想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 6081


21#
發表於 11-10-5 19:22 |只看該作者
恭喜啊!!!


大宅

積分: 1331


22#
發表於 11-10-5 20:50 |只看該作者
回覆 rosaki 的帖子

好!
我半年前小產左,好唔開心,都好心急想再有,但幾個月都未有,所以3個月前開始用LH試紙...
不過,驗來驗去都見唔到有2條清析嘅線,反而擔心自己無/少排卵,去睇中醫law.......
中醫話唔係個個女士都成功用到LH試紙知道排卵日,佢話其實基礎體溫有高(36.5-37)低(36.5姒下),就已經係有排卵。中醫話如果你基礎體溫维持低溫就係無排卵。
就係開始睇個個中醫開始(day17),我食左3劑中葯(醫師話行氣活血,有左唔會影響個胎嘅葯),我起初以為啲中葯令LH值上升,但食曬啲中葯個lh值都係繼續深色。day24去中醫到覆診,佢話我唔洗再睇,有排卵,無事,講起上黎個3劑中葯唔知有無幫助。
我初初都唔敢信架,一日比一日深色,早早孕都係,先覺得愈來愈似...............
心情當然係比咩都驗唔到時relax左啦!!! 起碼,日日有個盼望,一日比一日有信心,日日叫胚胎仔加油咁
大家都加油呀!!!!!!!!!!


大宅

積分: 3358


23#
發表於 11-10-5 20:59 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)

好勁吖!
恭喜哂!!




大宅

積分: 3358


24#
發表於 11-10-5 21:05 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)

我cycle 28,由day21-day23紅d都係得淺線,好羨慕你





珍珠宮

積分: 30303


25#
發表於 11-10-5 23:37 |只看該作者


大宅

積分: 2142


26#
發表於 11-10-6 17:20 |只看該作者
恭喜!


大宅

積分: 3062


27#
發表於 11-10-6 17:47 |只看該作者
超深色, congrats呀!

我深信樓主係一M完就好快排卵, 所以DAY21已經有料到!!! 占下你D孕氣先!


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-10-6 17:58 |只看該作者
我上胎都係day21 check到 綠d有色ga~~
想問你..
係唔係排卵後keep住紅d有淺線?!(睇唔清)


大宅

積分: 1331


29#
發表於 11-10-6 21:14 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

紅d一日比一日深色


大宅

積分: 1058


30#
發表於 11-10-6 22:42 |只看該作者
CONGRAT!!!
你個表好精彩呀!!!
沛淳。。。。媽媽真係好鍾意你架     


大宅

積分: 2699


31#
發表於 11-10-6 23:04 |只看該作者


男爵府

積分: 8245


32#
發表於 11-10-6 23:46 |只看該作者


禁止訪問

積分: 7068


33#
發表於 11-10-7 00:59 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2254


34#
發表於 11-10-7 03:08 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)


Great !!




大宅

積分: 2458


35#
發表於 11-10-7 07:20 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)






複式洋房

積分: 264


36#
發表於 11-10-15 20:49 |只看該作者

我係飲檸水止嘔果個呀
原來我同你FIRST DAY爭兩日
我係5/9
同堆我都係5月小X過
今次好緊張

大家一齊加油呀!!!!

點評

kinyan11  YEAH!! 一齊努力!! 我下星期二BK左去照呀!今胎第一次照,好緊張呀!!   發表於 11-10-15 21:48


大宅

積分: 3421

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 11-10-15 20:59 |只看該作者
回覆 kinyan11 的帖子

中醫係咪睇你體溫, 知你有排卵架?!

點評

kinyan11  係呀! 佢話有高溫就係有排卵。  發表於 11-10-15 21:46


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


38#
發表於 11-10-15 21:19 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)

恭喜你呀好叻呀咁快就驗到



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 264


39#
發表於 11-10-15 22:03 |只看該作者
回覆 hellobowl 的帖子

yeah 一齊努力啦!我前日WEEK5DAY4時照第一次
見到胎囊未見心跳
醫生話十日後再照一次
希望我地下星期可以互通好消息啦!!!


大宅

積分: 1105


40#
發表於 11-10-15 22:52 |只看該作者

回覆:7/9DAY1,應該唔會日日都眼花掛!!!(我的相冊)






首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo