想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


21#
發表於 11-9-28 17:00 |只看該作者
回覆 alice139 的帖子

謝謝你呀
我都希無事


男爵府

積分: 8779


22#
發表於 11-9-28 17:30 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

唔好咁擔心,睇完醫生就冇野嫁喇


男爵府

積分: 6137


23#
發表於 11-9-28 18:55 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

c Dr 1st dun worry




別墅

積分: 645


24#
發表於 11-9-28 19:10 |只看該作者
等醫生幫你安下胎會無事..唔好擔心!


珍珠宮

積分: 30303


25#
發表於 11-9-28 19:46 |只看該作者

引用:我通常都係m到o個日,體溫會跌返去未排卵前

原帖由 史迪媽 於 11-09-28 發表
我通常都係m到o個日,體溫會跌返去未排卵前嘅range
me2




大宅

積分: 1357


26#
發表於 11-9-29 14:26 |只看該作者
我都係跌左果晚M即到


大宅

積分: 3780


27#
發表於 11-9-29 14:30 |只看該作者
我通常m到前兩日會逐日跌少少,所以見到有下跌趨勢就知就快有m


大宅

積分: 2372

畀面勳章


28#
發表於 11-9-29 14:39 |只看該作者

回覆:體溫問題...係咪m到前體溫會跌?

我都係早一日體溫跌,
當日下午或第二日就黎m。

M 前體溫變化不大。




大宅

積分: 2372

畀面勳章


29#
發表於 11-9-29 14:43 |只看該作者

引用:回覆+alice139+的帖子 謝謝你呀我都希無

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 alice139 的帖子

謝謝你呀
祝妳一切順利,平安!




男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-30 16:09 |只看該作者
謝謝各位,我無咩事喇~
流左6日啡,今日又好似停左
我都係等m小姐ge來臨
下個cycle再努力!!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo