想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1074


21#
發表於 11-10-4 10:40 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

係呀,見到slovebb 的case,到令我產生暇想呀!我見佢day 12 check 綠d 都係check 唔到,希望我那個都只係生得慢啦!
大家一起努力!m 小姐千萬不要來!




別墅

積分: 516


22#
發表於 11-10-4 22:09 |只看該作者
振作!努力!


大宅

積分: 1074


23#
發表於 11-10-5 21:55 |只看該作者
各位jm... 我宣佈我第一次ivf 失敗了...
剛才忍不住最終用紅d 及綠d check.. 都係白到冇暇想... 今日已是放胎後day 15.. 雖然還未來m... 但呢2 天.. 開始有少啡.. 可能m 小姐就來了..
聽日去覆診.. 我都唔知有咩要問醫生...
偷驗的結果.. 係要承受第二次的失望.. 明天又要聽多次... 唉..
其實.... 我真係好失望... 仲諗住m 小姐仲未來... 可能有驚喜.. 但又要失望多一次..
我想振作呀..... 大家有咩好方法可以令自己開心些呢... ?
我唔想成日為左紅d/綠d 冇色唔開心...


大宅

積分: 2447


24#
發表於 11-10-5 22:16 |只看該作者

回覆:august2000 的帖子

明天見完醫生抽血驗清楚啦!可能有奇蹟呢





民房

積分: 24


25#
發表於 11-10-10 15:18 |只看該作者
回覆 august2000 的帖子

hi August2000,

我係IVF 新手, 請教咩野係紅d/綠d呀, 我今日係day 10, 我宜家都好擔心咯。

多謝你既分享, 希望你繼續努力啦。

QQ
親子王國新手上。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo