想生BB

跳至

首頁
12345...49

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


21#
發表於 11-9-28 13:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:14
回覆 cc_ivy 的帖子

我係中環...
返屋企都好遠喎
一係即刻買左係街驗左先再決定la~~~


大宅

積分: 4617


22#
發表於 11-9-28 13:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:06
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我唔知呀,唔知飲咩熱飲好,得紅棗包,就沖左黎飲....

睇中E都啱...因有時子宮虛都會影響生育!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


23#
發表於 11-9-28 13:17 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-28 13:15
返屋企都好遠喎
一係即刻買左係街驗左先再決定la~~~

我都係咁話,,,,,,以策安全CHECK 清楚!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


24#
發表於 11-9-28 13:20 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

但我落去買都好遠
咁我拎袋走定唔拎袋走...
嗚,定捱多4個鐘,早少少放工番屋企果邊睇醫生..


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-9-28 13:20 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我呢幾日食緊中藥


男爵府

積分: 5940


26#
發表於 11-9-28 13:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:20
回覆 cc_ivy 的帖子

但我落去買都好遠
捱到四個鐘???
不過索性走人~~去買黎驗再返屋企睇醫生la


大宅

積分: 4617


27#
發表於 11-9-28 13:23 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:20
回覆 cc_ivy 的帖子

但我落去買都好遠

如果我是妳我一定走.....因為個肚痛得咁樣.....!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


28#
發表於 11-9-28 13:25 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:20
回覆 ChanyeungC9 的帖子

我呢幾日食緊中藥

可能d中藥反應呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 1977


29#
發表於 11-9-28 13:29 |只看該作者
唔好等啦! 我覺得你返屋企實際d。


男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-9-28 13:34 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

老公叫我去睇醫生........................
ivy 你可唔可以比個醫生地址我,我唔想求其係中環搵一間,又唔知好唔好.....


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-9-28 13:40 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

痛 到我己經唔想郁....
諗起番屋企條路好遠....
老公叫我搭的士...我真係搭唔落...


男爵府

積分: 5940


32#
發表於 11-9-28 13:52 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 老公叫我去睇醫生....

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

老公叫我去睇醫生........................
已pm比你,三點先有得睇




男爵府

積分: 5346


33#
發表於 11-9-28 13:56 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:14
回覆 cc_ivy 的帖子

我係中環...

快快去睇醫生吧.


男爵府

積分: 5346


34#
發表於 11-9-28 13:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:40
回覆 ChanyeungC9 的帖子

痛 到我己經唔想郁....

自己身體緊要, 有些錢係唔慳得.
不過所有醫生都要等到3點後先有得睇.
或者你先係公司休息到3點先走, 仲有叫老公來接你啦.


大宅

積分: 4617


35#
發表於 11-9-28 14:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-28 13:40
回覆 ChanyeungC9 的帖子

痛 到我己經唔想郁....

走人喇...聽妳咁講我都feel到痛.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


36#
發表於 11-9-28 14:12 |只看該作者
大家好..我係新手呀..我都等緊BINGO.可以JOIN埋傾下計嗎?


大宅

積分: 4490


37#
發表於 11-9-28 14:21 |只看該作者

引用:回覆+ChanyeungC9+的帖子 痛+到我己經唔想

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-28 發表
回覆 ChanyeungC9 的帖子

痛 到我己經唔想郁....
你今朝已經話痛喇喎,痛咗咁耐仲唔走??快啲返屋企啦,再晏啲走就搭咩車都辛苦架喇




別墅

積分: 615


38#
發表於 11-9-28 14:23 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

係啦,唔舒服真係要返屋企抖下!快啲走啦!call 架八折的咪平少少囉!




男爵府

積分: 6108


39#
發表於 11-9-28 14:54 |只看該作者
謝謝大家..
我想忍多一陣先走,唔想再請假
而且早睇同遲睇結果可能都一樣,無ge都係無,如果有ge,但作小產,我坐多陣,都無大分別...
只係我要忍痛多一陣


男爵府

積分: 6108


40#
發表於 11-9-28 15:16 |只看該作者
你地有無試過類似情況?
定我自己過份緊張?

首頁
12345...49

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo