婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7623


21#
發表於 11-9-27 12:27 |只看該作者
// 就算她的仔女 有不對99都不會得罪他們, 不會幫我C6. //

你老公唔係你99生嗎?

你兩公婆都有做嚟, 經濟應該唔係問題, 有骨氣就搬啦! 無謂"痴"人地方住啦!


珍珠宮

積分: 43017

育兒性格勳章 睛靈勳章


22#
發表於 11-9-27 12:52 |只看該作者
============== Start quoted =============
我和C6在外地工作完結, 要回來香港找工作, 所以在沒有選擇餘地的情況下, 要求回99的公屋住.

姑9因為她的仔要讀名校幼稚園, 她和她的仔搬了到我99家, 即是她的外家
================ End quoted=================

Intersting to know which 名校幼稚園 in 公屋 area?


禁止訪問

積分: 3310


23#
發表於 11-9-27 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7119


24#
發表於 11-9-27 13:51 |只看該作者

回覆:姑9駡我是一潭死水

見到headline笑咗,啲人又會話人一潭死水咁怪嘅,係咩意思呀?



點評

我愛Corina    發表於 11-9-27 17:31


大宅

積分: 4320


25#
發表於 11-9-27 14:43 |只看該作者
好老實講...我又見唔到樓主兩公婆對個屋企有D乜野貢獻....老人家無個錢傍身一定係就晒供養自己果個.

點解你99間公屋咁大,又可以住咁多不同組合既人既? 就咁計 你地點都要間四間房, 仲要分大細房!!!!


伯爵府

積分: 19582


26#
發表於 11-9-27 15:46 |只看該作者
嗯, 樓主, 你係咪姓譚架


子爵府

積分: 11344

畀面勳章


27#
發表於 11-9-27 17:17 |只看該作者
點解佢會話你一潭死水? 係話你平時唔出聲, 定係唔存在呀?
一見到呢個詞語, 我只係諗到床上反應......


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-9-27 23:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3322


29#
發表於 11-9-27 23:15 |只看該作者
本帖最後由 十三魚 於 11-9-27 23:17 編輯

有骨氣就搬,無錢就唯有忍!不過如果我姑9夠膽話我係一潭死水,我會話:「係呀!我係一潭死水,你咪係一灘潑咗出去又死"舌累"返嚟嘅強水」


禁止訪問

積分: 73927


30#
發表於 11-9-27 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7119


31#
發表於 11-9-27 23:40 |只看該作者

回覆:姑9駡我是一潭死水

樓主一個月畀幾錢99?




禁止訪問

積分: 73927


32#
發表於 11-9-27 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 232


33#
發表於 11-9-27 23:59 |只看該作者
冇野可留戀,搬啦!!


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


34#
發表於 11-9-28 00:02 |只看該作者
FM94.8 發表於 11-9-27 13:47
唔知有無誤會, 一間屋有2張飯枱都幾怪.



擺明唔妥啦...... 真係唔明仲可共室 , 真係分分鐘血案...

姑仔擺左野係樓主張台 , 都要叫她即執番 . 最後幾乎樓主和姑仔開片 , 好在99 &老公一人拖著一件先無血案....
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


翡翠宮

積分: 97287


35#
發表於 11-9-28 08:35 |只看該作者

回覆:姑9駡我是一潭死水

好心搬啦!



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


36#
發表於 11-9-28 09:16 |只看該作者
睇到好her力
建議樓主下次用口語or書面語
2in1難明
間屋住咁多人 再生多個B出來
仲多嘢擺


大宅

積分: 3101

畀面勳章


37#
發表於 11-9-28 11:22 |只看該作者
唉,家家有本難唸的經...
但如果比著我,跟他家人相處不來,加上又又左,還是搬出去圖過清淨好了...不然很容易有抑鬱証哦...


公爵府

積分: 27905


38#
發表於 11-9-29 18:22 |只看該作者
盡快搬啦(((
否則第曰生了好易產後抑鬱


大宅

積分: 4672


39#
發表於 11-9-29 19:04 |只看該作者

回覆:姑9駡我是一潭死水

不公平係正常事,边個比得多錢咪幫边個囉,呢個世界係咁,比我係你真係會搬,夾吾到吾就係夾吾到,中想做一家人就快d搬啦。

樓主要明白,一個大家庭一齊住真係要好忍讓至得,你中要女後期搬去住,入鄉都要䢫俗啦!佢地想點咪點,99咁多仔女係無可以公平去愛個個仔女,可能有個比較鍚遮,你一直係同老公外地住,同佢地感情未係深厚,你自己都吾好expect太多,自己傷心,我99都大細超架,佢都係吾中意,不過我就無所謂,因為我老公鍚返咪得囉!




洋房

積分: 81


40#
發表於 11-9-29 19:40 |只看該作者
"我只可以對說C6, 你將來搵到$, 咪比多d$99洗, 99甘辛苦湊仔都係想要$."樓主心地好好,賢妻良母

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo