想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30303


21#
發表於 11-9-27 16:17 |只看該作者

引用:我同你一樣都係有少少控..我12/9day1,25m小

原帖由 hate3party 於 11-09-27 發表
我同你一樣都係有少少控..我12/9day1,25m小姐黎喇...
十幾日又m? 咁你好睇醫生,咁唔正常好難bingo



點評

feiyuen  我都睇到jm呢個問題,相隔13日咋喎!  發表於 11-9-28 12:38


大宅

積分: 3643


22#
發表於 11-9-27 16:38 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

25/9 m 到




大宅

積分: 3643


23#
發表於 11-9-28 10:21 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

應該快知道中吾中喇,排旦後十四日離m




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


24#
發表於 11-9-28 11:50 |只看該作者

引用:15/9+day1,+但m一向吾準 +

原帖由 jessying 於 11-09-27 發表
15/9 day1, 但m一向吾準
可能未排呀,上次我第一個cycle响day20先有深粗,但我之前係30d一個cycle, 你keep check啦




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


25#
發表於 11-9-28 11:53 |只看該作者

引用:我應該幾時開始用笑哈哈,正常會幾時開始排

原帖由 jessying 於 11-09-27 發表
我應該幾時開始用笑哈哈,正常會幾時開始排egg
見到紅d深粗先用,我上次響day 14、15 check冇呀,跟著day 20用紅d有深粗,然後再用哈哈笑就有哈哈!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3643


26#
發表於 11-9-29 21:44 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

今日已經day 15 紅d好似連個控見吾到吖




大宅

積分: 3643


27#
發表於 11-10-3 15:41 |只看該作者
己經 day 19 紅d仍然完全無色咁濟, 我可以點吖?????

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo