想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3450

畀面勳章


21#
發表於 11-10-3 11:24 |只看該作者

患葡萄胎,一年內不能懷孕

加油呀




男爵府

積分: 6140

認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章


22#
發表於 11-10-3 11:28 |只看該作者
加油, 做好調理, 作好準備


珍珠宮

積分: 47504

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 11-10-3 13:58 |只看該作者
我都係岩岩7月做左手術, 不過個指數仲未跌到零, 早幾日醫生話要打針, c6 唔想, 因為個指數係跌緊, 想問下有過的 mami, 你地個 hcg 指數幾時先正常 ? 我由8萬幾跌到幾千再跌到 51, 再升到52 同 8x, 最後3次又跌到7x同6x, 我唔知應該睇多幾次, 始終唔想打針


大宅

積分: 1005


24#
發表於 11-10-3 15:34 |只看該作者
回覆 Lqueenie 的帖子

你好,我做完手術後大概驗左3-4次血,hcg 就降到 < 10 . 應該係 within 2 個月時間到就正常。touch wood 一直都無升返。


大宅

積分: 3549

我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 11-10-4 00:34 |只看該作者
當時我都係由十幾萬之後慢慢跌到少於5.......我都係手術後2個月內!!
Lqueenie:如果打針會有咩後遺症?你要快快養好個身體先,健康最緊要

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo