想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13784


21#
發表於 11-9-23 14:17 |只看該作者
希望你一切安好!!


複式洋房

積分: 208


22#
發表於 11-9-23 14:45 |只看該作者
恭喜晒!


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


23#
發表於 11-9-23 15:36 |只看該作者
恭喜哂...多多休息呀
祝一切順利!


大宅

積分: 1266


24#
發表於 11-9-23 15:48 |只看該作者
Congrulations! 好鄧你開心, 小心身體


男爵府

積分: 8819


25#
發表於 11-9-23 15:54 |只看該作者


一切小心,唔好諗咁多,做個開心的媽咪!


大宅

積分: 3833


26#
發表於 11-9-23 15:54 |只看該作者
咁辛苦都系值得,希望你生對龍年既龍鳳胎要順順利利呀~加油


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 11-9-23 16:05 |只看該作者

悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

恭喜你啊!!休息多啲啊±±




複式洋房

積分: 434


28#
發表於 11-9-23 16:10 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

恭喜你,我下個月都係威院私家症放雪胎,希望同你一樣咁lucky!



點評

hellobaby1978  一定可以, 放鬆D!  發表於 11-9-23 18:50


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


29#
發表於 11-9-23 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1458


30#
發表於 11-9-23 17:59 |只看該作者
回覆 joeywongmy 的帖子

私家症係唔使轉介, 打電話去BOOK就得.我好似等左一個月已有後補期見醫生, 因為我唔使返工, 佢俾咩時間我都OK.
今次係我第一次做IUI, 所以好感恩!


男爵府

積分: 6523


31#
發表於 11-9-23 18:06 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

恭喜你呀,你在PWH做IVF 嗎? 你跟哪一位醫生呀?我都是PWH做IVF的,我都覺得PWH既服務都不錯,但最不方便的是成日都要留言溝通,要等作地覆,祝一切順順利利

點評

hellobaby1978  我做IUI, 黃醫生做, 但其實共他醫生都唔錯.  發表於 11-9-23 18:35


禁止訪問

積分: 598


32#
發表於 11-9-23 18:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


33#
發表於 11-9-23 18:21 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院






大宅

積分: 4617


34#
發表於 11-9-23 18:22 |只看該作者
hellobaby1978 發表於 11-9-23 13:06
續上

辛苦的日子總會過, 醫生話我的血報告愈來愈好, 而且身體開始有退水跡象, 終於等到9月20日驗孕了, 心 ...

勁呀~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 1458


35#
發表於 11-9-23 18:57 |只看該作者
我依家個肚仲係好漲, 最大時有36吋肚, 依家都有33吋, 醫生話預起碼一個月時間才回復正常, 現在成日要搵D大件衫遮肚, 最怕見到熟人, 尤其D成日撞到的人, 上星期見過面都無大肚, 咩事今日大左肚, 仲要咁大, 一定俾人問, 都唔知點答, 唔通周圍同人講我做IUI咩!


複式洋房

積分: 171


36#
發表於 11-9-23 19:37 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

我都剛剛昨晚,感覺肚子都漲左小小,這代表甚麼?是後遺症/副作用?還是好消息的預兆呢?




男爵府

積分: 6020

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


37#
發表於 11-9-23 19:43 |只看該作者
恭喜你呀!!!!! :)


大宅

積分: 4810


38#
發表於 11-9-23 19:48 |只看該作者

回覆:悲喜交集的6日5夜....因卵巢過度刺激入院

Congrats ar




複式洋房

積分: 171


39#
發表於 11-9-23 19:54 |只看該作者

引用:我都剛剛昨晚,感覺肚子都漲左小小,這代表

原帖由 linda105 於 11-09-23 發表
我都剛剛昨晚,感覺肚子都漲左小小,這代表甚麼?是後遺症/副作用?還是好消息的預兆呢?



...
應該系,我都剛剛做完,




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


40#
發表於 11-9-23 20:01 |只看該作者
回覆 hellobaby1978 的帖子

多d休息,願小b跟你在主內平安!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo