想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17307


21#
發表於 11-10-5 09:45 |只看該作者

回覆:idykawaii 的帖子

雖然係,但我亦睇報紙講有研究指如懷有男B如有野改變,我唔記得係乜,總之要食到藥都係小心d好!我係G6PD, 又對某D藥有敏感。



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


22#
發表於 11-10-5 09:58 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Sugarpink+於+11-10-4+20:37+

原帖由 Sugarpink 於 11-10-04 發表
本帖最後由 Sugarpink 於 11-10-4 20:37 編輯

回覆 臭臭 的帖子
我都要加入下先得,雖然我只係小x後既笫二個cycle,呢幾日應會開工,但等嘅感覺除左呢到既jm,其他人根本就唔明!
我家下肥到係以前既中碼到而家嘅大碼衫都唔岩,個人真係好灰,但又敢減肥,驚一減又中,因為我之前就係咁!
點解個天要咁對我家,而家攪到我唔上唔落!激死我啦!
所以我決定食埋呢個月,得就得,唔得就減肥,唔理咁多!
好啦,我發完up風啦!




複式洋房

積分: 143


23#
發表於 11-10-5 11:16 |只看該作者

回覆:fifikong 的帖子

睇到你既感慨,有D唔開心,我自己11月先結婚,上黎呢度打算認識多D,到時一擊即中,但係越睇得多,我反而覺得生BB真係天意,太緊張反而弄巧反拙!衷心希望上天會安排一個BB送比你,放鬆D啦!唔好太大壓力,要開開心心過每一天!




伯爵府

積分: 17307


24#
發表於 11-10-5 17:20 |只看該作者
fafajo 發表於 11-10-5 09:58
我都要加入下先得,雖然我只係小x後既笫二個cycle,呢幾日應會開工,但等嘅感覺除左呢到既jm,其他人根本就唔 ...

D 人成日話小x完好快就會有!我就係太信,信以為真!呢個"好快會有"都唔係落係我身上!

我都希望你快d有架!

我之前睇西醫就叫我第三個cycle先好開始架~你咁快可以開始喇?
我第一個cycle 過左先敢dodo.. 仲要係好擔心下do,好有壓力
不過過左成年幾lu~!

不過我都係之後既自己調理,乜野都食,攪到肥到呢... 人生高峰,我唔要再有咁既高峰喇
不過食左中藥去調理時,個人瘦左d!

   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


25#
發表於 11-10-5 17:27 |只看該作者
Yokolam2011 發表於 11-10-5 11:16
睇到你既感慨,有D唔開心,我自己11月先結婚,上黎呢度打算認識多D,到時一擊即中,但係越睇得多,我反而覺 ...

你又唔好比我地嚇襯!
你唔好睇咁多我地未成功既例子,多d去睇一d bingo既帖喇!應該對你幫助大d!
新婚應該好好去享受 ,唔好諗咁多住!

過多幾個月都唔中先上黎睇喇!

衷心祝福妳呀!
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


26#
發表於 11-10-5 19:24 |只看該作者

引用:Quote:fafajo+發表於+11-10-5+09:58+我都要

原帖由 Sugarpink 於 11-10-05 發表
D 人成日話小x完好快就會有!我就係太信,信以為真!呢個"好快會有"都唔係落係我身上!

我都希 ...
你都好,有瘦到。我而家都係我人生嘅顛峰呀
我刮完宮之後西醫check過之後,話叫我第一次經期完左就可以再嘗試,無叫我要等三個日呀,所以我地就係第二個cycle就試啦!但我都覺得好易再有呢個字唔會發生係我身上
大地大家一齊努力。祝早孕!




伯爵府

積分: 17307


27#
發表於 11-10-6 00:05 |只看該作者
最緊要醫生話OK咪得囉~
有個朋友小x完後第二個 cycle 又有左, 我唔明點解要咁急, 怕佢傷口未好咋!!! 不過而家都可能有三個月喇呱,我都無問佢, 好彩佢無咩事咋
   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 11-10-6 11:57 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-4 11:13
回覆 涼c9 的帖子

嘩哈哈!!我有個同事都係食避孕藥,佢下下年結婚我都同佢講下年年中好停喇,寧願比多少 ...
O,,,sorry, 哩幾日有d忙冇上黎~同埋呢, 我琴日check左啦, 仲未bingo~哈....不過唔緊要啦...真係急唔黎...
不過有樣野我真係唔係咁建議jm們做....~>真係唔好亂減肥! o係中西醫角度都係, 唔適當減肥只會令身體愈黎愈差! 到時更加難有bb...所以如果真係想keep fit, 不妨去做運動啊!!!

其實我而家先25...我仲未諗住做iui果d啊, 始終我覺得有冇b真係天意黎既, 可能個天覺得我未適合做mummy住呢..~急都冇用...

而家希望再過10日check到bingo / 見到m小姐啦


伯爵府

積分: 17307


29#
發表於 11-10-6 18:38 |只看該作者

回覆:涼c9 的帖子

你就好喇!當年我都想24-28結婚。。。。好彩無咋!唔係點識到我而家個老公!25歲仲有大把青春去生!



   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 6869


30#
發表於 11-10-7 11:55 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-4 09:34
等了又等,上年既七月BB九個星期就走左,由上年十月開始可以再努力到今年 - 今日 04 Oct 又 Day 1,真係好 ...
感受到妳既辛苦都埋壓力, 但妳要加油, 唔好放棄呀! 上天一定眷顧妳的.

2nd baby, Dec. 2014


伯爵府

積分: 17307


31#
發表於 11-10-7 14:15 |只看該作者

回覆:抱抱娃娃 的帖子

多謝!我想無壓力下可同老公更親近!為生而做又要計住計住好難捱呀!話唔定小生命係不知不覺間會出現呢!



   每日都咁開心!!!


男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-10-10 08:40 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-6 18:38
你就好喇!當年我都想24-28結婚。。。。好彩無咋!唔係點識到我而家個老公!25歲仲有大把青春去生!



...
其實我都有個問題想問下你...你知唔知如果啱啱bingo左可唔可以撘飛機去旅行???我同c6而家好勤力咁做緊人, 但我報左名10月去旅行當初冇諗過bingo既問題...haha


大宅

積分: 1357


33#
發表於 11-10-10 10:34 |只看該作者
fafajo 發表於 11-10-5 19:24
你都好,有瘦到。我而家都係我人生嘅顛峰呀
我刮完宮之後西醫check過之後,話叫我第一次經期完左 ...

我覺得如果用正確的方法減肥係唔會影響BINGO 嘅, 你可以少食多餐, 多d走動, 個人都開朗d~


我覺得你咁食法唔係咁好, 因為成日覺得自己肥, 個人會無晒自信, 攪到好唔開心, 心情唔好自然難bingo 啦,
而且唔係話咩, 多數肥嘅人身體好容易多d問題, 所以你不如正確咁減下, 專心減肥, 又可以放低bingo 件事, 可能放鬆左仲易有呢~

點評

Sugarpink  係呀!瘦可以有好多方法,我唔會節食唔會食藥, 最多都係減食之嘛~呵呵  發表於 11-10-11 00:21


大宅

積分: 1549


34#
發表於 11-10-10 10:36 |只看該作者
我之前好似你咁緊張, 攪到好大壓力, 一路都冇!
之後我頂唔順喇! 索性咩都唔做, 有咗先算, 個人即刻開心晒

點評

Sugarpink  咁咪好囉~ 自己唔開心, 有左都唔會開心喇!!! 呵呵呵呵~~~  發表於 11-10-11 00:21


伯爵府

積分: 17307


35#
發表於 11-10-11 00:20 |只看該作者
涼c9 發表於 11-10-10 08:40
其實我都有個問題想問下你...你知唔知如果啱啱bingo左可唔可以撘飛機去旅行???我同c6而家好勤力咁做緊人:no ...

我覺得搭飛機無問題架喎 (我唔知其他人睇法一唔一樣)
因為我上次不知情之下有左成個月我都同d同事飛左去玩幾日
返黎之後先發現有左, 之後都有心跳各樣
只不過佢去到9wk唔再大... 所以我覺得兩者無關係

不過當然如果知有左,就唔好周圍走喇~等個胎定左先去飛~乖喇~
   每日都咁開心!!!


伯爵府

積分: 17307


36#
發表於 11-10-11 00:23 |只看該作者
丫,不過今日睇完醫師, 原來我唔好食蕃茄、粟米、洋蔥...
因為濕熱喎!

同埋佢話... 喇,佢話我咋,唔我知其他人架
佢話如果想生仔就咪鬼食蕃茄同粟米
如果想生女就食多d喇!

我乜鬼都食~~~~~~ 不過食少d囉!!
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 1549


37#
發表於 11-10-11 17:53 |只看該作者
回覆 chui01 的帖子

放鬆D 真係WORK嫁! 我啱啱BINGO咗

點評

涼c9  恭喜你啊  發表於 11-10-12 14:23
ekman888  congrats~~~~~  發表於 11-10-12 00:16


伯爵府

積分: 17307


38#
發表於 11-10-11 21:03 |只看該作者

回覆:chui01 的帖子

恭喜呀! bingo左幾耐呀?好開心呀!祝你同小baby健健康康!



點評

chui01  去大阪, 照去!!!  發表於 11-10-12 17:08
   每日都咁開心!!!


複式洋房

積分: 264


39#
發表於 11-10-12 00:18 |只看該作者
我都覺得好大壓力,又量體溫又戒口又紅D,就算dodo都好似交功課咁...................................



男爵府

積分: 5726

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 11-10-12 14:17 |只看該作者
Sugarpink 發表於 11-10-11 00:20
我覺得搭飛機無問題架喎 (我唔知其他人睇法一唔一樣)
因為我上次不知情之下有左成個月我都同d同事飛左去玩 ...
o...係啊....因為有人話過飛機好多輻射.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo