想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15695


21#
發表於 11-10-3 13:09 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

如果你book公家醫院, 走去屋企樓下最平果間診所拎張e生証明, 跟住去book醫院
之后再去book私家婦科約做檢查

如果你生book私家醫院, 你就直接去果間醫院睇門診, 跟住順手book埋檢查/床位

好好保重身體, 多d休息!!!



子爵府

積分: 10800


22#
發表於 11-10-3 13:18 |只看該作者
恭喜恭喜


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


23#
發表於 11-10-3 14:17 |只看該作者

回覆:原來 是真的 下一步我應該點做好呀?

恭喜晒~~




男爵府

積分: 6108


24#
發表於 11-10-3 14:37 |只看該作者

回覆:Mochamiu 的帖子

我bk 政府
我係咪應該再去私家診所再睇?





男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-10-3 14:38 |只看該作者

回覆:原來 是真的 下一步我應該點做好呀?

多謝晒大家!




大宅

積分: 2188


26#
發表於 11-10-3 14:43 |只看該作者


大宅

積分: 3643


27#
發表於 11-10-3 15:04 |只看該作者
等你分享, 沾下你既福氣... 不個到我喇...


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


28#
發表於 11-10-3 15:43 |只看該作者

回覆:原來 是真的 下一步我應該點做好呀?






大宅

積分: 3050


29#
發表於 11-10-3 15:45 |只看該作者
再一次恭喜你~
記得要放鬆心情啊^^


複式洋房

積分: 110


30#
發表於 11-10-3 15:49 |只看該作者

回覆:原來 是真的 下一步我應該點做好呀?

Congratulations!




男爵府

積分: 8407


31#
發表於 11-10-3 15:55 |只看該作者

回覆:原來 是真的 下一步我應該點做好呀?

恭喜恭喜




大宅

積分: 1833

陪月勳章


32#
發表於 11-10-3 16:03 |只看該作者
恭喜晒!
記得休息多d呀~~


複式洋房

積分: 191


33#
發表於 11-10-3 16:38 |只看該作者

回覆:原來 是真的 下一步我應該點做好呀?






大宅

積分: 1357


34#
發表於 11-10-3 19:25 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

終於安心晒喇, 恭喜你呀~
多D休息呀~


大宅

積分: 4596


35#
發表於 11-10-3 19:53 |只看該作者

引用:好緊張+成晚訓唔到+頭先終於驗左+pregnant+

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-03 發表
好緊張 成晚訓唔到 頭先終於驗左 pregnant 2-3 week!!!
我係咪立即要去急症?
Congratulations




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo