想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


21#
發表於 11-9-30 08:51 |只看該作者

引用:今日第14日,但仲係淺線,我下午去驗血見醫

原帖由 willa 於 11-09-30 發表
今日第14日,但仲係淺線,我下午去驗血見醫生,不過都係多!!



...
你用邊隻驗呀? 我之前用Clearblue最cheap果隻驗都係勁淺色, 今朝用曼仔雖然都係淺線但就firm好多, 我都係放胎後第13日呀 (放胎當day 0).

我又係下午覆診抽血驗呀, 我成朝係咁拎支曼仔出黎睇, 感覺仍然好唔真實, 希望大家都順順利利啦~



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


22#
發表於 11-9-30 08:54 |只看該作者

引用:今日係放胎後第十日,明天返診所驗血,頭先

原帖由 splovebb 於 11-09-29 發表
今日係放胎後第十日,明天返診所驗血,頭先用綠d驗係白雪雪,睇怕今次都係失敗…
...
綠D會唔會冇咁sensitive架? 我用Clearblue都係得好淺線, 同埋你day 10尚早呢.



感恩


別墅

積分: 908


23#
發表於 11-9-30 09:04 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

如果放胎日day0,今日我都係第13日,我用活牌,不過我iui時都試過有淺線,但最後week4多少少就流走了!所以都..




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


24#
發表於 11-9-30 09:23 |只看該作者

引用:如果放胎日day0,今日我都係第13日,我用活

原帖由 willa 於 11-09-30 發表
如果放胎日day0,今日我都係第13日,我用活牌,不過我iui時都試過有淺線,但最後week4多少少就流走了!所以 ...
唔怪得你咁擔心啦... 我就係2年幾以黎第一次見到淺線, 心情好平靜, 因為睇得BK多, 知道之後有好多關要過, 所以都未敢太開心住.

你下晝都覆診, 好快知結果. 至於之後點樣, 唔好唸太多負面野住先啦, 有好多JM撐你, 一定會一切順利架!




感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


25#
發表於 11-9-30 13:13 |只看該作者
willa 發表於 11-9-30 09:04
如果放胎日day0,今日我都係第13日,我用活牌,不過我iui時都試過有淺線,但最後week4多少少就流走了!所以 ...
我剛剛見完醫生返屋企, 醫生都話係

我問點解曼仔得淺線, 佢話因為今日係最快可以驗孕o既日子所以得淺線, 其他人都係咁喎, 如果係深線佢仲驚因應會係雙胞胎... 由醫生把口confirm果下, 我終於忍唔住喊出黎啦...

不過宜家仲有好多關要過, 我11號返去照胎囊, 再過2星期就照心跳... 你同我同一日放胎, 我唸你跟住覆診都會同我差唔多日子, 祝大家都順順利利
感恩


大宅

積分: 3938


26#
發表於 11-9-30 13:45 |只看該作者

引用:Quote:willa+發表於+11-9-30+09:04+如果放

原帖由 chu.c9 於 11-09-30 發表
我剛剛見完醫生返屋企, 醫生都話係

我問點解曼仔得淺線, 佢話因為今日係最快可以驗孕o既日子所以得 ...
恭喜、恭喜!



點評

creami0823  恭喜,恭喜,聽到都好開心啊,祝福你  發表於 11-10-1 18:23
chu.c9  多謝晒 ^^  發表於 11-9-30 14:50


別墅

積分: 741


27#
發表於 11-9-30 14:04 |只看該作者
chu.C9

點評

chu.c9  多謝您~~ ^^  發表於 11-9-30 14:50


別墅

積分: 908


28#
發表於 11-9-30 14:25 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

恭喜你呀!我醫生同你醫生講嘢一樣呀!又係11/10返去照!希望我哋一齊順利過渡!



點評

creami0823  你係c+醫院照嗎? 我12/10 返一瑪麗照啊,心情好緊張,仲有12天啊  發表於 11-10-1 18:25


大宅

積分: 1074


29#
發表於 11-9-30 14:31 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

Chu.c9.. 真係衷心恭喜你!由iui 一直走下來,到ivf 真是不易?可否分享一下?




大宅

積分: 1074


30#
發表於 11-9-30 14:37 |只看該作者

回覆:willa 的帖子

太好啦!呢排好旺呀!我希望我遲d 都有好消息公佈?Willa.. 你呢幾曰有冇咩跡象呀?




別墅

積分: 908


31#
發表於 11-9-30 14:42 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

其實今次是我1st IVF,grade2-胎醫生一早都唔睇好,所以就算grade唔好都唔緊要ka~加油~




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


32#
發表於 11-9-30 14:52 |只看該作者
willa 發表於 11-9-30 14:25
恭喜你呀!我醫生同你醫生講嘢一樣呀!又係11/10返去照!希望我哋一齊順利過渡!:excit ...
你睇邊位醫生架? 我睇藍醫生架, 會唔會我地咁橋原來又係睇同一位醫生呢 ^^"

其實我見到得淺線都擔心, 不過見完醫生咁講先定D. 我仲買左支Clearblue digital黎玩, 今晚又要打多支安胎針啦, 唸住打完過幾日D又驗下 ^^"

感恩


別墅

積分: 908


33#
發表於 11-9-30 15:01 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

下,真係同一個醫生喎!




大宅

積分: 1074


34#
發表於 11-9-30 15:01 |只看該作者

回覆:willa 的帖子

Willa.. 謝謝你。因我grade 2, doctor also said my egg quality not good coz 受精率很低,所以我很冇信心。仲要我那個胚胎是day 2 -6 cells ( seem little bit faster)..
But your case makes me more 信心!thank you!!




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


35#
發表於 11-9-30 15:11 |只看該作者
august2000 發表於 11-9-30 14:31
Chu.c9.. 真係衷心恭喜你!由iui 一直走下來,到ivf 真是不易?可否分享一下?



...
多謝呀august!! 我估唔到自己可以做分享 >.<

其實我今年2月開始隔個cycle咁做, 都做左3次IUI + 1次IVF, 我唸係老公丁丁問題, 因為我驗野各方面都正常. 3次IUI老公丁丁分別係5%/5%/2%, 所以到今次IVF醫生幫我地揀左做ICSI.

我9/17放胎放2個胚胎一個 "A-" 一個 "B+", 其實放胎果時我急尿急到下腹超痛 (痛過抽卵呀唔係講笑), 訓唔夠10分鐘就落床, 都擔心訓唔夠. 之後只係抖左個weekend就返工. 放胎頭2日成日攤響床度, 夜晚訓覺有long高對腳黎訓, 同埋放胎後幾日都有去散半個鐘步 (D JM話可以血液循環好D). 我係抽卵後開始胸脹痛, 到今個星期一/二開始唔痛 (平時M黎前幾日唔痛), 加上成日都覺得肚痛/下腹痛/M到feel咁, 都以為衰左, 所以真係有驚喜呀!!

august你都就黎知結果啦, 祝你都

感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


36#
發表於 11-9-30 15:13 |只看該作者
willa 發表於 11-9-30 15:01
下,真係同一個醫生喎!
我12點覆診架, 我問醫生點解得淺線時, 佢話o岩o岩先有個人驗又係淺線所以係正常, 唔會係你o瓜, 係就真係超有緣啦
感恩


大宅

積分: 2016


37#
發表於 11-9-30 15:17 |只看該作者
HCG得28,醫生話可以繼續成長嘅機會好微…


大宅

積分: 3938


38#
發表於 11-9-30 15:18 |只看該作者

引用:恭喜你呀!我醫生同你醫生講嘢一樣呀!又係

原帖由 willa 於 11-09-30 發表
恭喜你呀!我醫生同你醫生講嘢一樣呀!又係11/10返去照!希望我哋一齊順利過渡!:excit ...
恭喜哂!




禁止訪問

積分: 348


39#
發表於 11-9-30 19:38 |只看該作者

回覆:IVF 結果

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1837


40#
發表於 11-9-30 22:37 |只看該作者

回覆:Tzekiumommy 的帖子

冇錯,因此就算機會低也總有成功的可能,千萬不要常常亂諗野,會影響hormone,要保持樂觀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo