想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2820


21#
發表於 11-10-7 07:48 |只看該作者
咁樣點知道自己粒卵差唔多大!


大宅

積分: 2820


22#
發表於 11-10-7 07:48 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

咁樣點知道自己粒卵差唔多大!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


23#
發表於 11-10-7 08:42 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 咁樣點知道自己

原帖由 fong120 於 11-10-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

咁樣點知道自己粒卵差唔多大!
排卵日咪最大囉,咁早幾日去睇醫生,你平時cycle幾多日如果晤準就用紅d check住囉,一開始轉深粗咪立刻照



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2820


24#
發表於 11-10-7 09:35 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係咪之前都要用排卵紙睇下,見到有深粗就去照!>?
,但係有D E生要BOOK好耐先睇到...
又唔知邊個婦科排隊快又有得照陰超,真係好難!


懷孕前係咪一定要食葉酸嫁?


大宅

積分: 2820


25#
發表於 11-10-7 09:38 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

5-7天...
但係咪夾埋頭頭尾尾嫁!!
因為頭尾都係得少量!!!


大宅

積分: 3493


26#
發表於 11-10-8 20:02 |只看該作者

回覆 回覆:fong120的帖子

我九月頭照左,過程有其他jm講左,想提一提,有報告時記得問問有無多囊症,照到,但唔問的話只會同你講子宮shape有無問題




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo