想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3276

畀面勳章


21#
發表於 11-9-22 22:14 |只看該作者
又有邊個唔係吖•••


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


22#
發表於 11-9-22 22:37 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

我就泥精神崩潰...見出面d post ...個個bingo ...係得我冇...好傷心...想cry...




珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


23#
發表於 11-9-22 22:37 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

我就泥精神崩潰...見出面d post ...個個bingo ...係得我冇...好傷心...想cry...




大宅

積分: 2458


24#
發表於 11-9-22 22:39 |只看該作者
大家加油, 仲有好多人都等緊BINGO架, 我係其中一個(舉手)~
唔好咁傷心啦, 雖然我身邊都有幾個同事大肚而我無份, 但我會替佢地開心, 同埋希望下個會輪到我!
大家要有正能量呀!!!


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


25#
發表於 11-9-23 08:44 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

睇到出面甘多5同既post 話5 bingo...信心開始有d動搖...




侯爵府

積分: 24474


26#
發表於 11-9-23 09:18 |只看該作者
我都唔介意慢慢等, 但最唔想聽到同事, 親友報喜, 好大壓力


侯爵府

積分: 24474


27#
發表於 11-9-23 09:18 |只看該作者
我都唔介意慢慢等, 但最唔想聽到同事, 親友報喜, 好大壓力


侯爵府

積分: 24474


28#
發表於 11-9-23 09:18 |只看該作者
我都唔介意慢慢等, 但最唔想聽到同事, 親友報喜, 好大壓力


子爵府

積分: 13784


29#
發表於 11-9-23 10:19 |只看該作者
求不得係人間其中一種苦, 自己要好好處理負面情绪, "忟"多陣就要停.

有好多over 30的女仕, 拖都未拍, if 佢地知道我地的 "忟", 佢地都會話 "人地结咗婚, 仲有得諗生仔, 我想揾個人dating, 就連影都冇!!"


大宅

積分: 1058


30#
發表於 11-9-23 10:41 |只看該作者
回覆 lovebabyking 的帖子

我都好似你咁


大宅

積分: 1519


31#
發表於 11-9-23 11:01 |只看該作者
大家加油!! 我还没结婚时因为月经很久没来去做了检查。 医生跟我说我可能不能生小孩。 我当时真的很伤心也跟我的c6(那时还是男朋友)说。 他跟我说没关系。。。。他说他不是很喜欢小孩(他在安慰我)。。没小孩也没关系。 我很感动。。过了不久我们就结婚了。。。2年过后我有小孩。。我们都很高兴!! 现在我的女儿也2岁了。。。我们也希望能在有一个小孩。。现在也在努力!! 所以大家不要气馁。。。奇迹还是会发生的!!


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


32#
發表於 11-9-23 11:14 |只看該作者
katrinamama 發表於 11-9-23 09:18
我都唔介意慢慢等, 但最唔想聽到同事, 親友報喜, 好大壓力
我成日都有咁既諗法, 自己本來唔急但見身邊既人一個一個咁bingo就開始著急, 好大壓力! 開頭以為bingo係好易既事, 點知原來係咁難, 等左大半年都無起息, 口講話想放棄但其實個心仍然想有, 愁爆~


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-9-23 12:57 |只看該作者
mapp2009 發表於 11-9-23 10:19
求不得係人間其中一種苦, 自己要好好處理負面情绪, "忟"多陣就要停.

有好多over 30的女仕, 拖都未拍, if ...

我知道有負面情緒係5好...但係我情緒真係好大起大落...一時有信心...一時信心又動搖...我5知可以點去控制自己...禽晚諗諗下我又喊左出黎...老公唯有極力安慰我"tum"我...叫我放鬆d...話如果我真係好想要小朋友...不如領養...果刻我仲大壓力...覺得自己真係好冇用好冇用...唉......我著實真係5知可以點令自己

放鬆...


子爵府

積分: 13784


34#
發表於 11-9-23 13:11 |只看該作者
回覆 lovebabyking 的帖子

1) 首先你要接受生BB係一件缘份的事, 所以有d被人話冇可能BB的人, 仍可bingo

2) 當然我地亦不可坐以待斃, 你可以上一些短期course, 睇下書, 做義工, 有冇煮飯?? 揾d新奇事調劑下生活

3) 你try了多久?? 今年幾大?? Cycle正常??


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


35#
發表於 11-9-23 13:25 |只看該作者
mapp2009 發表於 11-9-23 13:11
回覆 lovebabyking 的帖子

1) 首先你要接受生BB係一件缘份的事, 所以有d被人話冇可能BB的人, 仍可bingo

我感覺自己完全提5起勁去學其他野...返工又要面對沉重既工作壓力 (人事 & workload)...返到屋企又開始做家務煮飯...未過哂個weekend...又已經諗Mon 返工既壓力......我已經38...試過 iui...ivf做左1次5成功...Dr 話我各方面都ok...分裂左既胚胎都係 grade 1...唉...原本仲諗住想生2健康B...家陣蛋都冇一隻...我唯有同個天講...我5貪心...5俾2個我...1個我都願...唉...


子爵府

積分: 13784


36#
發表於 11-9-23 13:39 |只看該作者
aiya...唔好喊, 我下年都35, 等咗2年, 等到QM俾期做IUI, c6又急症入廠, 做埋手術, 要推遲IUI至Dec........

我7月尾做咗次natural IUI, 放丁丁之後個日, c6就開始病

如果你同c6 都check過冇問題, 先調較下生活習慣:

1) 我2周一次揾鐘點helper做cleaning (around $300/4hrs), 兩公婆要返工, 仲要做家務, 冇得抖 <<< not OK!!

2) 我有煮飯, 不過唔日日煮, 1-2日dinner出去食, weekend返長老到, if 你煮, 煮d simple嘢, 食得清淡都好d

(to be continued....)


子爵府

積分: 13784


37#
發表於 11-9-23 15:10 |只看該作者
3) 我好明白人在江湖, 身不由己, 但好似你咁形容, 你要調節下, 例如放工就放工, 唔好諗公司嘢; weekend要hea就hea, Sun又開始諗Mon???要放過自己!!!你知道嗎, 我中醫話個人開懷d>> 肝就happy d, 做嘢又快d >> 女性hormones亦平衡d >>> bingo都易d!!

Relax!!!!!!!!!

跟你分享真人真事3個cases:

1) 我之前在bk見到有位jm, 41歲生第1個, 42歲冇計劃地再bingo, 43生第2個, 我揾唔番絛link, 佢試過好多次人工, 中醫....等咗7-8年, 佢老公最後話算啦, 不用將d $$$去買樓, 好好過2人世界, 最後佢係搬屋期間bingo的!!2個小朋友都係natural!!

2) 我親戚, 女的40, 男的37, 男的有problem, 但拒绝人工, 只係keep住睇中醫, 最後41歲生咗個仔, 仲好cute好醒.

3) 我中醫個patient, 由30試到47, 乜方法都試過, 最後47歲那年, 見2個月無M, 以為更年期到.........48歲那年順產生咗個仔, 我上星期六第1次見到呢對母子, 仔仔今年6歲半, 玩ipad仲玩得好投入tim!!


男爵府

積分: 6718


38#
發表於 11-9-23 15:43 |只看該作者
你地唔好今拉! 加油拉! 我都剛超步, 我看到你地的字句,我都想CRY呀!! 我明天去做CHECK輸卵管呀, 其實我好驚架!!

我想同你地講一起努力, 起碼TRY過, 不會日後後悔呀!

你地平均一次IUI用幾多錢呀?

lovebabyking : 你暫時做左幾多次呀?? WHERE做?


別墅

積分: 506


39#
發表於 11-9-23 16:41 |只看該作者

引用:+本帖最後由+christine_sau+於+11-9-22+21:

原帖由 christine_sau 於 11-09-22 發表
本帖最後由 christine_sau 於 11-9-22 21:17 編輯

我都覺得BINGO好難強求,我戒口、食中藥、做運動、唸 ...
我情況同你差唔多,弟婦係我開始想要B佢有左大仔,而家佢已經有左第3胎....心情十分低落,佢又唔揍又唔理啲仔女,又狂食唔食得既野,點解佢都可以冇事,真係傷心,真係有諗過佢特登生嚟激我的




別墅

積分: 568


40#
發表於 11-9-23 18:12 |只看該作者

回覆:隔離同事疑似有咗..

傻豬, 咁我諗佢又唔會特登生黎激你,咁大犧牲!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo