想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 637


21#
發表於 11-10-3 15:31 |只看該作者

引用:我都遲左但驗左無,+day+33,+平時day+28就

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
我都遲左但驗左無, day 33, 平時day 28就黎。而家唯一係等
你今個月有冇話好緊張咁?我覺得自己有點緊張但未至於要我遲咁多日啊?

我尋晚睇左西醫 佢話叫我過多幾日無再驗下

今日睇中醫 佢話要1.5 個月以上先把到 但就話我有定無都好我都好易陀唔住個胎因子宫太寒涼

即飲左劑藥

個肚又好似M 到咁
唔知想點




別墅

積分: 637


22#
發表於 11-10-3 17:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Azsxdcfv+於+11-10-03+發表我

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
我同你一樣day 33, 星期四都未黎就去睇醫生
你第幾個cycle? 我第一個月試 可能超緊張




男爵府

積分: 5940


23#
發表於 11-10-3 17:53 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

又唔覺得好緊張,有d時間 m痛感到好强烈,驗左無都無所謂,最想經期準。

睇多幾日再算




別墅

積分: 637


24#
發表於 11-10-3 17:53 |只看該作者

引用:早幾日我都仲有谷m,呢兩已經無 +

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
早幾日我都仲有谷m,呢兩已經無
家下仲谷緊喎我
我覺得無嫁啦我
不過m 快d黎好喎
阻住下個cycle





別墅

積分: 637


25#
發表於 11-10-3 17:54 |只看該作者

引用:我都遲了三日,今日已day+31!驗紅,綠D都

原帖由 MimiKwan 於 11-10-03 發表
我都遲了三日,今日已day 31!驗紅,綠D都冇
車情紅d綠d係咩?




男爵府

積分: 5940


26#
發表於 11-10-3 17:54 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

第一個




男爵府

積分: 5940


27#
發表於 11-10-3 17:55 |只看該作者

回覆:Day 31 肚痛 好似谷M 但喉嚨頂住

我同你諗法一樣,一係有b一係黎m




大宅

積分: 4497


28#
發表於 11-10-3 18:14 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

想問下, m前紅d有反應即係代表d咩o野~??


大宅

積分: 4497


29#
發表於 11-10-3 18:20 |只看該作者
我都係第一個cycle, 好同意大家o既講法, 真係好玩人咁...
我上次心思思day 25就驗cb digital, 即晚開始見啡/紅... 到而家都冇停過, 但就少左....

今日唔放心去睇埋醫生, 但佢幫我做o既pregnancy test (今日day27)都係negative (=no pregnant)... 佢話可能性有二... 一係就著床未睇倒, 一係就m就快來....

但我就覺得一d都唔似m來, 因為m唔會咁樣來法..... 唉.... 唯有等........


別墅

積分: 637


30#
發表於 11-10-3 18:22 |只看該作者

引用:又唔覺得好緊張,有d時間+m痛感到好强烈,

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
又唔覺得好緊張,有d時間 m痛感到好强烈,驗左無都無所謂,最想經期準。

睇多幾日再算
我都係咁話 無既咪黎經囉 做咩要搞亂人個schedule




別墅

積分: 637


31#
發表於 11-10-3 18:22 |只看該作者

引用:第一個 +

原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表
第一個
Me too...




別墅

積分: 637


32#
發表於 11-10-3 18:26 |只看該作者

引用:我都係第一個cycle,+好同意大家o既講法,+真

原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表
我都係第一個cycle, 好同意大家o既講法, 真係好玩人咁...
我上次心思思day 25就驗cb digital, 即晚開始見啡 ...
醫生都好似要6w 先睇到




大宅

積分: 4497


33#
發表於 11-10-3 18:48 |只看該作者
回覆 Azsxdcfv 的帖子

係呀... 所以今日去睇其實都只係求個安心.... 因為我自day 25就開始流啡+紫紅喇... 都唔知咩事....
係m早左, 定係著床血, 定係我有問題...??.....
不過今日就咩都check唔倒......

唉.....今日o既診金都好"溶"呢......



別墅

積分: 637


34#
發表於 11-10-3 18:51 |只看該作者

引用:回覆+Azsxdcfv+的帖子 係呀...+所以今日去

原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表
回覆 Azsxdcfv 的帖子

係呀... 所以今日去睇其實都只係求個安心.... 因為我自day 25就開始流啡+紫紅喇... ...
How much ah? I just went GP and didn't conduct any tests




別墅

積分: 637


35#
發表於 11-10-4 09:13 |只看該作者

回覆:Azsxdcfv 的帖子

Day 34 繼續個肚唔知點頂住
下腹好怪
又唔黎M
我唔想再驗 都係無嫁啦




大宅

積分: 2552

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 09:52 |只看該作者
完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅徵狀一樣

今個cycle資料如下:
平時cycle: 30-33 Day (正常的話,但早兩個月試過一次51日)
Day 1: 30 Aug
Ovalation: Day 19 (估計)
Intercourse: Day 17, 19, 21, 23

個肚由上個禮拜開始好谷,有啲冤冤吓嘅感覺,禮拜六開始好似胃好脹,喉嚨好似頂吓頂吓咁,今次係第3cycle嘅嘗試,上兩次都無咁嘅感覺,以為今次好有機,上禮拜六(day33)cb check到有條好幼嘅暗線

但今朝(day36)check cb digital就話not preg.

覺得check CB digital真係好無情,not就not,唔駛暗線估估吓~

再唔嚟m下個禮拜真係要睇吓醫生......
BB雞有書讀啦~


大宅

積分: 3397


37#
發表於 11-10-4 10:01 |只看該作者
Relax n ur miss M will come...


別墅

積分: 637


38#
發表於 11-10-4 12:38 |只看該作者

引用:完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅徵狀一樣

今個cycle資料如下:
無錯 cb 真係一句not pregnant 就打沈左
但係 我一向超準時 唔會遲

今日day 34 但個肚都係怪怪地有野「聚」住咁 又有少少痛 繼續有嘔既感覺 但有多左分泌 白色既 好似m 到咁




大宅

積分: 2552

畀面勳章


39#
發表於 11-10-4 14:07 |只看該作者
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 12:38
無錯 cb 真係一句not pregnant 就打沈左
但係 我一向超準時 唔會遲

遲多幾日都無嚟m你會唔會驗血make sure有無中?
BB雞有書讀啦~


別墅

積分: 637


40#
發表於 11-10-4 14:39 |只看該作者

引用:Quote:Azsxdcfv+發表於+11-10-4+12:38+無錯

原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表
遲多幾日都無嚟m你會唔會驗血make sure有無中?
驗血咁驚?仲唔黎既都要去醫生到啦
無bb 又唔黎M 點生?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo