想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3356


21#
發表於 11-10-5 08:40 |只看該作者

回覆:宮外孕呀! 而家係醫院等切

努力加油!再接再厲!支持你!




別墅

積分: 657


22#
發表於 11-10-5 08:59 |只看該作者

回覆:宮外孕呀! 而家係醫院等切

加油




大宅

積分: 3934


23#
發表於 11-10-5 09:05 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

加油!支持你!




大宅

積分: 2269


24#
發表於 11-10-5 14:29 |只看該作者

回覆:宮外孕呀! 而家係醫院等切

加油!保重!





伯爵府

積分: 16036


25#
發表於 11-10-5 14:41 |只看該作者
carmensamso 發表於 11-10-4 23:51
好down呀!

你有無check過幾位醫生,係唔係一定要切; 之前我向公立佢哋一定要切, 但搵左兩個私家再睇, 一個話要另一個話唔使. 最後都無切到. 若有時間就搵多個私家好既check.


大宅

積分: 1997


26#
發表於 11-10-5 18:46 |只看該作者
努力! 加油! 調理好身體後再接再厲. 好明白你嘅心情, 我09年都試過宮外孕而切了右邊輸卵管. 之後睇中醫調理身體後bingo了, 囡囡而家都差唔多一個月大喇!

點評

qqj    發表於 11-10-6 00:40


大宅

積分: 1096


27#
發表於 11-10-5 19:01 |只看該作者
加油,唔好失望呀, 我08年都試過宮外孕而切了右邊輸卵管. 之後做2次IVF都失敗了, 但上天沒有遺棄我, 現在己17WEEKS, 是自然的. 大家努力,唔好放棄. 祝福各位早日有bb. 感謝上天 !


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 11-10-5 19:30 |只看該作者
加油呀


複式洋房

積分: 437


29#
發表於 11-10-5 19:40 |只看該作者

回覆:宮外孕呀! 而家係醫院等切

樓主,振作呀,呢度好多人都會支持你的!你做完手術,養好身體再努力!




複式洋房

積分: 437


30#
發表於 11-10-5 19:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+11-10-05+發表點解

原帖由 mochapig 於 11-10-05 發表
左邊3月宫外,切!後尾check到右邊積水,切?8月ivf又宮外返3月位置,宮角,呢次切宮角一忽,差d死 ...
你好堅強呀,好佩服你~~
個天一定會如你所願的,你都加油呀!




伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 11-10-5 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mochapig+於+11-10-05+發表左

原帖由 細家嫂 於 11-10-05 發表
你好堅強呀,好佩服你~~
個天一定會如你所願的,你都加油呀!
我會加油呀多謝你!希望未成功既jm都努力,唔好氣餧




男爵府

積分: 7674


32#
發表於 11-10-5 22:56 |只看該作者

回覆:宮外孕呀! 而家係醫院等切

留得青山在
加油
Get well soon




大宅

積分: 4614


33#
發表於 11-10-5 23:09 |只看該作者
加油 !!!支持你


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


34#
發表於 11-10-6 09:44 |只看該作者
食番多D 好野調理番


大宅

積分: 1673


35#
發表於 11-10-6 10:09 |只看該作者
+油及祝早日康復


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


36#
發表於 11-10-6 21:32 |只看該作者
加油~~
為什官外孕要切?
之前聽醫生講,除非爆左輸卵管先要切。不然打針都可以人工流產。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


男爵府

積分: 6869


37#
發表於 11-10-7 11:46 |只看該作者
mochapig 發表於 11-10-5 00:20
左邊3月宫外,切!後尾check到右邊積水,切?8月ivf又宮外返3月位置,宮角,呢次切宮角一忽,差d死 ...
其實醫生有冇講點解會宮外孕既呢?
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


38#
發表於 11-10-7 11:48 |只看該作者
lsiu 發表於 11-10-5 19:01
加油,唔好失望呀, 我08年都試過宮外孕而切了右邊輸卵管. 之後做2次IVF都失敗了, 但上天沒有遺棄我, 現在己1 ...
我想問下做完iui or ivf等人工受孕, 係咪會幫助到下一次既自然成孕? 唔知有冇關係既呢?
2nd baby, Dec. 2014

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo