婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 11-10-1 15:40 |只看該作者
我都覺得你99擺明唔like你, 除左因為你係大住肚嫁入去, 係咪你0係佢屋企住無幫手做家務呢?
因為我見你話煮飯又係99煮, 洗碗又係99洗, 你又唔洗返工, 有無幫下99手做家務? (唔好以為大肚一定要人服侍呀)
同埋你c6平時有無比家用99? 同你結婚後有無比多少少99? 話晒多一個人住水電煤都會貴d啦
你99沖完涼唔著衫0個d, 我估係因為佢唔鍾意你0係度住, 所以做d咁出位既野, 等你自己頂唔順搬走囉


珍珠宮

積分: 47280


22#
發表於 11-10-1 16:58 |只看該作者
:;pppp:


大宅

積分: 3246


23#
發表於 11-10-1 17:46 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

你99好可怕,年過半百仲要一絲不掛




別墅

積分: 874


24#
發表於 11-10-1 19:12 |只看該作者

引用:我都覺得你99擺明唔like你,+除左因為你係大

原帖由 瑤瑤~ 於 11-10-01 發表
我都覺得你99擺明唔like你, 除左因為你係大住肚嫁入去, 係咪你0係佢屋企住無幫手做家務呢?
因為我見你話煮 ...
我c6之前有比過錢我99!但我99一手將d$掉返落我c6到,仲話我冼x你養呀!之後我c6講明以後一蚊都唔會再比佢!做家務方便!我幫手做佢又話乜屋企好污糟咩!我煮飯佢就靜雞雞熄左我個爐!搞到d餸蒸極都唔熟!





別墅

積分: 874


25#
發表於 11-10-1 19:34 |只看該作者

引用:我都覺得你99擺明唔like你,+除左因為你係大

原帖由 瑤瑤~ 於 11-10-01 發表
我都覺得你99擺明唔like你, 除左因為你係大住肚嫁入去, 係咪你0係佢屋企住無幫手做家務呢?
因為我見你話煮 ...
我阿嫂都一樣係大住個肚嫁入去ga!佢都會係我面前話阿嫂!但因阿嫂會鬧返佢,所以佢唔敢係阿嫂面前講lee講路!我從來都唔覺得大肚係要人服待!佢除左煮飯洗碗,佢咩都唔洗做ga!




大宅

積分: 4672


26#
發表於 11-10-1 20:06 |只看該作者
真係家家有本難念的經...比我係你有個咁既99, 我返左娘家囉...做乜要係到受佢呢d氣...又吾係無屋企...永遠自己屋企係最好...


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


27#
發表於 11-10-1 21:02 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

12點半出街,咁你幾點返屋企 ?同埋點解你要出街?




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 11-10-1 22:11 |只看該作者
本帖最後由 瑤瑤~ 於 11-10-1 22:12 編輯
nanbilo 發表於 11-10-1 19:12
我c6之前有比過錢我99!但我99一手將d$掉返落我c6到,仲話我冼x你養呀!之後我c6講明以後一蚊都唔會再比佢 ...

佢地當時係咪鬧緊交先咁樣衝口而出? 正常一個媽媽就算唔洗個仔比家用, 都唔會咁講野啦(除非佢本身真係有情緒病)
煮野方面, 你明知佢係咁, 而你又真係想自己煮d岩自己食既野, 你唔好理佢啦, 你煮既時候唔好離開廚房, 咁佢咪唔會有機會熄左個爐囉, 蒸一碟野最多咪8-10分鐘
或者再簡單d, 買個電蒸爐0係房(百零蚊有一個啦), 鍾意幾時蒸咪幾時蒸, 又唔洗睇火, 仲方便啦
你而家大住肚, 唔為自己都要為bb著想啦, 自己煮d有益既野啦


翡翠宮

積分: 97287


29#
發表於 11-10-1 22:14 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

擺明唔歡迎你入住/主,搵地方啦。



<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 11-10-1 22:19 |只看該作者
nanbilo 發表於 11-10-1 19:34
我阿嫂都一樣係大住個肚嫁入去ga!佢都會係我面前話阿嫂!但因阿嫂會鬧返佢,所以佢唔敢係阿嫂面前講lee講路 ...

你話99唔比你做家務, 佢又淨係會煮飯洗碗, 咁屋企其他家務邊個做呀? (掃地拖地洗衫晾衫洗廁所等等)
即係你而家係同緊6299, 大伯大嫂, 再加你兩公婆一齊住? 遲d再加多2個bb?
如果係既話你都要快d打算下, 2個bb出世後肯定仲多問題, 而且一間屋住8個人, 都逼到無晒空間啦
你有無打算同老公一齊搬走呀?


子爵府

積分: 12861

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-10-1 22:30 |只看該作者
咁多人都唔著衫?太經典


別墅

積分: 874


32#
發表於 11-10-1 22:51 |只看該作者

引用:真係家家有本難念的經...比我係你有個咁既9

原帖由 sibylyau 於 11-10-01 發表
真係家家有本難念的經...比我係你有個咁既99, 我返左娘家囉...做乜要係到受佢呢d氣...又吾係無屋企...永遠 ...
我今日都忍唔住同c6講我要返阿媽到,但我c6唔想,叫我唔好理我99!




珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 11-10-1 22:59 |只看該作者
nanbilo 發表於 11-10-1 22:51
我今日都忍唔住同c6講我要返阿媽到,但我c6唔想,叫我唔好理我99!

點解唔答返你c6, 我就係因為唔想再理99, 所以先想返娘家
你唔企硬d, 佢會以為你可以忍落去
你c6要返工, 每日留0係屋企對住99既時間唔會太多, 加上0個個係佢阿媽, 佢可能習慣左
你c6係因為無錢搬走定係因為孝順而咁想同99住先?


別墅

積分: 874


34#
發表於 11-10-1 22:59 |只看該作者

引用:12點半出街,咁你幾點返屋企+?同埋點解你

原帖由 YURICKY 於 11-10-01 發表
12點半出街,咁你幾點返屋企 ?同埋點解你要出街?
我99話大肚唔係坐監,要我出去行!但我自己一星期已經出去成4~5日,我留係屋企一兩日佢都會比說話我聽!我有時一早九點幾出去,有時下午點幾兩點出去,大約五六點返!我同佢講話好累今日唔出啦!佢就會話我成日瞓緊係累啦!但我夜晚失眠佢又唔知,日日晨早比佢嘈醒,下晝又要人出街!我根本唔夠時間休息!




侯爵府

積分: 24196


35#
發表於 11-10-1 23:01 |只看該作者

回覆:可以去邊搵到個咁痴線既99

既然屋既主人都唔歡迎你,你咪同個老公搬走囉..反正你地都無係度付出過,無咩可惜丫.




伯爵府

積分: 19211


36#
發表於 11-10-1 23:07 |只看該作者
寄人籬下就係咁架喇~最好就自己同c6搬出去住,咪唔洗受氣囉~


別墅

積分: 874


37#
發表於 11-10-1 23:15 |只看該作者

引用:+本帖最後由+瑤瑤~+於+11-10-1+22:12+編輯+

原帖由 瑤瑤~ 於 11-10-01 發表
本帖最後由 瑤瑤~ 於 11-10-1 22:12 編輯
我c6比$我99時我都係到!我c6一拎d$比佢佢就咁啦!我蒸餸時就算我係廚房佢都會照熄嫁!我同99講咁樣碟餸會唔熟,點知佢一句彈埋泥話(唔熟唔食得嫁),咁我可以點?!我c6見我湯水都無滴早排買左個電子煲返泥比我!我就諗住方便自己亦都方便99就放係廚房!我第一日買返去已經同佢講話個煲唔可以用野刷,佢都好似明ga~佢仲問我係咪冼得唔刷得,我仲話係!之後佢用左幾次之後比我見到佢用野刷個煲,咁我就提佢話個煲唔可以搵野刷個煲!但知佢仲要勁大聲鬧我話邊有煲唔可以刷嫁!宜家個煲比佢刷到花晒同埋變左型!




大宅

積分: 2090


38#
發表於 11-10-1 23:19 |只看該作者
你奶奶係咪有f 來看佢飛釘....又嫌你62有老人味........叫你丫媽丫爸多d來探你.....佢就沒甘放試....


別墅

積分: 874


39#
發表於 11-10-1 23:20 |只看該作者

引用:Quote:nanbilo+發表於+11-10-1+19:34+我阿

原帖由 瑤瑤~ 於 11-10-01 發表
你話99唔比你做家務, 佢又淨係會煮飯洗碗, 咁屋企其他家務邊個做呀? (掃地拖地洗衫晾衫洗廁所等等) ...
我阿嫂同大伯搬左出去嫁喇!我阿嫂都知我99d野,所以無咩事佢都好小返泥!至於其他家務我就等99落左街買餸時做!




別墅

積分: 874


40#
發表於 11-10-1 23:21 |只看該作者

引用:咁多人都唔著衫?太經典

原帖由 zoe@3510 於 11-10-01 發表
咁多人都唔著衫?太經典
唔係經典係變態




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo