想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


21#
發表於 11-9-24 17:41 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-24+17:29+甘你宮

原帖由 mandymandy123 於 11-09-24 發表
我做左腹腔鏡囉~不過兩邊輸卵管未授影響所以無切除~
你幾時宮外孕架??
我都系做腹腔鏡。但切左一邊輸卵管我上年年尾發生。休息左一排。宜家第三個cycle try




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


22#
發表於 11-9-24 17:43 |只看該作者

引用:我2/9day+1,+排卵後5日!無胸脹痛,係咪無

原帖由 Bearstar 於 11-09-24 發表
我2/9day 1, 排卵後5日!無胸脹痛,係咪無機 !我都好緊張,覺得等待好辛苦



...
我排卵後第六日。仲要食緊抗生素。機會可能微d




大宅

積分: 2240


23#
發表於 11-9-24 17:50 |只看該作者
我係4/9 day1, 應該都係排卵後day6,冇乜特別唔同,好心急好想快d知呀!


複式洋房

積分: 213


24#
發表於 11-9-24 19:49 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-24 17:41
我都系做腹腔鏡。但切左一邊輸卵管我上年年尾發生。休息左一排。宜家第三個cycle try

其實我唔係好識計Cycle呀? 你可唔可以教下我呀??

...



大宅

積分: 2240


25#
發表於 11-9-24 19:52 |只看該作者

回覆:mandymandy123 的帖子

M到第一日係day1




複式洋房

積分: 213


26#
發表於 11-9-24 19:55 |只看該作者
kittenlucky 發表於 11-9-24 19:52
M到第一日係day1

咁cycle係咩意思?? 咁平時人地講既第幾cycle係點計架??


大宅

積分: 2240


27#
發表於 11-9-24 20:18 |只看該作者

回覆:mandymandy123 的帖子

day1至到下一次m嚟嘅前一日為一個cycle,m到就變返做day1即新一個cycle,咁講你明唔明?我唔係好識點解釋呀。




複式洋房

積分: 213


28#
發表於 11-9-24 20:24 |只看該作者
kittenlucky 發表於 11-9-24 20:18
day1至到下一次m嚟嘅前一日為一個cycle,m到就變返做day1即新一個cycle,咁講你明唔明?我唔係好識點解釋呀 ...
真係唔該你~我已經明啦~thank you so much~


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-25 01:17 |只看該作者

回覆:mandymandy123 的帖子

無睇 但有同佢講
好累明天還要早起




複式洋房

積分: 213


30#
發表於 11-9-25 12:51 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-25 01:17
無睇 但有同佢講
好累明天還要早起

點解唔睇下呀?


大宅

積分: 3747


31#
發表於 11-9-25 15:44 |只看該作者
你地有冇人用綠dcheck呀呢幾日???


大宅

積分: 2240


32#
發表於 11-9-25 15:59 |只看該作者

回覆:bankwest1 的帖子

我有用紅d,得個控:;pppp:綠d可以慳返啦




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


33#
發表於 11-9-25 16:05 |只看該作者

回覆:31/8 DAY1 既一齊黎傾下啦~

我今日排卵後第七日。但仲食緊抗生素打算下星期先check紅綠d




複式洋房

積分: 213


34#
發表於 11-9-25 16:09 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-25 16:05
我今日排卵後第七日。但仲食緊抗生素打算下星期先check紅綠d
我未試過用呢d呀~平時計排卵都係用溫度計咋~其實有無話邊種牌子係會準d架??


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


35#
發表於 11-9-25 16:13 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-25+16:05+我今日

原帖由 mandymandy123 於 11-09-25 發表
我未試過用呢d呀~平時計排卵都係用溫度計咋~其實有無話邊種牌子係會準d架??
...
Clearblue準。但貴dd




複式洋房

積分: 213


36#
發表於 11-9-25 18:54 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-25 16:13
Clearblue準。但貴dd

等我試下買黎用先


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


37#
發表於 11-9-25 18:59 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-25+16:13+Clearbl

原帖由 mandymandy123 於 11-09-25 發表
等我試下買黎用先





大宅

積分: 1843


38#
發表於 11-9-25 19:40 |只看該作者

回覆:31/8 DAY1 既一齊黎傾下啦~

咁早check都冇用,都未著床!




複式洋房

積分: 213


39#
發表於 11-9-25 20:13 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-9-25 19:40
咁早check都冇用,都未著床!

應該幾時CHECK先有用??


大宅

積分: 1843


40#
發表於 11-9-25 20:20 |只看該作者

回覆:mandymandy123 的帖子

最快8~10日著床!排卵後12日我先check!紅d深色先用綠d!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo