想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4336

畀面勳章


21#
發表於 11-10-4 19:32 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

依家5周+2day,11再番聯合覆訓,原本唔番,依家有菌,又要番去




子爵府

積分: 14910


22#
發表於 11-10-4 20:30 |只看該作者
放鬆D, 我果時5W+都係只見到胎LONG未有閃閃. 要7W先見到閃閃, 妳下次去產檢會見到阿B個心跳到彭彭聲架啦...


別墅

積分: 657


23#
發表於 11-10-4 20:34 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

我都希望,因為我有流過啡.....剛剛今日都有流(但係醫生話流啡係正常喎)旦係只係叫我小心d...有流血同肚痛就要去急症呀




男爵府

積分: 6108


24#
發表於 11-10-4 20:39 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

你有無訓床呀 我除左食野會出一出去 成日都係訓係張床





別墅

積分: 657


25#
發表於 11-10-4 22:31 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

因為我驗到有左(但係流啡)咪立即請在五日假瞓床,我見今日流好少.已醫生又話正常...
咁咪返工

不過我會已家同明天會乘乘係屋企瞓床




男爵府

積分: 6108


26#
發表於 11-10-4 22:35 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

我頭先又發現去完vv抺到有啡 好驚




別墅

積分: 657


27#
發表於 11-10-4 22:52 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

快d上床瞓呀,如果再流量好多就立即去急症呀




大宅

積分: 4614


28#
發表於 11-10-4 22:56 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 22:35
我頭先又發現去完vv抺到有啡 好驚
我都好驚啊 ,今日4w2 未去睇dr ,原本應該琴日m come ,綠d有好淺好淺的線 .都唔知係唔係.
琴日下午就留粉紅色的分秘 ,以為自己炸糊啦 ,但今日紅d深粗 ,綠d淺線 .今日流啡 流左一日.
好擔心,因為上一次小產有小小血就入急症結果俾姑娘閙 叫我唔留多血就自己留係home 抖啦 .
而家都唔知點算 .真係唔知應該點做 .要睇dr都唔知可以睇邊個 .


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-10-4 22:57 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

我訓左係到唔敢郁呀 我可唔可以打側訓ga?




男爵府

積分: 6108


30#
發表於 11-10-4 22:59 |只看該作者

回覆:cindylok 的帖子

你流左幾多呀 我都係得4w..




大宅

積分: 4614


31#
發表於 11-10-4 23:04 |只看該作者
好少好少 上次都係咁 ,但去睇急症都係叫你訓床 ,無人可以幫你.只係係醫院訓定係係home訓的分別 .佢地會話太早咩都照唔到.而


大宅

積分: 4614


32#
發表於 11-10-4 23:07 |只看該作者
醫院話其實訓係度唔流都係因為你訓係度 ,一起身就流返 .但唔好操勞就係真的.
佢地話西醫跟本無安胎樂 .只可以等,二星期照一次 睇下照唔照到野 同會唔會大個胎 .


別墅

積分: 657


33#
發表於 11-10-4 23:16 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

我地要努力,一定會見到bb同照到閃閃嫁


最好平瞓呀




男爵府

積分: 6108


34#
發表於 11-10-4 23:17 |只看該作者

回覆:cindylok 的帖子

你意思係上次小產都係咁留小小啡?我好驚




大宅

積分: 1673


35#
發表於 11-10-4 23:18 |只看該作者
+油


大宅

積分: 4614


36#
發表於 11-10-4 23:21 |只看該作者
係啊 ,上次我都係流好少好少,我係bb停止生長 做手術攞佢出來的 .不過唔好太驚 .我亞媽話佢個朋友個女由有到生都流啡 .流足9個月.


別墅

積分: 657


37#
發表於 11-10-4 23:24 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

bb pig bb-我上次小x之前都有流過啡,但係我冇乜突別瞓床,所以私家話可能係咁樣流走左都唔知喎...所以今次我見到啡就立即休息....




男爵府

積分: 6108


38#
發表於 11-10-4 23:39 |只看該作者

回覆:cindylok 的帖子

我係第一胎 好驚




大宅

積分: 4614


39#
發表於 11-10-4 23:43 |只看該作者
唔洗驚 ,我身邊都好多朋友有流啡都生左 .你睇左dr 未 ?


男爵府

積分: 6108


40#
發表於 11-10-4 23:52 |只看該作者

回覆:cindylok 的帖子

我星期一睇醫生 醫生淨係叫我休息 無講d咩




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo