想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2630


21#
發表於 11-10-1 23:15 |只看該作者
sisi6 發表於 11-9-28 19:06
好似我咁...之前催乳素偏高..個個醫生都話好難會懷孕..食左西藥都係無乜用...中醫都睇左好多個...最後朋友 ...

又一個好見證,祝福妳同家人健康平安


大宅

積分: 2630


22#
發表於 11-10-1 23:19 |只看該作者
ching1208 發表於 11-9-28 18:58
應該都係壓力太大,第一次ivf失敗,下次一定要輕鬆D,各位jm,加油啊,祝福大家好快bingo!



...

add oil!我呢幾日都唔再去諗提早左check右check啦!
抱住平常心,個人都輕鬆d!


大宅

積分: 2630


23#
發表於 11-10-1 23:22 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-28 19:03
大家加油,yeah!!

yeah得好!yeah!!


大宅

積分: 2630


24#
發表於 11-10-1 23:25 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-1 23:26 編輯
Dediamond 發表於 11-9-28 22:23
同意, +油+油

同壓力講聲!


大宅

積分: 2630


25#
發表於 11-10-1 23:28 |只看該作者
旖旎 發表於 11-9-28 22:42
曾聽聞上帝為每對夫妻預備了孩子,只等你帶他她回家,加油!

yes!上帝會有祂的美意,按著祂的時間賜給我們!


大宅

積分: 2630


26#
發表於 11-10-1 23:29 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-1 23:32 編輯
小幸兒 發表於 11-9-28 23:20
最近去咗做較全面的身體檢查,很幸運一切正常。
心裡面好疑惑點解咁耐都未成功.....
呢幾日終於諗通,原本 ...

講得好!
過好我們既每一日!


大宅

積分: 2630


27#
發表於 11-10-1 23:54 |只看該作者
ilovewife 發表於 11-9-29 12:01
完全同意, 講就易, 無可能完全唔諗, 開估日子見到M小姐真係好失望,
果個心情只有自己知.....
...
你和我都經歷過呢d心情,我相信呢度等有bb既姊妹都一樣經歷過!亦流左唔少眼淚,失望過唔知幾多次!
我以前都好執著,仲同老公頂頸!睇到人地有bb,就會喺個心到講,點解果個唔係我,個心好酸!
咁之後又點?繼續俾壓力壓到自己唞唔到氣?
我唔係話咩都唔理,只不過係開心同唔開心,積極同唔積極,
我會揀開心同積極去等bb!
我知道每個人既情況唔同,可能佢地屋企人都有俾壓力,令到佢地吃不消!
我只係見度可能我或其他jm以前太緊張,未嘗試放鬆心情!
如果可以平常心去面對,受孕既機會就會高d!
可以係度睇到好多好消息!


大宅

積分: 2630


28#
發表於 11-10-1 23:57 |只看該作者
KIONG 發表於 11-9-29 14:31
JM加油! 個個都有好消息

大家咁話!


男爵府

積分: 7504


29#
發表於 11-10-2 00:09 |只看該作者
我依家都會好想要個bb, 但都無之前睇得甘重, 有時想食魚生或者凍野都會食少少...始終命裡有時終需有, 命裡無時, 何必強求...係妳就一定走唔甩


大宅

積分: 1683

畀面勳章


30#
發表於 11-10-2 00:51 |只看該作者
fingerose 發表於 11-10-2 00:09
我依家都會好想要個bb, 但都無之前睇得甘重, 有時想食魚生或者凍野都會食少少...始終命裡有時終需有, 命裡 ...
無錯, 係你既始終都會黎, 只係timing問題啫...
大家一齊同壓力講bye bye啦


大宅

積分: 1729


31#
發表於 11-10-2 00:55 |只看該作者
積極~~不要放棄,但要放鬆真係好難呀~~


大宅

積分: 1683

畀面勳章


32#
發表於 11-10-2 01:14 |只看該作者
回覆 chanel_1022 的帖子

無錯, 我成日都會叫自己放鬆d, 但係好多時都控制唔到, 個腦不停咁諗......


複式洋房

積分: 148


33#
發表於 11-10-2 08:07 |只看該作者
好灰, 又失敗


珍珠宮

積分: 46932

hashtag影視迷勳章


34#
發表於 11-10-2 11:46 |只看該作者

回覆:做個開心待孕快活人

我上年小X過,等咗年半都未見影,越等越心急



點評

totokingdom  我都係!  發表於 11-10-2 17:17


大宅

積分: 2630


35#
發表於 11-10-2 16:29 |只看該作者
fingerose 發表於 11-10-2 00:09
我依家都會好想要個bb, 但都無之前睇得甘重, 有時想食魚生或者凍野都會食少少...始終命裡有時終需有, 命裡 ...
所以我隔一段時間就會有限度咁偷食,咁樣冇咁易抑鬱!

點評

fingerose  agreed  發表於 11-10-3 13:47


大宅

積分: 2630


36#
發表於 11-10-2 16:40 |只看該作者
deedeebebe 發表於 11-10-2 08:07
好灰, 又失敗

唔好俾失敗打低你!加油呀!


大宅

積分: 2630


37#
發表於 11-10-2 16:43 |只看該作者
本帖最後由 feiyuen 於 11-10-2 17:11 編輯
mama_2001 發表於 11-10-2 01:14
回覆 chanel_1022 的帖子

無錯, 我成日都會叫自己放鬆d, 但係好多時都控制唔到, 個腦不停咁諗...... ...


係睇成績表前,做自己鐘意做既嘢,會好d!


大宅

積分: 2630


38#
發表於 11-10-2 17:13 |只看該作者
wishmeluck 發表於 11-10-2 11:46
我上年小X過,等咗年半都未見影,越等越心急

記住,越緊張越難成孕呀!


大宅

積分: 3062


39#
發表於 11-10-2 17:18 |只看該作者
咁多位一起快快樂樂等BINGO!~


別墅

積分: 645


40#
發表於 11-10-2 17:59 |只看該作者
feiyuen 發表於 11-10-1 23:15
又一個好見證,祝福妳同家人健康平安

多謝...我都祝你好孕~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo