想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


21#
發表於 11-9-28 10:39 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

day 20都用過綠d,都係白雪雪......
如果聽日都仲係咁,我先再cb驗...
但我好似無乜信心會成功...
但我未試過四日都係流丁屎啡,但又唔黎m
之前試過流1日到,m小姐就會黎


別墅

積分: 907


22#
發表於 11-9-28 10:56 |只看該作者

回覆:day 22就黎m 太早了吧 又失敗了

Bbpigbb, 我都係錦,之後都未試過,流左1日都無(大概1/3護墊既流量), 第二日墊護墊都無野再流,但用紙巾抹會有啡分秘,今日已經第3日基乎連啡分秘都無,我上個cycle35,應該30號黎m,如果唔黎我唸我會睇醫生問下咩野事




男爵府

積分: 6108


23#
發表於 11-9-28 11:01 |只看該作者
回覆 TingsBaby 的帖子

丫,同你一樣呀!!!!
同埋每日只流一次...
但紙巾抺就無啡分泌..

我4/9 day1 但我正常係26-28日一個cycle,所以好難計邊日先會黎m
如果聽日仲係咁ge情況,我就會驗一驗


大宅

積分: 4490


24#
發表於 11-9-28 11:07 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 day+20都用過

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

day 20都用過綠d,都係白雪雪......
我比信心你~驗啦





男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-28 11:11 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

好緊張...
呢幾日除左下腹有"拉"住既感覺,仲好口乾,係咁飲水,但我無發燒
我見好多bingo左,都話會好熱,同埋體溫會係37度以上


大宅

積分: 4490


26#
發表於 11-9-28 11:18 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 好緊張...呢幾

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

好緊張...
我都無發燒,但係keep住覺得好熱




別墅

積分: 907


27#
發表於 11-9-28 11:22 |只看該作者

回覆:day 22就黎m 太早了吧 又失敗了

Bbpigbb, 我只係流左一日咋,體溫都keep住升,今日高溫第7day,或者睇doctor前再驗多次...




男爵府

積分: 6108


28#
發表於 11-9-28 11:24 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

哈,打錯字
我係無發熱呀!!!


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-28 11:24 |只看該作者
回覆 TingsBaby 的帖子

我體溫無升呀..
你體溫去到幾多?
你好大機會喎!!!


別墅

積分: 854


30#
發表於 11-9-28 11:28 |只看該作者
我都宣佈失敗!!!


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-9-28 11:31 |只看該作者
回覆 Peanutqbi 的帖子

驗左?


大宅

積分: 1830

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


32#
發表於 11-9-28 11:33 |只看該作者
M小姐岩岩黎左搵我..我都失敗了


男爵府

積分: 6108


33#
發表於 11-9-28 11:37 |只看該作者
回覆 tky926 的帖子

唔好灰心呀,再努力!!


別墅

積分: 907


34#
發表於 11-9-28 11:50 |只看該作者

回覆:day 22就黎m 太早了吧 又失敗了

平均36.7-9左右喇,今日有36.94,唔知係咪因為天氣熱!!




男爵府

積分: 6108


35#
發表於 11-9-28 11:52 |只看該作者
回覆 TingsBaby 的帖子

未必關事架
可能你有機會bingo左
你有無check過呀?
我只係得36.6咋....應該無乜望


別墅

積分: 907


36#
發表於 11-9-28 12:18 |只看該作者

回覆:day 22就黎m 太早了吧 又失敗了

我前2日用過cb驗過,都係無,所以都應該無機




男爵府

積分: 6108


37#
發表於 11-9-28 12:20 |只看該作者
回覆 TingsBaby 的帖子

我有見過有d jm話太早驗唔到
遲多幾日就見到兩條線!!


別墅

積分: 907


38#
發表於 11-9-28 12:28 |只看該作者

回覆:day 22就黎m 太早了吧 又失敗了

我都會再驗and睇醫生,我聽我d fd 話流啡多數係作小產,但我無既話我都想知係咩野事呀!
你會再驗嗎?




男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-9-28 12:35 |只看該作者
回覆 TingsBaby 的帖子

下...咁驚....唔會掛.................
你攪到我想今晚用cb驗下..


別墅

積分: 907


40#
發表於 11-9-30 18:28 |只看該作者

回覆:day 22就黎m 太早了吧 又失敗了

我今日check 到bingo 呀,bbpigbb, 如果你仲未黎m,check 清楚隱陣d呀




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo