立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 637
原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表 我都遲左但驗左無, day 33, 平時day 28就黎。而家唯一係等
原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表 我同你一樣day 33, 星期四都未黎就去睇醫生
男爵府
積分: 5940
原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表 早幾日我都仲有谷m,呢兩已經無
原帖由 MimiKwan 於 11-10-03 發表 我都遲了三日,今日已day 31!驗紅,綠D都冇
大宅
積分: 4497
原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表 又唔覺得好緊張,有d時間 m痛感到好强烈,驗左無都無所謂,最想經期準。 睇多幾日再算
原帖由 cc_ivy 於 11-10-03 發表 第一個
原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表 我都係第一個cycle, 好同意大家o既講法, 真係好玩人咁... 我上次心思思day 25就驗cb digital, 即晚開始見啡 ...
原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表 回覆 Azsxdcfv 的帖子 係呀... 所以今日去睇其實都只係求個安心.... 因為我自day 25就開始流啡+紫紅喇... ...
積分: 2552
積分: 3397
原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表 完全明白你嘅感受,因為我呢個cycle同你嘅徵狀一樣 今個cycle資料如下:
Azsxdcfv 發表於 11-10-4 12:38 無錯 cb 真係一句not pregnant 就打沈左 但係 我一向超準時 唔會遲
原帖由 dollylash 於 11-10-04 發表 遲多幾日都無嚟m你會唔會驗血make sure有無中?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy