想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1977


21#
發表於 11-10-4 00:10 |只看該作者
我地大家一起加油!


別墅

積分: 559

陪月勳章


22#
發表於 11-10-4 07:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babykobb+於+11-10-03+發表有

原帖由 Monmon0305 於 11-10-03 發表
哈哈哈....咁你有冇試呀?
我試咗!中秋個時買,以家bingo咗




別墅

積分: 559

陪月勳章


23#
發表於 11-10-4 07:49 |只看該作者

引用:豬籠餅,好似係喺中秋節期間,舊式月餅鋪有

原帖由 carmenkm1127 於 11-10-04 發表
豬籠餅,好似係喺中秋節期間,舊式月餅鋪有得買架
唔洗舊式,奇華,榮華個啲都有得買!




複式洋房

積分: 455


24#
發表於 11-10-4 08:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Monmon0305+於+11-10-03+發表

原帖由 Babykobb 於 11-10-04 發表
我試咗!中秋個時買,以家bingo咗
恭喜恭喜
咁神奇...你之前試咗幾耐呀?





別墅

積分: 559

陪月勳章


25#
發表於 11-10-4 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babykobb+於+11-10-04+發表我

原帖由 Monmon0305 於 11-10-04 發表
恭喜恭喜
咁神奇...你之前試咗幾耐呀?
之前試咗半年啦,又計日子,又睇中醫,都係失敗!




大宅

積分: 1199


26#
發表於 11-10-4 09:14 |只看該作者
我都試左大半年lar, 我都要好似大家咁隨緣, 唔好咁大壓力先得!!


複式洋房

積分: 483


27#
發表於 11-10-4 09:26 |只看該作者
或者放鬆心情後, 就會好快bingo架啦...


男爵府

積分: 9634


28#
發表於 11-10-4 09:37 |只看該作者
我都化啦,試左唔得就算了,人生唔一定只有生仔


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


29#
發表於 11-10-4 09:59 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

講得啱, 不過我已30 ,,,真係唔想太後先有得生, 有排涯大佢, 哈哈


男爵府

積分: 7926


30#
發表於 11-10-4 10:32 |只看該作者
各位jms,

我四十啦!總之,係你就係你,唔係你就幾強求都無用!

一切隨緣啦!


男爵府

積分: 9634


31#
發表於 11-10-4 10:41 |只看該作者
HCBABY 發表於 11-10-4 09:59
回覆 lovekenken 的帖子

講得啱, 不過我已30 ,,,真係唔想太後先有得生, 有排涯大佢, 哈哈 ...
我都就快36啦~~急都急唔呢,真係平常心會好過d


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


32#
發表於 11-10-4 11:39 |只看該作者
係呀,,,,無錯, 既然自己都努力過, 無都無計


翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-10-4 11:48 |只看該作者
我都努力都唔得,c6在我排卵期do唔到,我一定唔會bingo
我仲可以點,男人又怕驚睇dr. 一個月做do唔到1次,谷住係我心裡
我已經29+6歲,醫到佢到時都我生唔到
◕順其自然啦~♥ ◕


珍珠宮

積分: 30303


34#
發表於 11-10-4 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Monmon0305+於+11-10-04+發表

原帖由 Babykobb 於 11-10-04 發表
之前試咗半年啦,又計日子,又睇中醫,都係失敗!
但唔怕惹蛇蟲鼠蟻咩




男爵府

積分: 7674


35#
發表於 11-10-4 13:29 |只看該作者
CarmenSin 發表於 11-10-3 20:26
no ar~~~我而家咩都無理喇~真係隨緣!你呢?

無 36.6度等m到


大宅

積分: 2553

畀面勳章


36#
發表於 11-10-4 13:50 |只看該作者
Babykobb 發表於 11-10-3 21:49
有樣八婆仔野同大家分享,我聽我同事講,佢以前亞姐係高齡,而且都試咗好耐!之後佢聽人講話掛個豬籠餅向床 ...

宜家要買到豬寵餅都唔易喎
如果買到既試下都無妨


大宅

積分: 3050


37#
發表於 11-10-4 13:51 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-10-4 13:29
無 36.6度等m到

一齊放鬆心情等bb嚟啦戰友^^


複式洋房

積分: 455


38#
發表於 11-10-4 13:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babykobb+於+11-10-04+發表之

原帖由 qqj 於 11-10-04 發表
但唔怕惹蛇蟲鼠蟻咩
哈哈哈你問得好好笑




男爵府

積分: 7674


39#
發表於 11-10-4 13:52 |只看該作者
CarmenSin 發表於 11-10-4 13:51
一齊放鬆心情等bb嚟啦戰友^^


複式洋房

積分: 455


40#
發表於 11-10-4 13:53 |只看該作者

引用:我都努力都唔得,c6在我排卵期do唔到,我一定

原帖由 kekka 於 11-10-04 發表
我都努力都唔得,c6在我排卵期do唔到,我一定唔會bingo
我仲可以點,男人又怕驚睇dr. 一個月做do唔 ...
你C6唔係香港做嘢架?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo