想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2632


21#
發表於 11-10-10 22:35 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

我今日上去打算照排卵睇吓有冇卵,點知E生話就咁照係照唔到架, 佢話一定要搵不育E生跟進,要連續照5次先得. 真係唔明,有JM話可以照倒,唔通E生唔想做我生意?


男爵府

積分: 9408


22#
發表於 11-10-11 20:02 |只看該作者
回覆 ipoipo 的帖子

我之前都係去照子宮咋,我去問佢不育嘅野佢都幫唔到我嘅,佢只係話我知點計排卵咋,佢係婦產科醫生,不育可能唔係佢個飯,唔敢亂睇掛!!!
耐心地等待成功

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo