想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 616


21#
發表於 11-10-7 18:07 |只看該作者
回覆 Danceman 的帖子

佢之前兩次小產,呢個係第一個B. 佢食左4個月谷蛋中藥之後有既,所以JM 吾好灰心,我地一定得既,大家早日報喜呀!


複式洋房

積分: 259


22#
發表於 11-10-7 19:34 |只看該作者

回覆:maaron727 的帖子

今日去左睇婦科,照下卵巢同子宮check下有無問題,醫生話見到卵巢有旦旦,但驚我未必個個月都排到卵,如我地想快些懷孕,就提議我下次經期食排卵藥,其他野我同c6都唔使驗住喎。

我食左葉酸個幾月了。但無飲湯水呀,何ec唔准我飲呀,要戒口呀!





複式洋房

積分: 259


23#
發表於 11-10-7 19:36 |只看該作者

回覆:傻旦 的帖子

食谷旦中藥!?請問睇邊位ec呀?我睇何ec架。




別墅

積分: 616


24#
發表於 11-10-7 21:36 |只看該作者
我09年都睇過何EC,不過佢好惡,又要介口介得好清,食左佢D藥又好似冇咩進展,可能我吾係好夾佢,睇左半年就停左.
E家我諗住去九龍城睇,等我下星期睇左先,我之前都未睇過佢,為左生B,咩都試下啦!


複式洋房

積分: 259


25#
發表於 11-10-7 22:35 |只看該作者

回覆:傻旦 的帖子

睇左何ec半年咁耐.....




複式洋房

積分: 243


26#
發表於 11-10-8 23:05 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我都邁向39啦!未生過,今年6月第一次有孕亦第一次小X咗。抖咗2 cycle,又努力咗兩cycle啦,暫時都係失敗!
希望大家可以响呢度彼此鼓勵,一齊努力,革命早日成功!




複式洋房

積分: 259


27#
發表於 11-10-9 00:24 |只看該作者

回覆:亞車 的帖子

D人話小X後半年內好易有,我諗健康bb好快返去搵你啦!你有無睇中醫調理身體呀?




複式洋房

積分: 243


28#
發表於 11-10-9 04:03 |只看該作者

回覆:Danceman 的帖子

有呀,不過佢唔出名嘅,我睇佢主要因為佢係沖藥粉。我因為工作關係好難煲藥,所以搵一個開藥粉嘅醫師,希望可以持支以恆咁睇。

不過最近舅母叫我去睇何樹勛,我响度又見倒好多人話睇佢,搞到我心郁郁。

佢係咪好難約架?有無得walk-in呢?




複式洋房

積分: 243


29#
發表於 11-10-9 04:05 |只看該作者

回覆:Danceman 的帖子

如果你有做人功嘅打竹月山廿




複式洋房

積分: 243


30#
發表於 11-10-9 04:07 |只看該作者

回覆:Danceman 的帖子

如果你有做人功嘅打算,不如早啲做啦。




男爵府

積分: 5503


31#
發表於 11-10-9 09:24 |只看該作者
大家好...我年尾都36了. 想了幾年都未有. 依家針灸同睇中醫ing. 希望我哋大家好快有好消息喇.


子爵府

積分: 12788


32#
發表於 11-10-9 10:47 |只看該作者
大家好!我都就來39喇,已經做左2之IUI都唔得


男爵府

積分: 5503


33#
發表於 11-10-9 11:01 |只看該作者

回覆:kit2011312 的帖子

我年頭都做了三次iui




子爵府

積分: 12788


34#
發表於 11-10-9 11:08 |只看該作者
MimiKwan 發表於 11-10-9 11:01
我年頭都做了三次iui
咁你而家有無咩做緊呀,我而家睇緊中醫,大家一齊加油


男爵府

積分: 5503


35#
發表於 11-10-9 12:22 |只看該作者

引用:Quote:MimiKwan+發表於+11-10-9+11:01+我年

原帖由 kit2011312 於 11-10-09 發表
咁你而家有無咩做緊呀,我而家睇緊中醫,大家一齊加油
E+中醫同針灸呀




複式洋房

積分: 259


36#
發表於 11-10-9 12:25 |只看該作者

回覆:亞車 的帖子

何ec我睇灣仔春園街,我就早d預約好先去睇,費事上到去無位,但我都見有人walk in睇佢。預約中心電話:2970 3239




複式洋房

積分: 259


37#
發表於 11-10-9 12:34 |只看該作者

回覆:有冇jm 39歲生第一胎或準備懷孕?

我地諗住試大約半年,唔得先做人工,因c6想試下自己d實力,而且加埋西醫既排卵藥同何ec既調理,希望事半功倍啦!




複式洋房

積分: 259


38#
發表於 11-10-9 12:36 |只看該作者

回覆:MimiKwan 的帖子

請問做針灸有咩幫助呀?




男爵府

積分: 5503


39#
發表於 11-10-9 12:50 |只看該作者

引用:請問做針灸有咩幫助呀? +

原帖由 Danceman 於 11-10-09 發表
請問做針灸有咩幫助呀?
我針灸同艾灸一齊做,可以改善卵巢同吸去濕污槽嘢,試了三個月,未bingo但手暖了些




複式洋房

積分: 259


40#
發表於 11-10-9 12:52 |只看該作者

回覆:MimiKwan 的帖子

艾灸? 我唔知咩黎添!咁係咪針卵巢位置架?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo