想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2553

畀面勳章


21#
發表於 11-10-6 13:34 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

好好保重身體~~


別墅

積分: 653


22#
發表於 11-10-6 13:59 |只看該作者
兒女是上天的恩賜, 上天今次未能為你安排,
也可能是對你的考驗,
只要你有決心, 一切將會成為過去


禁止訪問

積分: 7068


23#
發表於 11-10-6 15:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


24#
發表於 11-10-6 16:31 |只看該作者
回覆 JackLucky 的帖子

C6都係咁講...不過今次佢係自己流晒出黎....去到醫院醫生已經話咩都照唔到啦......

唉.....不過好彩係唔需要刮宮OR吸宮, 對身體又少DD影響囉!

點評

JackLucky  最緊要唔好記著,攪到有陰影  發表於 11-10-6 16:53


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


25#
發表於 11-10-6 16:32 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

半年..........咁因為講係咩事呀??


男爵府

積分: 8215

熱血勳章


26#
發表於 11-10-6 16:40 |只看該作者

回覆:發左二星期的美夢,夢要醒了

好好休息,唔好咁傷心啦~




翡翠宮

積分: 93998

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


27#
發表於 11-10-6 17:05 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

唔好太難過,調理好身體再來啦,加油!
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 2699


28#
發表於 11-10-6 17:18 |只看該作者
我相信每個想做媽媽的JM都明白你的痛

但你要盡快好返啊!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


29#
發表於 11-10-6 17:23 |只看該作者
呢d情況好常見架,先調理、後努力,下次黎既bb會好健康架!
呢段時間會唔開心,係好正常架,大家都好樂意陪你架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


侯爵府

積分: 24579

畀面勳章


30#
發表於 11-10-6 17:40 |只看該作者
take care~養好身體再嚟過


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


31#
發表於 11-10-6 17:49 |只看該作者
多謝你地呀! 有你地陪我...真係平靜左好多......


大宅

積分: 4254


32#
發表於 11-10-6 17:59 |只看該作者

引用:多謝你地呀!+有你地陪我...真係平靜左好多.

原帖由 jocat102 於 11-10-06 發表
多謝你地呀! 有你地陪我...真係平靜左好多......
唔好唔開心,我臨生時胎死腹中。不幸的不只你一個,加油,加油。唔好令愛錫你的人擔心呀!!




大宅

積分: 4346

畀面勳章


33#
發表於 11-10-6 19:52 |只看該作者
好明你心情,我同你本來都係5月媽咪來的,但你已比我好,因為我開頭被醫生話係自然流左,點知一星期後發現係宮外孕,搞到我緊急入院重要割埋右輸卵管,失去小b已好心痛,重要身體上都痛,無奈,大家一起努力面對前方的路吧,加油


大宅

積分: 1022


34#
發表於 11-10-6 21:21 |只看該作者
加油呀!我們會支持你呀!take care


別墅

積分: 835


35#
發表於 11-10-6 22:01 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我記得你之前講過你體溫只維持36.1-36.4,會唔會有關係?因bingo會高溫!
不過希望你早日康服,再加油!好過我等左年半都未bingo過,仲要成35啦!
呢度慘過你既人好多!祝早日再bingo!

點評

jocat102  我都唔知係唔係.....唉!  發表於 11-10-7 11:33


大宅

積分: 1408


36#
發表於 11-10-6 22:48 |只看該作者

回覆:puffer-fish 的帖子

你上個post我有問過你bingo心得!真係估唔到你發生甘大件事!加油~再調理身體再努力!



點評

puffer-fish  所以bingo左都唔一定=成功,唉  發表於 11-10-7 00:11


大宅

積分: 3356


37#
發表於 11-10-6 23:14 |只看該作者

回覆:發左二星期的美夢,夢要醒了

好心痛!希望你能振作起來!Take care!
調理好身體後,再迎接bb回家吧!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


38#
發表於 11-10-7 11:34 |只看該作者
回覆 amychow 的帖子

臨生.......都發生左呢d事....咁醫生有無講係咩事呀??


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


39#
發表於 11-10-7 11:36 |只看該作者
回覆 PIGPIGCAT 的帖子

係.......我自己都估唔到......我一路都無咩唔舒服架!

連肚痛都無....突然去廁所就一pat pat 咁痾出黎.......

呆到坐係度都唔識反應.........

點評

PIGPIGCAT  千萬唔好灰心..我地一定會支持你..上天一定會再俾你一個最健康既BB  發表於 11-10-7 15:21


大宅

積分: 1683

畀面勳章


40#
發表於 11-10-7 12:26 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

唔好諗咁多喇, 越諗只會越傷心,
希望你可以快d走出呢段唔開心既日子,
好好保重, 我地個個都支持你架!!!

點評

jocat102  thanks~~~try my best  發表於 11-10-7 15:14

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo