想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


別墅

積分: 908


1#
發表於 11-9-28 21:38 |只看該作者
今日係放胎後的第12日,今朝偷驗(應14日驗)棒棒有淺線,請問是否有機?有冇人有驗到淺線,之後又唔係bingo?好擔心呀!




大宅

積分: 2377


2#
發表於 11-9-28 21:47 |只看該作者
有無打安胎針? 如果無就要小心D喇, 當然等多幾日返醫院最好啦你甘樣會好緊張架, 祝BINGO!


別墅

積分: 920


3#
發表於 11-9-28 22:22 |只看該作者
你放左幾多個胚胎呀? 有淺線都有D機呀, 依個階段BINGO 左HCG會每日變化,
所以去到第14日會準D


別墅

積分: 908


4#
發表於 11-9-28 22:37 |只看該作者

回覆:babycream2010 的帖子

我放左三個grade 2- 的胎





別墅

積分: 908


5#
發表於 11-9-29 07:44 |只看該作者

回覆:hellozaza 的帖子

有打2支安胎針架!




大宅

積分: 2447


6#
發表於 11-9-29 11:20 |只看該作者

回覆:willa 的帖子

仲有兩日,好快知啦!good luck




別墅

積分: 908


7#
發表於 11-9-29 12:55 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

多謝你哋呀!




大宅

積分: 2016


8#
發表於 11-9-29 12:57 |只看該作者
我想問:如果要日日塞藥,偷步用棒棒驗係咪一定唔準?


別墅

積分: 920


9#
發表於 11-9-29 14:15 |只看該作者
回覆 splovebb 的帖子

通常打針會影响, 但塞藥唔關事


別墅

積分: 908


10#
發表於 11-9-29 14:20 |只看該作者

回覆:splovebb 的帖子

我都想知,不過這樣的話,即個個都會有淺線??




大宅

積分: 4810


11#
發表於 11-9-29 17:37 |只看該作者

引用:我都想知,不過這樣的話,即個個都會有淺線

原帖由 willa 於 11-09-29 發表
我都想知,不過這樣的話,即個個都會有淺線??
打針會有影響架!到期驗血果日,朝早自己用棒棒再試下囉!塞藥就冇影響!




男爵府

積分: 9100


12#
發表於 11-9-29 18:11 |只看該作者
willa 發表於 11-9-29 14:20
我都想知,不過這樣的話,即個個都會有淺線??
淺線好多時會有, 如果呢1-2天有明顯加深才有機


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


13#
發表於 11-9-29 21:09 |只看該作者

回覆:willa 的帖子

我今日都係放胎後第12日, 本身醫生叫聽日返去驗, 但我等到顛忍唔住尋日開始早晚都有用Clearblue check. 本身我上星期五打最後一支安胎針, 尋日驗到都有啲擔心, 不過我之前幾次IUI, 都係有偷步驗 (都係打安胎針後5/6日), 不過就一啲幻覺都冇... 所以其實隔左幾日都ok架. 不過你可以遲啲再驗, 如有深色到就穩陣啦 ^^



感恩


大宅

積分: 1074


14#
發表於 11-9-29 21:47 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

Really congratulation to u ar Chu c9..真令人興奮,呢期好似很多jm 都bingo... 希望沾下大家旺氣! I noted u before coz u help to answer my iui question before... Now I also begin my first time ivf ar.




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


15#
發表於 11-9-29 22:07 |只看該作者

引用:Really+congratulation+to+u+ar+Chu+c9..真

原帖由 august2000 於 11-09-29 發表
Really congratulation to u ar Chu c9..真令人興奮,呢期好似很多jm 都bingo... 希望沾下大家旺氣! I not ...
August你唔係9月開始左IVF咩? 因為我之前都有追你個post, 係到放胎之後唔想唸太多先冇再追 ^^"

雖然我今晚比尋晚條線係深左DDDD, 但未抽血confirm感覺仍然好唔真實呀...



感恩


大宅

積分: 2016


16#
發表於 11-9-29 22:20 |只看該作者
今日係放胎後第十日,明天返診所驗血,頭先用綠d驗係白雪雪,睇怕今次都係失敗…


大宅

積分: 1074


17#
發表於 11-9-29 23:05 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

係呀,我現係放胎後D9... 都好緊張!希望個個JM 都可bingo la!




大宅

積分: 1074


18#
發表於 11-9-29 23:06 |只看該作者

回覆:splovebb 的帖子

Slovebb.. 你D11 咁早就驗?我要D 15 先驗呀!




別墅

積分: 908


19#
發表於 11-9-30 08:16 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

今日第14日,但仲係淺線,我下午去驗血見醫生,不過都係多!!




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


20#
發表於 11-9-30 08:44 |只看該作者

引用:係呀,我現係放胎後D9...+都好緊張!希望個

原帖由 august2000 於 11-09-29 發表
係呀,我現係放胎後D9... 都好緊張!希望個個JM 都可bingo la!
原來你都差唔多, 要邊日check呀? 預祝你成功 ^^



感恩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo