想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


21#
發表於 11-10-5 22:56 |只看該作者

回覆:分泌問題

本帖最後由 bbnboot 於 11-10-5 22:59 編輯

我同你地嘅情況好相似, 星期六開始一連四曰都有分泌, 先係啡紅色的, 跟住就啡色...量就唔多的, 用護墊也不會漏. 而家就好似停左喇, 但紅綠d 都係白雪雪... 聽曰就day29了, 一日未來M 大家都仲有機!!




大宅

積分: 1229


22#
發表於 11-10-5 23:09 |只看該作者
bbnboot..加油呀,,但係啱啱用紅D 驗過, 有條淺色線..咩意思呀,


大宅

積分: 4497


23#
發表於 11-10-6 00:21 |只看該作者

回覆:Yvonne1127 的帖子

你今日day幾呀? 排左卵幾多日呀?




大宅

積分: 1229


24#
發表於 11-10-6 08:30 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-6 00:21
你今日day幾呀? 排左卵幾多日呀?

我今個月先開始想有bb, 所以唔知排左卵幾多日呀,,!10月6日..day42啦, 平時我30-35day!!!今早用紅d check 又有條淺線呀, 但係 6d 就白雪雪呀!咩事呀!


大宅

積分: 4497


25#
發表於 11-10-6 09:00 |只看該作者

回覆:Yvonne1127 的帖子

我都係今個月先plan 要bb wor...

紅d有淺線, 不如你晏少少再驗多一次, 因為紅d不用晨尿驗的, 記得驗前2小時唔好飲水呀..

如再有淺線你就keep住日日check紅綠d喇!! Good luck!! :)




大宅

積分: 1229


26#
發表於 11-10-6 09:14 |只看該作者
但係紅d 點解有淺線?咩唔係排卵先有咩?


大宅

積分: 4497


27#
發表於 11-10-6 10:35 |只看該作者
回覆 Yvonne1127 的帖子

如bingo左, 紅d都會開始有淺線ga... 因為紅d係驗 LH, LH通常會在m前一日跌,
但如果你過左m期都仲有就好有可能bingo喇~~
如我冇記錯, 著床成功, 身體會開始產生hcg, 跟住俾signal個身體去做LH供應俾bb生長~
但好多時綠d都冇咁sensitive check倒positive住.....
所以點都好, 你都要再check 綠d / 其他驗孕棒 confirm~
因為始終紅綠d 係驗兩種唔同o既hormone~
同埋, 綠d一向反應比其他驗孕棒慢~
你可以搵clearblue digital check 係最準ga喇~~~


大宅

積分: 1229


28#
發表於 11-10-6 11:09 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-6 10:35
回覆 Yvonne1127 的帖子

如bingo左, 紅d都會開始有淺線ga... 因為紅d係驗 LH, LH通常會在m前一日跌,

THANKS bbnboot..明白呀!唔該呀,!我等12點再去用紅d check!等我好消息呀!thanks!

著床成功之後, 大約要幾耐先check bingo?


大宅

積分: 4497


29#
發表於 11-10-6 11:25 |只看該作者
Yvonne1127 發表於 11-10-6 11:09
THANKS bbnboot..明白呀!唔該呀,!我等12點再去用紅d check!等我好消息呀!thanks!著床成功之後, 大約要幾耐 ...

如果著床成功, 身體開始做hcg就會check倒bingo ga喇~
不過因為綠d冇咁sensitive 所以未必咁快check倒~~
你如果夠期o既就買個clearblue digital 啦~ 快好多同準好多ga!!
等你好消息!


大宅

積分: 1229


30#
發表於 11-10-6 11:58 |只看該作者
好, 放工去啦,大約幾錢支?边到買會平d ?


大宅

積分: 4497


31#
發表於 11-10-6 12:02 |只看該作者
回覆 Yvonne1127 的帖子

mannings 同 watsons 都有得買, 平均$8x 一支, 價錢應該度度都唔差太遠....
不過你可以試下睇下藥房有冇得買, 可能會平dd~ (but我唔sure藥房有冇)... =)


大宅

積分: 1229


32#
發表於 11-10-6 13:52 |只看該作者
心急想知道,,!lunch 時去買左,,結果係..<冇>.............下個月再努力,,但係ms m 你快d 來啦,!!支驗孕棒係咪只可用一次?

點評

fengfeng  係  發表於 11-10-6 14:39


大宅

積分: 1229


33#
發表於 11-10-6 16:47 |只看該作者
頭先check 紅d..條淺色線仲係度,,唉,,發生咩事呀


別墅

積分: 559


34#
發表於 11-10-6 17:03 |只看該作者
hello, 我係應該1号左右M come, 30号有少少(真係好少)啡色分泌,跟住一直未見miss m, 但係就有透明分泌 (有D似排卵前分泌), 我check過clearblue (唔係digital)又無,我係高齡(39) 唔知係反應遲D定其他問題..過多幾日重未見miss m 要見醫生問問乜事


大宅

積分: 1229


35#
發表於 11-10-6 17:53 |只看該作者
grazie ..唔知係咪我地緊張呢!,,令到自己好焦慮呀...一切加油啦,,,,等大家好消息!


別墅

積分: 559


36#
發表於 11-10-6 18:53 |只看該作者
回覆 Yvonne1127 的帖子

一齊努力,我係高齡更加++++緊張..


大宅

積分: 1229


37#
發表於 11-10-6 20:08 |只看該作者
我睇左E生啦!E生叫我等多兩個星期!如果依然未有懷孕、先比通經藥我!(而血分秘.可能係懷孕初期作小產.但日數唔多.還可!而另一個原因可能係子宮頸損左!
總結過多兩個再驗


別墅

積分: 559


38#
發表於 11-10-6 22:38 |只看該作者
咁你盡量休息多D, 等你update,加油!


大宅

積分: 1229


39#
發表於 11-10-6 23:24 |只看該作者
grazie..l你身體有無異樣?仲有無流啡?E生建議我做抹片!睇下血分秘係咪子宮損左!當買多個保險!


大宅

積分: 1229


40#
發表於 11-10-7 10:08 |只看該作者
今日check 紅d. 呀,,仲有條淺線呀, 咩呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo