想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1843


21#
發表於 11-10-1 12:46 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

智能煲係咩煲!我用電子紫沙煲!好用,方便!




大宅

積分: 1843


22#
發表於 11-10-1 12:56 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

另外我想講,m尾聲,我同c6一星期跑三日步,浸熱水浴一日,排清毒素身體好!我day 15見哈哈笑& 紅d深粗,即晚& day 16 do do! 之後就無啦!do 完立即用大枕頭墊高patpat 半小時,以女性濕紙巾清潔!全晚唔落床!之後只飲暖水,生果不放雪櫃,唔飲茶唔飲咖啡!夜晚c6開冷氣我會即穿外套,keep子宮溫暖,易著床!
我希望你地有用啦!齊齊bingo最開心




子爵府

積分: 12822

畀面勳章


23#
發表於 11-10-1 13:16 |只看該作者


大宅

積分: 3050


24#
發表於 11-10-1 13:17 |只看該作者
恭喜恭喜


大宅

積分: 4204


25#
發表於 11-10-1 13:26 |只看該作者

引用:我小x後試左第三個cycle,+今次比上次緊張好

原帖由 Bearstar 於 11-10-01 發表
我小x後試左第三個cycle, 今次比上次緊張好多!因為上次一擊即中,自以為今次都係,所以試左兩個月唔得,我 ...





男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-10-1 13:31 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

我都準備去跑步
你去gym room or室外?
我已經戒晒凍飲 希望下個月中喇




大宅

積分: 2142


27#
發表於 11-10-1 13:34 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-10-1 12:46
智能煲係咩煲!我用電子紫沙煲!好用,方便!

平時懶,煲湯時放晒啲材料入智能煲,按個制就自己煲。
唔知得唔得呢?


男爵府

積分: 6803


28#
發表於 11-10-1 13:39 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 3356


29#
發表於 11-10-1 13:52 |只看該作者

引用:另外我想講,m尾聲,我同c6一星期跑三日步

原帖由 Bearstar 於 11-10-01 發表
另外我想講,m尾聲,我同c6一星期跑三日步,浸熱水浴一日,排清毒素身體好!我day 15見哈哈笑& 紅d深粗,即 ...
Quote "即晚& day 16 do do! 之後就無啦!do 完立即用大枕頭墊高patpat 半小時"
Me too呀!不過忍不夠三小時落咗床
下次依足你的方法及煲花旗參湯飲吓,希望承你貴言喇!
Than you very much!




侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


30#
發表於 11-10-1 15:05 |只看該作者

恭喜你!


男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-10-1 15:28 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

我仲想問睇中醫係咪要連續睇?每次佢只開7天藥 咁咪一個星期去一次?




大宅

積分: 1843


32#
發表於 11-10-1 15:47 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

以前去 gym room, 人地話室外好d!




男爵府

積分: 6108


33#
發表於 11-10-1 15:48 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

Gym rm好似方便d haha
咁你上個月跑室外?




複式洋房

積分: 243


34#
發表於 11-10-1 16:10 |只看該作者
我都係小x後試咗第三個cycle啦, 但已經有跡像m小姐就嚟探我... 好沮喪。

恭喜晒你呀, 雖然自己失敗咗, 但聽到你嘅好消息, 真係替你好高興。都多謝你嘅分享, 我下個星期都會試吓煲嚟飲, 希望有機啦!

祝福你~!


大宅

積分: 1843


35#
發表於 11-10-1 19:41 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

Yes!




大宅

積分: 1843


36#
發表於 11-10-1 19:42 |只看該作者

回覆:亞車 的帖子

會有機!我上個月都好失望!今個月就中啦!




別墅

積分: 546


37#
發表於 11-10-1 21:40 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

多謝妳的分享!深深感受到妳那份喜悅。多多休息呀!加油!




大宅

積分: 1843


38#
發表於 11-10-1 23:42 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

智能煲我都想知得唔得,我諗唔係金屬就ok ga!



點評

小幸兒  thanks!  發表於 11-10-2 21:07


大宅

積分: 1843


39#
發表於 11-10-1 23:44 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

我同其她jm一樣睇何醫師,一星期食4日!有3日唔食




別墅

積分: 840


40#
發表於 11-10-1 23:49 |只看該作者
wah, 恭喜妳呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo