想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 645


21#
發表於 11-10-2 18:23 |只看該作者
Galli 發表於 11-9-29 17:56
好似我地咁等多兩日再check!!!

你check左未呀?我仲未bingo....我聽日去睇醫生~


別墅

積分: 627


22#
發表於 11-10-2 18:37 |只看該作者

引用:Quote:Galli+發表於+11-9-29+17:56+好似我

原帖由 sisi6 於 11-10-02 發表
你check左未呀?我仲未bingo....我聽日去睇醫生~
我仲未check呀!可能再等多幾日!因為早兩日check完無耐,但係我体溫有成37,胸勁脹,乳頭少少痛,一d谷m肚痛都無,但唔明我last dodo係913,無理由仲未check到架!唉!唔明!大家一齊加油!一齊有bbBingo




別墅

積分: 627


23#
發表於 11-10-2 18:41 |只看該作者

引用:Quote:Galli+發表於+11-9-29+17:56+好似我

原帖由 sisi6 於 11-10-02 發表
你check左未呀?我仲未bingo....我聽日去睇醫生~
Sisi@你準備睇咩醫生呀?我洗唔洗睇呀?




別墅

積分: 645


24#
發表於 11-10-2 19:20 |只看該作者
Galli 發表於 11-10-2 18:41
Sisi@你準備睇咩醫生呀?我洗唔洗睇呀?

我求其搵個睇下先...最緊要係驗下血係咪有左...同埋照下子宮有無問題~


別墅

積分: 627


25#
發表於 11-10-2 19:27 |只看該作者

引用:Quote:Galli+發表於+11-10-2+18:41+Sisi@你

原帖由 sisi6 於 11-10-02 發表
我求其搵個睇下先...最緊要係驗下血係咪有左...同埋照下子宮有無問題~
哦!你睇完話比我聽吖!如果你睇完ok的話,我都想睇下,好多jm話驗血好準,我這兩星期驗過四次喇!都未懷孕呀!好想快d知道結果呀!就算唔中,都快d知道啦




別墅

積分: 645


26#
發表於 11-10-2 19:31 |只看該作者
Galli 發表於 11-10-2 18:37
我仲未check呀!可能再等多幾日!因為早兩日check完無耐,但係我体溫有成37,胸勁脹,乳頭少少痛 ...

haha...我體溫都有成37度...last dodo 係14/9...我只係有時行得快D個肚會扯下痛...其他感覺都無乜..~我今年1月生左個女...有左阿女之前有催乳素偏高..搞到d m成三個一次....所以怕又有問題...我一定係唔中....但都希望你bingo啦~


別墅

積分: 645


27#
發表於 11-10-2 19:32 |只看該作者
Galli 發表於 11-10-2 19:27
哦!你睇完話比我聽吖!如果你睇完ok的話,我都想睇下,好多jm話驗血好準,我這兩星期驗過四次喇!都未懷孕 ...
好~我到時話你知~


別墅

積分: 627


28#
發表於 11-10-2 19:41 |只看該作者

引用:Quote:Galli+發表於+11-10-2+19:27+哦!你

原帖由 sisi6 於 11-10-02 發表
好~我到時話你知~
我大仔九歲細女七歲喇,不過我係想有三個嘅,你呢?再想生多個呀?我好希望今次大家一齊Bingo呀!大家可以一齊分享下嘛!




別墅

積分: 645


29#
發表於 11-10-3 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-02+發表好~我

原帖由 Galli 於 11-10-02 發表
我大仔九歲細女七歲喇,不過我係想有三個嘅,你呢?再想生多個呀?我好希望今次大家一齊Bingo呀!大家可以 ...
你d小朋友咁大個架啦,我個女得八個月大咋我今日抽左血驗係無bb,子宮陀阿女之有嘅瘤依然起度,搵唔到咩原因m唔黎醫生開左黃體酮俾我食,一星期唔黎m又要去睇,希望食完快d黎m!




別墅

積分: 645


30#
發表於 11-10-3 21:59 |只看該作者

回覆:Galli 的帖子

你check到bingo未?




別墅

積分: 627


31#
發表於 11-10-3 22:58 |只看該作者

引用:你check到bingo未? +

原帖由 sisi6 於 11-10-03 發表
你check到bingo未?
Hi!!!我仲未黎m呀,其實無多喇!所以無咩衝動驗,因為我之前驗過四次都未懷孕,其實我以前一直都兩個月一次架, 最多早or遲三兩日,今日都遲左第九日喇,仲未m come又未懷孕,真係勁無奈呀!




別墅

積分: 627


32#
發表於 11-10-3 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-02+發表我大

原帖由 sisi6 於 11-10-03 發表
你d小朋友咁大個架啦,我個女得八個月大咋我今日抽左血驗係無bb,子宮陀阿女之有嘅瘤依然起度,搵唔 ...
你囡囡八個月大就咁快想生多個好犀利呀!希望你快d來m再努力過!快d 並哦!




別墅

積分: 627


33#
發表於 11-10-3 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Galli+於+11-10-02+發表我大

原帖由 sisi6 於 11-10-03 發表
你d小朋友咁大個架啦,我個女得八個月大咋我今日抽左血驗係無bb,子宮陀阿女之有嘅瘤依然起度,搵唔 ...
仲有,雖然我大仔九歲,不過我仲好後生架,都係八十後架




大宅

積分: 1199


34#
發表於 11-10-4 09:52 |只看該作者
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係個驗血結果唔岩呢, 係咪d指數唔高所以day 45 check唔到呢.........就黎癲左lar!


別墅

積分: 645


35#
發表於 11-10-4 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-03+發表你d小

原帖由 Galli 於 11-10-03 發表
你囡囡八個月大就咁快想生多個好犀利呀!希望你快d來m再努力過!快d 並哦!



...
我同我哥哥相差一年幾,所以我都想我嘅小朋友都係咁,大家一齊長大好開心




大宅

積分: 2552

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 10:01 |只看該作者
estherbabe 發表於 11-10-4 09:52
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係 ...

你之前有無試過咁耐唔嚟m?
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 645


37#
發表於 11-10-4 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sisi6+於+11-10-03+發表你d小

原帖由 Galli 於 11-10-03 發表
仲有,雖然我大仔九歲,不過我仲好後生架,都係八十後架
哈哈,我都係八十後但你好叻,大家差唔多年紀,你嘅小朋友咁大個!




別墅

積分: 645


38#
發表於 11-10-4 10:05 |只看該作者

引用:我今日都DAY50啦,+Day+45+驗過血唔中,+食左

原帖由 estherbabe 於 11-10-04 發表
我今日都DAY50啦, Day 45 驗過血唔中, 食左3日通經丸, 但都未有m

自己成日都想bingo, 成日係度諗會唔會係 ...
你有無check過幾時排卵?我地要放鬆心情,一齊再努力過!




大宅

積分: 1199


39#
發表於 11-10-4 10:09 |只看該作者
dollylash 發表於 11-10-4 10:01
你之前有無試過咁耐唔嚟m?

其實我d m 一路都唔準gar, 3月既時候都試過over50日, 最後又係食通經丸先有, 不過個次係食通經丸第一日已經有m.

6月開始睇中醫之後 cycle 就好準係31 day, 但9月頭開始停左中藥, 原來9月15到既m而家都未見, 有幾日會有m feel, 但好快又無左, 都唔知想點!


大宅

積分: 2552

畀面勳章


40#
發表於 11-10-4 10:26 |只看該作者
estherbabe 發表於 11-10-4 10:09
其實我d m 一路都唔準gar, 3月既時候都試過over50日, 最後又係食通經丸先有, 不過個次係食通經丸第一日已 ...

我同你類似,你睇吓我呢年嘅來m記錄,我都好難預計到自己cycle係幾多日,最近一次成51日係睇中醫先通到經

第一日

完結日

天數

周期日數

2010/7/12

2010/7/15

4

 

2010/8/11

2010/8/14

4

30

2010/9/9

2010/9/12

4

29

2010/10/14

2010/10/17

4

35

2010/11/27

2010/11/30

4

44

2011/1/3

2011/1/6

4

37

2011/2/2

2011/2/5

4

30

2011/3/10

2011/3/13

4

36

2011/4/9

2011/4/12

4

30

2011/5/11

2011/5/14

4

32

2011/6/10

2011/6/13

4

30

2011/7/31

2011/8/3

4

51

2011/8/30

2011/9/4

6

30

BB雞有書讀啦~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo