夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 19827

BK Milk勳章


21#
發表於 11-9-25 11:25 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

你覺得唔愛嘅程度係連結婚相都唔想影,咁你點面對以後同佢同床共枕呀?
並唔係一下就叫你唔愛佢就取消婚約,而係你仲可以選擇同佢結婚,學習關心愛護呢個男人,令自己幸福起嚟、或者同結婚但又冷待佢,令你自己更陷入死胡同。。。又或者係取消婚約,帶住遺憾去揾你愛嘅人,但唔擔保佢會愛護你。。。

希望你可以走出困局。。。




禁止訪問

積分: 73927


22#
發表於 11-9-25 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4165


23#
發表於 11-9-25 12:14 |只看該作者
若果是"求婚大作戰"入面那個阿"阿尚".呢個男人都嫁得過呀;不過你有沒有認真去了解個呢個人呢?


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 11-9-25 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 555


25#
發表於 11-9-25 12:30 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

請不要弄錯恩人定愛人!




別墅

積分: 534


26#
發表於 11-9-25 12:55 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

如果這十年都培養不到妳對他的愛,那就請妳放手吧!我想他並不想要妳的報恩,他只想要一個真心誠意對他好的人。
p.s請珍惜眼前人!




瑪瑙宮

積分: 139710


27#
發表於 11-9-25 13:58 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 11-9-25 14:01 編輯

我覺得坦坦白白同佢講佢係您恩人, 一生銘記, 但唔可以結婚, 以身報恩係無意思的. 將來呢個同您結婚o既人會承受很多您比佢的痛苦, 您都忍心?!

另外, 難道佢唔 feel 到您對佢無愛意? 佢會唔會係諗住擺左十年青春响您度, 都求其娶左您就叫還心願??

您諗清楚好 d 喎.



大宅

積分: 1307


28#
發表於 11-9-25 17:29 |只看該作者
我覺得或者你同你未婚夫已經好似家人咁既關係.

個人認為你唔應該放棄一個對你咁好既男人,因為之後會好難再搵到.
我寧願嫁比一個佢愛我多過我愛佢既人. 但前提係,你都要愛佢.

感情呢D,都可以培養... 日久生情嘛.
但係如果你而家唔係咁肯定...... 你應該真係諗清楚先結婚.


珍珠宮

積分: 35145


29#
發表於 11-9-25 17:45 |只看該作者
我係你, 我一定吾會同個吾鍾意嘅人結婚! 可能你仲未遇到真愛, 嗰種幸福快樂係好難形容!

我未結婚都有吾少人追, 對你好但係自己無feel嘅, 真係拖都吾想拍, 如果結婚係一生一世, 仲可能有埋小朋友, 要面對人生吾同考驗, 你地好快就會game over !

吾好咁樣對自己! 我覺得就算拍拖, 都要揾個自己鍾意先得! 同個吾鍾意嘅人一齊, 真係對自己吾住! 已經吾係古代! 我地有選擇!


翡翠宮

積分: 97287


30#
發表於 11-9-25 18:27 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

唔,你今年幾多歲?你自己放棄呢個男人,會有個較好的機會有幾大?
雖然你唔鐘情於佢,但相處舒服已有婚姻成功嘅條件。

廿幾歲時有個朋友想追求我,我嫌佢矮又做份廚房拒絕左。一心要個條件好,有錢靚仔係有但你擇人人擇你,幾次遇人不淑,到三十幾都預算孤獨終身了,點知呢個朋友又再出現,佢依然同我一樣高(當然)但努力多年都做到酒店大廚嘞,再見返半年就結婚了。

有時都同佢講早知係嫁你就一早啦唔駛等到成四張個仔先得幾歲。

講左好多自己野,其實最想同你講:

千萬唔好放棄幸福呀!



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4666

畀面勳章


31#
發表於 11-9-25 19:35 |只看該作者
唔好意思, 他對你來說, 只是一個好人, 一個知已, 並不是一個情人

你用這個心態去結婚, 我並不看好你們的婚姻

都好幾年了, 如果你仲無嘗試去發掘他的優點, 未去找他令你愛慕的地方, 這個婚禮, 你是不是有必要想清楚才再去說"我願意"?
子非魚 焉知魚之樂


水晶宮

積分: 65733


32#
發表於 11-9-25 21:15 |只看該作者
樓主,我相信你現在一定很迷惘,不過唔好恩將仇報呀!你嘗試去欣賞佢的
優點,睇下係唔係可以-齊行落去,如果唔係,結婚後有些少問題都會搞散
你地,到時大家冇哂愛,只有恨啦!


禁止訪問

積分: 967


33#
發表於 11-9-25 23:06 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4114

叻叻勳章


34#
發表於 11-9-26 00:10 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

如果你真係唔愛佢,根本唔想同佢行以後既路,只係暫時當佢係水泡,我勸你當為佢好,為左呢個咁愛你既男人,放手啦!俾個機會其他人俾佢幸福。
如果你係有保留,我會提議你放低你既主觀,因為你一直不停提自己唔好愛佢,你唔應該愛佢,令自己唔夠膽去真正了解佢,打開個心。你應該重新去嘗試接受佢,當俾個機會自己,你都識得講好難再揾到個咁愛自己既人,你應該好好珍惜,唔好等失去左先黎後悔




禁止訪問

積分: 1220


35#
發表於 11-9-26 00:12 |只看該作者

RE: 就結婚了,但說不上對他有愛情

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 125


36#
發表於 11-9-26 00:39 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

仔細再了解自己的感覺吧,把握現在擁有的幸福,因為好多野都唔係必然。若果真的不能走下去,回頭還可以,不要最後成為被討厭的人。




子爵府

積分: 11095


37#
發表於 11-9-26 01:01 |只看該作者

回覆:傻蝦條 的帖子

個婚禮可唔可以押後?你地可唔可以分開幾個月,大家唔搵大家,等你試吓喺你嘅世界冇咗佢得唔得,或者呢段時間你會發現你唔可以冇咗佢,咁你咪同佢結婚;如果冇佢都冇分別咁咪做朋友囉!結婚咁大件事唔爭在幾個月時間諗清楚,我諗佢都想你真係愛佢先同佢結婚!




大宅

積分: 2467


38#
發表於 11-9-26 01:08 |只看該作者

回覆:就結婚了,但說不上對他有愛情

我朋友同你差不多,佢爸一早死,佢媽同後父一齊,生個細佬,但後父很差,佢媽一個人帶大兩個仔女,但媽突然急病,佢同細佬依然在讀書,佢老公養全家。畢業後,結婚,佢非常幸福,因為老公對佢好好,需然冇錢,但都好幸福,我都鄧佢開心。

有依靠及一個温暖的家會給你支持。你跟一個靚仔,但唔專一的男人會開心嗎?

我老公係個專一老實人,我覺得很開心,幸福。因為我從冇介意佢學歷及家境,我只在乎佢人品心地。




大宅

積分: 4229

好媽媽勳章


39#
發表於 11-9-26 01:17 |只看該作者
矮幾多先.....

我有親人係女方178高..男方155高
依然都結左婚

但如果你對他真的無感覺..就不好勉強


等待驗證會員

積分: 87


40#
發表於 11-9-26 06:17 |只看該作者
本帖最後由 傻蝦條 於 11-9-28 16:15 編輯

.

點評

lily233242  '就算你話唔愛我,我都唔會離開你,我驚你有事呀'
好touching呀!我眼都紅晒!  發表於 11-9-27 10:31
LeungXiuB  我看完感動到流眼淚.....其實被愛比愛人更幸福!  發表於 11-9-26 10:29
大猫猫与OTT  好感動呀!要幾多世先可以遇到一個甘愛錫自己咖人,樓主一定要把握呀!  發表於 11-9-26 10:14
jennyleung  呢D男人邊度搵...  發表於 11-9-26 08:50
princessDD  真係一個好男人,好感動呀! 樓主你要好好對一個咁愛你嘅人呀!  發表於 11-9-26 08:27

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo