想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 907


21#
發表於 11-9-24 20:13 |只看該作者

回覆:BINGO左既JM,你地BINGO前有無呢D特徵?

我今日day28,cycle33-35, 費時自己亂唸野,我都係唔驗住,等過左都唔黎先驗希望以平常心等待bb...




複式洋房

積分: 200


22#
發表於 11-9-25 02:27 |只看該作者
今日DAY45 DAY24開始食多好多野 DAY40左右乳頭痛 呢2日有胃氣啦
平時CYCLE26~29


大宅

積分: 4874


23#
發表於 11-9-25 15:18 |只看該作者
Check bingo 前無咩感覺, 只係覺得子宮有輕微扯住, 以為就黎m, 我應該要黎m果日已經check到,條線仲好深tim
晚上仲用clearblue check 有2-3 weeks
Check bingo後第三日開始個胸好痛, 好似腫左咁痛, 仲慶恰恰果隻, 暫時無嘔


大宅

積分: 4672


24#
發表於 11-9-25 15:34 |只看該作者
bbklam 發表於 11-9-24 18:34
回覆 sibylyau 的帖子

唔好意思, 介唔介意講你當時冇戒口, 係會食 d 乜?
我之前就係介吾到凍飲...中餐餐食飯都要飲可樂...就算吾飲可樂都飲凍橙汁....公仔面都成日食架....又食pizza呢d無乜營養既野...d鮮奶凍冰冰都係咁飲...其實最好係整熱or温左至好飲....同當時湯水真係吾夠...因為我同我老公住...無人照顧飲食, 又要返工...湯又吾多識煲, 只係買d湯包煲...加上我好中意食零食...chips, 朱古力....乜都放落口....


男爵府

積分: 6137


25#
發表於 11-9-25 22:29 |只看該作者
回覆 manman_1030 的帖子

快d check la


複式洋房

積分: 349


26#
發表於 11-9-25 22:49 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

如果由上一次來M計,今日係day35遲左足足7日,平時28日就來好鬼準,今次遲左攪到我老公鬼咁開心,可惜我3日前偷偷驗左,得一條線炸!前兩日dayday瞓醒都成37度,今朝開始就回落到36.6度,又冇胸痛乜feel都冇,都係食炸糊多嫁啦!so sad ar~




大宅

積分: 1045


27#
發表於 11-9-25 22:49 |只看該作者
我都係今朝先check到有咋.. 遲左3日,
個胸又脹又痛, 胃頂.. 冇胃口. 好有谷m feel.
成日以為就黎就黎咁.. m 痛feel. 個肚好唔舒服呀..

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo