想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8819


21#
發表於 11-10-1 03:23 |只看該作者
回覆 kittybabies88 的帖子

大家繼續加油!

等待大家的好消息!!


男爵府

積分: 8819


22#
發表於 11-10-2 00:24 |只看該作者
回覆 babyfatleg 的帖子

m前的徵像好多時都玩到我們氹氹轉......................來m個日唔多唔少都有的失落!
但大家都要堅持下去!


大宅

積分: 2699


23#
發表於 11-10-2 00:29 |只看該作者
是啊!一齊努力


男爵府

積分: 6137


24#
發表於 11-10-2 00:35 |只看該作者
add oil every jm


男爵府

積分: 8819


25#
發表於 11-10-2 00:37 |只看該作者
回覆 ggkung 的帖子

我同您的經歷好相似,我上年10都係在無心理準備的情況下有左,仲要係什麼排卵的知識都無的情況下,傻下傻下有左,到知道時已經6week多了,什麼葉酸、維他命都無食過!不過在3月中 check到bb結構有問題而做了個傷痛的決定..............之後一直有中醫調理,但到現在仍然未bingo...........家中bb的物品仍然keep住在bb房...............

這半年可怕的日子過去了,自己好像想通了,都希望各jm能夠有個快樂的孕前回憶……
我同c6都商量過,這個月開始唔再check紅d 綠d同探熱了.......有的野要來就要來,我們強求不了...............


大宅

積分: 1729


26#
發表於 11-10-2 00:52 |只看該作者
好似佢咁已經有兩個女就好喇,而家仲有第三個,大S都好心急啦~~


大宅

積分: 2303


27#
發表於 11-10-2 18:20 |只看該作者
回覆 MW148 的帖子

Take Care!明白你心情,大家一齊努力,順其自然啦!:D

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo