幾時有bb,快d生個比佢地玩
我都好無奈...笑住咁問佢未有...但其實好唔開心...抑制住自己....

materna?
我宜家有食補葉酸既丸,同埋每日一補惠氏媽媽果d奶粉,但我無跟佢個份量,只係飲1.5匙


大宅

積分: 4617


32#
發表於 11-9-22 10:57 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

我都無用過wor....因我覺得這樣除了令自己有壓力什至令妳伴侶都好有壓力呢,到時卯子準備好但精子數量唔夠(因壓力影響下)都係白費呢...唔好攪到好似交功課呀!!mouth:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


33#
發表於 11-9-22 10:58 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

yesyesyes!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3726

畀面勳章


34#
發表於 11-9-22 10:59 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

haha~~我都學習緊放鬆心情
咁妳地有無食葉酸呢


大宅

積分: 4617


35#
發表於 11-9-22 11:00 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

我未飲奶粉呀,,,只係食藥和另外再買GNC葉酸咋...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


36#
發表於 11-9-22 11:03 |只看該作者
惠氏粒葯好大粒,我一分為四都食唔到,會嘔返出黎, 上胎我都無食~~~

葉酸都未食, 因為今次係計劃以外, 有左先開始食

而媽媽奶粉唔好飲咁多, 好甜....


男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-22 11:05 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

食中藥?


男爵府

積分: 6108


38#
發表於 11-9-22 11:06 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我覺得只有我緊張有壓力..c6一d都無,佢都懶得理咁


男爵府

積分: 5940


39#
發表於 11-9-22 11:08 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 11:06
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我覺得只有我緊張有壓力..c6一d都無,佢都懶得理咁
男人係咁, 無咁緊張.....


男爵府

積分: 5346


40#
發表於 11-9-22 11:11 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-22 10:24
回覆 cc_ivy 的帖子

我諗住29號如未嚟就買嗰隻"驗孕寶"勁準確嗰隻,連妳幾多週都可以check到呢,我在萬ling ...
現在萬寧減價至$55.9, 我昨日都買了2支. 未減價前要成90元一支.

首頁
12345...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo