想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3726

畀面勳章


21#
發表於 11-9-22 21:02 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

做媽媽就會咁偉大,先調理好自己,再懷胎十月,之後長憂九+九~

四星期後一定成功

點評

littleT  認同  發表於 11-9-22 21:33


男爵府

積分: 6108


22#
發表於 11-9-22 21:04 |只看該作者

回覆:littleT 的帖子

下 雞都唔得




男爵府

積分: 6108


23#
發表於 11-9-22 21:04 |只看該作者

回覆:seababy 的帖子

無事既 係我個人問題




男爵府

積分: 6108


24#
發表於 11-9-22 21:05 |只看該作者

回覆:totokingdom 的帖子

大埔俊善堂





男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-22 21:06 |只看該作者

回覆:debbies 的帖子

嗯 我會聽話既 我都想身體好 生個健康寶寶..




複式洋房

積分: 274


26#
發表於 11-9-22 21:12 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 21:05
大埔俊善堂
大埔俊善堂向邊呀?我都想睇,我都係住大埔架


男爵府

積分: 6108


27#
發表於 11-9-22 21:13 |只看該作者

回覆:syo 的帖子

係廣福道
好多人都黎睇
但都貴 診金都$150




男爵府

積分: 5940


28#
發表於 11-9-22 21:17 |只看該作者

引用:大埔俊善堂 +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
大埔俊善堂
我之前諗,我地都應該住得近

原來係大埔




大宅

積分: 2649


29#
發表於 11-9-22 21:17 |只看該作者
大埔俊善堂...睇生bb得嗎??


複式洋房

積分: 274


30#
發表於 11-9-22 21:19 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 21:13
係廣福道
好多人都黎睇
但都貴 診金都$150
thx....希望睇完調理好齊齊bingo...


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-9-22 21:19 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

哈哈 點解你會覺得我地住近?




男爵府

積分: 6108


32#
發表於 11-9-22 21:21 |只看該作者

回覆:072911BB 的帖子

我一直都睇開
但唔知睇生仔好唔好
但頭先醫生話都好多人搵佢睇
頭先已經有幾對夫妻都係睇生仔




男爵府

積分: 5940


33#
發表於 11-9-22 21:26 |只看該作者

引用:哈哈+點解你會覺得我地住近? +

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-22 發表
哈哈 點解你會覺得我地住近?
見咁多野相似,可能係緣份,所以咁估




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


34#
發表於 11-9-22 21:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 20:31
Gym room 跑步。錯
焗桑拿。錯
食朱古力。錯
人人o既醫師唔一樣,我o既醫師都唔俾我飲奶,豆漿,朱古力,雞同雞蛋!!


大宅

積分: 3726

畀面勳章


35#
發表於 11-9-22 21:27 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

好媽媽,努力呀


大宅

積分: 4667


36#
發表於 11-9-22 21:29 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

你會唔會試下再睇多個 ec confirm 下呀?有時我覺得佢地講嘢好似大包圍咁...搞到都唔知跟定唔跟好!你睇果個係出名睇生 BB 嗎? 


伯爵府

積分: 16036


37#
發表於 11-9-22 21:36 |只看該作者
本帖最後由 littleT 於 11-9-22 21:38 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 21:04
下 雞都唔得

係呀...... 尼個星期六等我問問醫師先.......


禁止訪問

積分: 7068


38#
發表於 11-9-22 22:04 |只看該作者

回覆:睇左ec 原來我一直做既野都係錯...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 213


39#
發表於 11-9-22 23:48 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我同你一樣,還有豆的副產品(豆漿,豆pop,豆腐)牛,羊,雞,奶,旦,都唔得,我計過,只有菜心,豬肉和飯係食得!佢都ok,傾左十分鍾,左左佢食飯時間都冇話我!但係我飲完佢D葯頭暈,之後冇再睇佢Lu.




珍珠宮

積分: 30303


40#
發表於 11-9-23 04:20 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-22 21:06
嗯 我會聽話既 我都想

乖乖養好身體, 生個健康寶寶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo