想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


21#
發表於 11-9-30 23:05 |只看該作者
Hi~ 我係今日confirm左 (應該係4w), 等11號照胎囊, 原來bingo左d時間一樣難過呀! 今日覆診由醫生把口confirm bingo時, 我真係忍唔住喊出黎, 我成日幻想見到閃閃果下一定好震撼, 不過要照完胎囊再等10幾日先會照閃閃... 希望各位jm都一切順利呀

點評

Dediamond  恭喜你呀chu.c9  發表於 11-9-30 23:43
Dediamond  恭喜你呀chu.c9  發表於 11-9-30 23:43
感恩


男爵府

積分: 5609


22#
發表於 11-9-30 23:37 |只看該作者
我都等 10/10 照閃閃呀, 我 day 1 係 28/8 姑娘話要 (6 w)先睇到,

希望各位jm都一切順利啦


大宅

積分: 1965


23#
發表於 11-9-30 23:46 |只看該作者

回覆 回覆:MayWongtaf的帖子

咁佢有無話到時照肚超定陰超呀? 我同你差不多!




大宅

積分: 2466


24#
發表於 11-10-1 00:16 |只看該作者
hi, 大家好呀, 我最後嚟m 24/8, 依家5weeks, 10/10等照閃閃, 希望一切順利


別墅

積分: 920


25#
發表於 11-10-1 01:01 |只看該作者

回覆:等照閃閃既JM 請進

係呀bingo左仲要等呀,因為我地過左第一關嘛

想問下你地有冇肚脹? 肚痛?




大宅

積分: 2466


26#
發表於 11-10-1 01:16 |只看該作者
係囉, 真係過完一關又一關, 依家係到等照閃閃, 希望會見到啦, 因為我上年八月小x過, 試咗一年後再有, 千奇千奇唔好有事, 所以我心裡都有好大壓力~~~
我有胸漲和肚漲, 但無肚痛~~~


男爵府

積分: 5609


27#
發表於 11-10-1 07:40 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

其實今次係第二胎,第一胎果時大約 (8W)就係個肚度照!


複式洋房

積分: 437


28#
發表於 11-10-1 08:28 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

有時個胸有小小扯,肚就一時時脹。返而我胃口有少少變,成日都想食菜,食少咗野。




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


29#
發表於 11-10-1 08:33 |只看該作者

引用:係呀bingo左仲要等呀,因為我地過左第一關

原帖由 babycream2010 於 11-10-01 發表
係呀bingo左仲要等呀,因為我地過左第一關嘛

想問下你地有冇肚脹? 肚痛?
我都有呀, 都肚痛左幾日啦, 仲要夜晚又訓得唔好



感恩


男爵府

積分: 8779


30#
發表於 11-10-1 08:37 |只看該作者
回覆 tratrababy 的帖子

我口味都冇咩變.我10月12日返去見醫生,應該係照閃閃.
我而家只係有時小腹有d痛,而且尋日喺公司比人激時即刻有反應..哈哈..小bs比反應我,希望佢健健康康一路成長


複式洋房

積分: 437


31#
發表於 11-10-1 08:45 |只看該作者

回覆:denise333 的帖子

我原本係13先返去照,現在推前了10號呀!希望我大家都安全過第二關,見到閃閃啦




大宅

積分: 1965


32#
發表於 11-10-1 11:45 |只看該作者

回覆 回覆:tratrababy的帖子

祝大家都順順利利照到閃閃啦!




大宅

積分: 1965


33#
發表於 11-10-1 11:46 |只看該作者

回覆 回覆:MayWongtaf的帖子

哦……你有8 week,但我到時6week唔知照唔照到呢?




大宅

積分: 2316


34#
發表於 11-10-1 12:06 |只看該作者
其實係幾多WEEKS先到呢? 係咪7-8WEEKS先去會好D?


大宅

積分: 3117


35#
發表於 11-10-1 12:34 |只看該作者

回覆:等照閃閃既JM 請進

我5week5d 照肚超都有閃閃,不過有人9week先照到




男爵府

積分: 5609


36#
發表於 11-10-1 12:39 |只看該作者
回覆 wingyan2011 的帖子

係第一胎 (8 W),而家係第二胎,今日大概 (5W 倒)


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


37#
發表於 11-10-1 13:41 |只看該作者

引用:我5week5d+照肚超都有閃閃,不過有人9week

原帖由 Nbid 於 11-10-01 發表
我5week5d 照肚超都有閃閃,不過有人9week先照到
原來5w都有機會照到架啦, 好感動呀... 咁你當時係咪照胎long同時眨到閃閃架? 我11號先照胎long都5w, 唔知會唔會有意外收獲呢



感恩


別墅

積分: 920


38#
發表於 11-10-1 15:59 |只看該作者
唔知點解有D驚, 覺得BB好似無左咁>.< 今朝個胸又無咁脹,
雖然無流血流啡, 但係個心好驚呀

想問下你地肚脹個位置係咪肚池對落一吋呀? (定係我個肚腩呢?)


大宅

積分: 3117


39#
發表於 11-10-1 17:05 |只看該作者

回覆:等照閃閃既JM 請進

心理作用




男爵府

積分: 5609


40#
發表於 11-10-1 17:22 |只看該作者
其實我第一胎開頭果時都係個胸無脹,
個肚又無脹,到左 (6 W)到先有D想

放鬆心情啦!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo