想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 695


21#
發表於 11-10-6 05:19 |只看該作者
小懵 發表於 11-10-5 22:45
木瓜同蘆薈係頭號殺手呀!!有咗千其唔可以食咖
我有食木瓜,仲有飲蘆薈粒青提有咩影響咖-0-?


大宅

積分: 1331


22#
發表於 11-10-6 08:06 |只看該作者
下!我日日食介蘭,介蘭都唔食得架!?


大宅

積分: 3493


23#
發表於 11-10-6 08:54 |只看該作者

回覆 回覆:noviasobb的帖子

有個生左既人個仔有過度活躍症,原來食得甜野多就會。意米都唔食得,滑胎呀




大宅

積分: 3833


24#
發表於 11-10-6 10:16 |只看該作者
kib_b 發表於 11-10-6 05:19
我有食木瓜,仲有飲蘆薈粒青提有咩影響咖-0-?

木瓜中含有女性荷爾蒙,容易干擾孕婦體內的荷爾蒙變化,尤其是青木瓜,孕婦更應完全戒除,因為它不但對胎兒的穩定度有害,還有可能導致流產。在東南亞國家,當地居民還會用吃木瓜來避孕,可見木瓜對於生產是不利的。至於蘆薈,目前有對動物進行過實驗,研究發現蘆薈對於動物,會造成流產的結果,所以懷孕的媽媽們,還是少吃為妙。


好耐以前有聽過話會引起流産風險,但又有JM話食過無事哦


男爵府

積分: 6108


25#
發表於 11-10-6 10:51 |只看該作者

回覆:我有什麼不能吃??

我已經後悔莫及..... 希望BB 無事




子爵府

積分: 14910


26#
發表於 11-10-6 11:24 |只看該作者
木瓜會滑胎(尤其青木瓜), 中e西e都叫唔好食. 芥蘭好涼, 想要bb千萬不要食, 有左更加唔好食.
其他禁品:
之麻(會滑胎), 可樂(有咖啡因), 荼(阻礙吸收鈣質), 青瓜(涼), 生菜(涼), 娃娃菜(涼), 九菜(呢個唔知點解), 豆漿(好涼), 豆府/府足(涼不過無豆漿咁涼), 芽菜(好涼), 綠豆/綠豆沙(千萬不要食, 係超涼), 蟹/蝦(毒), 芒果(毒)...暫時記得咁多.
有人話羊唔食得其實係古老傳說話食左羊, bb會發羊吊, 不過同起床到剪野一樣無咩科學跟據.


別墅

積分: 695


27#
發表於 11-10-6 22:16 |只看該作者
豬C9 發表於 11-10-6 11:24
木瓜會滑胎(尤其青木瓜), 中e西e都叫唔好食. 芥蘭好涼, 想要bb千萬不要食, 有左更加唔好食.
其他禁品:
之 ...
人地話:可樂吾系吾飲得..因為可樂有咖啡因,驚JM飲左訓吾著姐

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo