想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1837


21#
發表於 11-9-25 11:04 |只看該作者

回覆:APPLE_LAU 的帖子

apple_Lau: 如siu_lo說公家係咁架喎,要快又唔要做手術,唯有比錢出去私家做!女人生仔時間是比金錢重要,做ivf的成功率過了35就跌得多,yr40後跌得仲利害,多多錢都未必可以有bb。
妳要認真考慮吓,好果effort得起想快便私家。




複式洋房

積分: 217


22#
發表於 11-9-25 11:35 |只看該作者
好多謝你們各位的意見呀....我會再考慮下一啦..


複式洋房

積分: 217


23#
發表於 11-9-25 11:45 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

sin_lo

我想問下醫生大概會安排幾時做腹腔鏡? 會唔會又要排期幾個月呀??? 下個月我照要卵巢及描血, 11月會再見醫生呀...會唔會安排好當月就去做腹腔鏡呀..?? 做腹腔鏡是否幫我通2邊? 即使2邊通左...我唸醫生一定會叫我自己試下自然懷孕的. 咁試這段時間, 有無得keep住等ivf or 幫我file 取消呀.???

apple


大宅

積分: 3070


24#
發表於 11-9-25 12:03 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-9-25 12:07 編輯

回覆 APPLE_LAU 的帖子

sin_lo

我想問下醫生大概會安排幾時做腹腔鏡? 會唔會又要排期幾個月呀??? 下個月我照要卵巢及描血, 11月會再見醫生呀...會唔會安排好當月就去做腹腔鏡呀..?? 做腹腔鏡是否幫我通2邊? 即使2邊通左...我唸醫生一定會叫我自己試下自然懷孕的. 咁試這段時間, 有無得keep住等ivf or 幫我file 取消呀.???

排腹腔鏡就快d. 不過最快都一定要幾個月時間, 我當年就排7個月, 手術後我問隔離床既都係大概等半年, 睇你係邊間醫院。做腹腔鏡能醫的醫生會嘗試幫你醫, 即你輸卵管塞左醫生有機會會幫你通番但視乎你條飲管點塞法/塞咩位置/定整條都塞, 而且通番都有機會塞番/宮外懷孕, 但你為左耍bb都要博架啦, 唔得咪ivf囉。我當年都好唔開心成日喊, 但當你過完一關又一關既時候你個人就會變得好堅強唔太怕痛, 你有心理準備做ivf需要更多勇氣啊。另我個醫生排我做手術個期時已經幫我排埋ivf所以我覺得你係呢度問我都只可以講意見比你參考, 詳情真係你個間醫院既醫生先答得實你, 因間間醫院都不同, 你不如抄低d問題見醫生時一次過問哂佢。
仲有啊, 香港有成幾百萬人但醫院得個3間公立醫院有不育科, 而且唔只你一個有生育問題麻, 當然要排隊啦唔係點解有咁多自費既私家醫院姐,我係08年年中入紙排架, 鬼叫我窮。

點評

eggshell  sin_lo 妳好厲害呀!好有決心做MA MA!要加油呀!好好養胎!:D  發表於 11-9-25 18:29


複式洋房

積分: 217


25#
發表於 11-9-25 12:17 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

siu_lo

我都係2010年頭去瑪麗醫院排期呀....等左年半終於見到醫生....好多謝你解答我的問題呀..我見你相中的BB好靚呀...是否IVF成功的 BB呀...?

APPLE


侯爵府

積分: 20722


26#
發表於 11-9-25 12:37 |只看該作者

回覆:試管嬰兒

Apple,

其實我一路睇你post,你都係心急想快d開始treatment,你一定要清楚,你宜家排緊公家隊,就算你冇需要做任何檢查,比你直接排,由你入紙到做,都一定要等兩年,我都係qm排公家,都等左兩年幾先可以做,我係因為老公既問題,檢查簡單好多,佢做一次physical check up,抽血驗DNA,再等下一次見醫生,醫生已經話我地要做ivf+icsi,我就咩檢查都唔駛,就係乾等囉。如果你真係好心急,你認真考慮出去私家做啦。仲有,qm如果要幫女性檢查,佢地一定要用返佢地standard去做,就算你係出面檢查過d咩,佢地都唔一定承認你。最後一樣係最緊要,開始ivf係需要好大勇氣同堅強,如果你宜家排隊已經有咁多擔心,你由宜家開始就要調節,ivf只係輔助生育,比你聽日就開始,都唔係一定成功,真係急都急唔黎,趁等既日子,好好調理下身體,小心飲食,做下運動,如果可以就睇埋中醫,睇下有咩可以改善,咁先係積極面對。你再自己諗清楚啦!




複式洋房

積分: 217


27#
發表於 11-9-25 14:10 |只看該作者
回覆 songsongyeah 的帖子

songsongyeah

好多謝你的詳細解釋, 你意思即使見了第一次醫生, 都要再排期等多一年呀.是嗎?? 我已等左年半啦..前後要等2年半...? 你是否己開始做IVF呀?? 還是己成功了?? 唔知轉去QM 私家要幾多錢呢..要唔要再排隊?

APPLE

點評

eggshell  係等耐長,短的分別,急不來,好多JM都要一步步來。  發表於 11-9-25 18:35
eggshell  Apple_Lau QM私家需要6-8萬,等半年左右,其他私家等半年-1年左右,邊度都係要等  發表於 11-9-25 18:33


男爵府

積分: 6523


28#
發表於 11-9-25 14:14 |只看該作者
APPLE;

我建議高齡而又真係好想有BB既話,你就最好唔好等,去出面私家做下IVF先。年齡愈高,生仔機會愈細架,再加上唔係個個做一次IVF就可以成功架,再一次IVF就成功O個D,大部份都唔係高齡既女性黎架。

如果經濟唔許可,你唯有照醫生既意思去做手術先,有好多都係咁,真係無辦法。

努力加油啦!!

點評

eggshell  AGREE,Apple_Lau 妳現在AGE幾多?  發表於 11-9-25 18:36


侯爵府

積分: 20722


29#
發表於 11-9-25 15:02 |只看該作者

引用:回覆+songsongyeah+的帖子 songsongyeah+

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 songsongyeah 的帖子

songsongyeah
我個時間表係咁,08年10/11月左右入紙,因為我地入紙係寫先生有問題,所以比個期係09年3月,男人有得見醫生,不過唔好開心,男人見醫生係冇用架,最終都要用我名再排女人條隊,我見醫生係10年3月,見左一次,醫生好明確叫我地等做ivf+icsi,7月聽講座,11年1月m到打返去qm,約時間拎藥就開始treatment。以你情況,我估你做左佢地叫你做既手術,就會比期你聽講座,聽完講座即日見醫生就有開始treatment既期比你,你預由你入紙到真正開始係要兩年至兩年半啦。如果你宜家轉qm私症,要放棄公症隊架,唔好轉啦,係做私家都出去做,繼續排公症當後備,反正你都排左年半,唔好浪費!
我已經成功左,宜家33週,好快生架喇



點評

yeikaki  請問等IVF 既時間, 係咪都會有iui做?  發表於 11-9-25 21:47


複式洋房

積分: 217


30#
發表於 11-9-25 16:09 |只看該作者
回覆 songsongyeah 的帖子

SONGSONGYEAH


聽到你的意見..我都可以知到大概時間啦....好多謝你啦..咁我唸我出年才有機會開始做TREATMENT....聽到你的BB中有2個月就出世啦...好開心呀....知到男OR女..其實男女我都覺無所謂..最重要係BB健康出世就得呀...恭喜你呀.....BB出世..記住POST D相比我看呀....咁你係唔係在QM生呀...你是否高齡??? .我已33歲呀...等到下年就34歲呀..好快高齡啦.....


APPLE


侯爵府

積分: 20722


31#
發表於 11-9-25 16:54 |只看該作者

引用:回覆+songsongyeah+的帖子 SONGSONGYEAH聽

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 songsongyeah 的帖子

SONGSONGYEAH
我有仔有女,係孖胎黎。33歲唔係高齡啦,我開始ivf時係31,宜家就32喇。我係qm生呀,因為孖胎,入返政府醫院安全d



點評

eggshell  嘩!好勁呀!祝三母子平安!  發表於 11-9-25 18:38


複式洋房

積分: 217


32#
發表於 11-9-25 17:58 |只看該作者
SONGSONGYEAH

原來係龍鳳胎....好開心呀...恭喜晒你呀...

點評

eggshell  33又真係未係好高齡!怕且35前也有機已做TREATMENT!ADD OIL!  發表於 11-9-25 18:39


男爵府

積分: 6523


33#
發表於 11-9-25 20:57 |只看該作者
33雖然唔算好高齡,但你最好問清楚做完手術仲要排幾耐好D。

其實我同你一樣,都係33歲,不過我其實O係今年年頭已經開始做IVF,但到而家都未成功,我都好驚整整下高齡,高齡既話機會又會低,身體都未必好似而家咁好。


所以你自己計一計條數


複式洋房

積分: 362


34#
發表於 11-9-25 21:14 |只看該作者

引用:33雖然唔算好高齡,但你最好問清楚做完手術

原帖由 littleantant 於 11-09-25 發表
33雖然唔算好高齡,但你最好問清楚做完手術仲要排幾耐好D。

其實我同你一樣,都係33歲,不過我其實O係今年 ...
Ivf失敗咗幾多次?醫生話一次要8-10萬,咁第二次係咪又8-10萬

我同你同年,你身體有冇唔妥?醫生有冇話失敗嘅原因?我怕唔知要做幾多次先bingo




複式洋房

積分: 217


35#
發表於 11-9-25 21:14 |只看該作者
回覆 littleantant 的帖子

littleantant

你都有做個手術先再做IVF呀.?? 點解現在未成功呀.?? 不是將杯胎放入子宮就成功嗎?
APPLE

點評

littleantant  沒有呀,可能因為我是排私家症,所以無做手術呀  發表於 11-9-25 22:40


大宅

積分: 2377


36#
發表於 11-9-25 21:18 |只看該作者
其實政府收得你佢地係會負責任既, 你已經好好喇起碼你既年紀佢仲收, 我就真係高齡喇40連公家都唔收只可以選擇私家症, 聽SONGSONG話啦用等既時間去調理啦對CARRY BB有幫助架, 上天有安排架一切聽醫生同醫院安排可能啦又或者有驚喜呢, 有時比你即刻做你身體未準備好唔成功你仲傷呀, 我就係一個例子身心受傷架!!

點評

yeikaki  咁你係咪排左QM 私家症?  發表於 11-9-25 21:48


公爵府

積分: 29526


37#
發表於 11-9-25 21:36 |只看該作者
wow, 你地32-33 都話話高0, 我37, 下星期先第一次見E生, 咁我要等到40先有得IVF, 咁機會咪好細


大宅

積分: 1837


38#
發表於 11-9-25 21:38 |只看該作者

引用:回覆+littleantant+的帖子 littleantant+

原帖由 APPLE_LAU 於 11-09-25 發表
回覆 littleantant 的帖子

littleantant
IVF唔係包生到B架,只是讓機會低或有自然成孕困難的夫婦增加機會。妳上綱可以在醫院website找到有關info。




大宅

積分: 1837


39#
發表於 11-9-25 21:50 |只看該作者

引用:wow,+你地32-33+都話話高0,+我37,+下星期先

原帖由 yeikaki 於 11-09-25 發表
wow, 你地32-33 都話話高0, 我37, 下星期先第一次見E生, 咁我要等到40先有得IVF, 咁機會咪好細 :pity ...
都等到醫生了,唔好咁快放棄,有d JM過了四十仍在努力。




大宅

積分: 2377


40#
發表於 11-9-25 21:53 |只看該作者
hellozaza 發表於 11-9-25 21:18
其實政府收得你佢地係會負責任既, 你已經好好喇起碼你既年紀佢仲收, 我就真係高齡喇40連公家都唔收只可以選 ...
得私家收緊係排私家啦, 不過我只係排左三個月姐第一次做就成功左, 不過8週BB無左心跳要做引產, 而家等緊下個月開針再做!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo